"Tι γίνεται πραγματικά στο ΤΕΘ!
Το τμήμα επιστημών της θάλασσας είναι ένα νεοσύστατο τμήμα (1999) και εμφανίζει όλα τα συμπτώματα των περιφερειακών πανεπιστημίων με χαμηλή βάση.
1) Κατώτατο επίπεδο φοιτητών...
με βάση 8
2) Περιορισμένα επαγγελματικά δικαιώματα (ασαφές περιβαλλοντολόγοι-ιχθυολόγοι), χωρίς ελπίδα επέκτασης τους, αφού ο σύλλογος αποφοίτων υπολειτουργεί
3) Ασαφές αντικείμενο επιστήμης και στόχος κατεύθυνσης σχολής (βιολογικό, χημικό, γεωλογικό, ωκεανογραφικό, περιβαλλοντικό, ιχθυολογικό, μηχανικό, GIS)
4) Μέτριου επιπέδου καθηγητές, με αλληλοσυγκρουόμενα συμφέροντα, με ελάχιστη επαγγελματική εμπειρία, μέτριες σπουδές και ελάχιστες διασυνδέσεις σε προγράμματα χρηματοδότησης, χωρίς να υπάρχουν και οι εξαιρέσεις, που χρησιμοποιούν το ΤΕΘ για ενδιάμεσο και όχι για τελικό σταθμό!
5) Ύπαρξη οικογενειοκρατίας – αναξιοκρατίας (ζευγάρια καθηγητών)
6) Ύπαρξη Μυτιληνιών που μπήκαν στο τμήμα αναξιοκρατικά και υποεργάζονται
7) Ελλιπής ενίσχυση της τοπικής περιφέρειας - νομαρχιας σε χρηματοδότηση μέσω προγραμμάτων, συναφή κυρίως με την αλιεία και το περιβάλλον που θα έδιναν άλλη ώθηση στην τοπική κοινωνία και στο τμήμα
8) Ανυπαρξία αξιόλογων ανθρώπων στις φοιτητικές παρατάξεις να διεκδικήσουν ακόμα και τα στοιχειώδη (π.χ. για το πιστοποιητικό Η/Υ εφάμιλλο του ECDL πριν λίγες μέρες πέρασε η πρόταση, χωρίς να γνωρίζει ο πρόεδρος της σχολής την έκδοση του συγκεκριμένου πιστοποιητικού)
9) Ελλιπής υποδομές, σε ερευνητικά εργαλεία (π.χ. ερευνητικά σκάφη, ερευνητικούς σταθμούς δειγματοληψίας)
10) Επανάπαυση του διδακτικού προσωπικού σε αυτό το χαμηλό επίπεδο
Το μοναδικό τμήμα της Ελλάδας στο αντικείμενο του έρχεται τελευταίο…
Τυχαίο? Δε νομίζω!
Θέλω να το αλλάξω!!!"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Share on Facebook