Τετάρτη 9 Ιουνίου 2010

"Κλοπή απο αυτοκίνητο στα Εξάρχεια"



"χθες το βράδυ που είχα πάει μια βόλτα απ' τα Εξάρχεια έπεσα δυστυχώς
θύμα κλοπής.Μου σπάσανε το αυτοκίνητο στη γωνία Θεμιστοκλέους και Σόλωνως και
πήρανε, μαζί με μικροπράματα, την πρόσοψη του στερεοφωνικού μου, την...



οποία είχα κρυμμένη σε κρυφό ντουλαπάκι μέσα στο αμάξι. To
στερεοφωνικό το άφησαν άθηκτο.

Το θέμα ειναι οτι η πρόσοψη απο μόνη της ειναι αχρηστη. Προφανώς ο
κλέφτης είδε την μεγάλη οθόνη αφής και την πέρασε για υπολογιστή
τσέπης η κάτι παρεμφερές.

Σήμερα έλαβα ενα τηλεφώνημα απο κάτοικο Εξαρχείων που του έσπασαν κι
αυτού το αμάξι χθες βράδυ και ο οποίος βρήκε παρατημένη τσάντα με
κλοπιμαία στο αμάξι του, μέσα στα οποία ήταν κάποια πράγματα δικά μου.

Προφανώς ο κλέφτης άφησε την τσάντα κι έφυγε τρέχοντας οταν κατάλαβε
οτι τον είδε κάποιος.

Το θέμα ειναι οτι πιθανόν να έχει πετάξει κάπου και την θήκη με την πρόσοψη.

Οπότε στέλνω αυτό το μήνυμα με την ελπίδα κάποιος, αν τη βρει πουθενά
παρατημένη, να επικοινωνήσει μαζί μου. Έτσι κι αλλιως σκέτη χωρίς το
σώμα ειναι άχρηστη.

Απλά όπως καταλαβαίνετε κι εγώ χωρίς τη πρόσοψη έχω ενα ακριβό αλλα
άχρηστο στερεοφωνικό.


Επισυνάπτω και μια εικόνα της θήκης που ειναι μέσα η πρόσοψη και της
ίδιας της πρόσοψης."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ


Share on Facebook