Πέμπτη 17 Ιουνίου 2010

"Καταγγελία για Κωτσόβολο"


"Την Δευτέρα παρήγγειλα μέσω του site του Κωτσόβολου ενα air-condition με πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας και παράδοση στο σπίτι.
Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα μαζί τους εχθές ώστε να ενημερωθώ για την ημερομηνία παράδοσης με ενημερώσανε οτι η παράδοση ήταν προγραμματισμένη για σήμερα(17/06).
Τους ρώτησα τι ώρα περίπου θα γινότανε η παράδοση γιατί λόγω προβλήματος υγείας ο άνθρωπος που θα το παραλάμβανε έπρεπε για κάποιες ...
ώρες να λείψει.Η απάντηση τους ήταν οτι δε γνωρίζανε την ώρα και οτι μέχρι το βράδυ θα μου ερχότανε ενημερωτικό sms που θα με ενημέρωνε για το τρίωρο παράδοσης (μεταξύ 08:00-16:00). Τελικά δεν ήρθε κανένα sms και αναγκάστηκα να πάρω τηλέφωνο ο ίδιος το πρωί ώστε να ενημερωθώ για την ώρα. Η κοπέλα στο τηλέφωνο μου είπε οτι στην περιοχή μου το ενημερωτικό sms το στέλνουν την ίδια την ημέρα παράδοσης. Λές και στις Αχαρνές είμαστε πολίτες δεύτερης κατηγορίας και δε δικαιούμαστε να γνωρίζουμε τι ώρα θα παραλάβουμε πράγματα που έχουμε παραγγείλει και ήδη πληρώσει. Τελικά το sms (που ήρθε 10:45) με ενημέρωσε οτι η παράδοση θα γινότανε μεταξύ 11-14! Δηλαδή πως την έχουνε δει εκει στον Κωτσόβολο?Πρέπει να είμαστε ολόκληρη την ημέρα στο σπίτι περιμένοντας τους?Ποιός πανέξυπνος άνθρωπος το σκέφτηκε αυτό?
Κανένας σεβασμός στους πελάτες τους?Τέτοιες εποχές που ο κόσμος αγοράζει πράγματα με το ζόρι αυτοί κάνουν το παν για να διώξουν τους πελάτες τους!Αλλα δε φταίνε αυτοί!Εγώ φταίω γιατί την είχα ξαναπατήσει και δεν έβαλα μυαλό. Την προηγούμενη φορά είχα αναγκαστεί να πάρω άδεια απο τη δουλειά μου για να είμαι όλη την ημέρα στο σπίτι (σε άλλη περιοχή!)
Πάντως να είναι σίγουροι εκεί στον Κωτσόβολο οτι δε πρόκειται να την ξαναπάθω ούτε εγώ, ούτε οσοι γνωστοί μου θα με ρωτήσουν απο δω και στο εξής!"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ











Share on Facebook