Πέμπτη 24 Ιουνίου 2010

«Είμαι έτοιμος να εργαστώ ξανά»


Σαν θέλει η νύφη και ο γαμπρός ο... γάμος δε χαλά με τίποτα και στη περίπτωσή της Εθνικής, δεν είναι μόνο η ειλημμένη απόφαση της ΕΠΟ να προσλάβει τον Φερνάντο Σάντος αλλά αποτελεί επιθυμία και του Πορτογάλου...



Το παραδέχτηκε με δηλώσεις του στην «ΟΜΑΔΑ», το αθλητικό ένθετο της εφημερίδας «Τα Νέα» : «Μέχρι στιγμής δεν έχω πρόσκληση. Μέχρι στιγμής, ξαναλέω. Δεν μπορώ να πάω μόνος μου και να χτυπήσω μια πόρτα. Βέβαια γνωρίζω τι λέγεται στην Ελλάδα και με ενδιαφέρει. Υστερα από ένα διάστημα που ξεκουράστηκα και το είχα ανάγκη, είμαι ξανά έτοιμος να εργαστώ. Είχα προτάσεις και τις άφησα. Αν μου γίνει επίσημη πρόταση, τότε ασφαλώς θα τη σκεφτώ και θα εξετάσω τα πάντα» δήλωσε, ο προπονητής-φαβορί να διαδεχθεί τον Ρεχάγκελ στην τεχνική ηγεσία της Εθνικής.


Οπως αναφέρει το ρεπορτάζ της εφημερίδας, ο Σάντος διέκοψε το ταξίδι του στην Βραζιλία, ήταν εκεί για να δει τον γιο του, και επέστρεψε στην Πορτογαλία., περιμένοντας προφανώς τηλεφώνημα από τον πρόεδρο της ΕΠΟ Σοφοκλή Πιλάβιο.

theplayer.gr

Share on Facebook