"Χρησιμοποιώ χρόνια λεοφωρεία στην Θεσσαλονίκη. Δεν αντέχεται άλλο η κατάσταση με αυτόν τον οργανισμό! Πόσους βαθμούς πρέπει να φτάσει η θερμοκρασία κύριε πρόεδρε του ΟΑΣΘ για να λειτουργούν τα κλιματιστικά σε ΟΛΑ σας τα λεωφορεία;...
Γιατί κάθε χρόνο την ίδια εποχή κύριε πρόεδρε του ΟΑΣΘ υπάρχει θέμα με τα κλιματιστικά, που συμβαίνει σχεδον αποκλειστικά σε γραμμές των δυτικών συγκοινωνιών; Εμείς που μένουμε δυτικά είμαστε πολίτες άλλης κατηγορίας;
Έχετε μπει κύριε πρόεδρε του ΟΑΣΘ με αυτή τη ζέστη σε ώρα αιχμής σε λεωφορείο χωρίς να λειτουργεί το κλιματιστικό; Θα συμβουλεύατε τα παιδιά σας και τους δικούς σας ανθρώπους να μπουν;
Μπήκατε ποτέ σε αυτά τα μπλε λεωφορεία της γραμμής 32 όταν(λέμε τώρα) λειτουργεί το κλιματιστικό να καθήσετε σε κάποια θέση; Αν το επιχειρήσετε να έχετε και ομπρέλα μαζί σας μιας και το κλιματιστικό μπορεί και να σας κατουρήσει!
Αν ένα λεωφορείο σας δεν έχει φρένα θα το βγάλετε στον δρόμο; Αν δεν έχει κλιματιστικό γιατί το βγάζετε; Είμαι υποχρεωμένος εφόσον πληρώνω το αυξημένο εισητήριό σας να γίνομαι μούσκεμα από τον ιδρώτα και το πρωί που πάω στην δουλειά μου και το απόγευμα που επιστρέφω; Δηλαδή σε ποιον αιώνα ζούμε; Πρέπει να έχουμε λυποθημίες μέσα στα λεωφορεία για να συγκινηθείτε;
Είστε το μοναδικό μέσο μαζικής μεταφοράς στην πόλη και πρέπει να σταθείτε στο ύψος σας! Κάθε χρόνο τα ίδια και τα ίδια.
Τα ζώα μεταφέρονται σε καλύτερες συνθήκες!"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
------------------------------------------------------------------------------------
"Στο σχόλιο για τον ΟΑΣΘ έχω να προσθέσω ότι υπάρχει και το άλλο άκρο. Οδηγοί δεν ξέρω γιατί έχουν ανοικτό το κλιματιστικό σε ώρες και μέρες που οι θερμοκρασίες επιτρέπουν μόνο ανοικτά παράθυρα, με αποτέλεσμα να μπαίνουμε στα λεωφορεία και να χρειαζόμαστε ζακετούλα. Νομίζω ότι μερικοί οδηγοί έχουν πρόβλημα επικοινωνίας με το περιβάλλον."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
------------------------------------------------------------------------------------
"Καθε καλοκαιρι τα ιδια!!!! οι κολλες Α4 με το τυπωμενο σημειωμα το Αιρ κοντισιον εχει βλαβη σε ολα τα αστικα ΜΟΝΟ της δυτικης Θεσσαλονικης στις γραμμες 32, 34, 20, 21 κτλ οπου σε ωρες αιχμης μετατρεπονται σε θαλαμους αεριων με αποπνηκτικη ατμοσφαιρα μεταφεροντας και ατομα στις ευπαθεις κατηγοριες. Εναν ολοκληρο χρονο που δεν τα λειτουργειτε γιατι δεν τα ''επισκευαζετε''; πρεπει να ερθει ο Ιουνιος για να ''χαλασουν''; μην φοβαστε δεν καινε ρευμα δεν θα χρεωθειτε μην ξερετε μονο να ανεβαζετε τις τιμες στα κομιστρα. Επισης μια μικρη λεπτομερια: καθε 10 χρονια ο ΟΑΣΘ αλλαζει τον στολο του ο οποιος παει μονο στις γραμμες της ανατολικης Θεσσαλονικης και τα παλια παραμενουν δυτικα, ανθρωποι ειμαστε απο εμας τα παιρνετε δεν θελουμε πολυτελειες αλλα μια ανθρωπινη συμπεριφορα."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
-------------------------------------------------------------------------------------
"σήμερα για κακή μου τύχη χρειάστηκε να μπω στο λεωφορείο 12 (ΚΤΕΛ - ΤΟΥΜΠΑ). Το λεωφορείο φυσικά ήταν παλιο ("μπλε"). Η κατάσταση αφόρητη, με τα παράθυρα ανοικτά και κλιματισμό να μη λειτουργεί (προφανώς). Το λεωφορείο μύριζε εκ των πραγμάτων, γιατί ακόμη ΚΑΙ ΟΛΟΙ οι επιβάτες να είχαν κάνει μπάνιο πριν επιβιβασθούν, θα ίδρωναν σίγουρα μέσα στο λεωφορείο..
Έχω να ρωτήσω λοιπόν τα εξής: αν εγώ δεν ξανακόψω εισιτήριο κάθε φορά που παρατηρώ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΕΙΣ ελλείψεις μέσα στα οχήματα του αγαπητού ΟΑΣΘ, θα έχουν δικαίωμα να μου κόψουν πρόστιμο; και σε περίπτωση που γίνει κάτι τέτοιο σε ποιον μπορώ να απαντήσω με μήνυση; στον διευθύνοντα σύμβουλο; σε κάποιον άλλο υπεύθυνο; Δεν είναι κατάσταση αυτή και φυσικά αυτό δε συμβαίνει μόνο στο 12 αλλά σε πολλά άλλα παλιά λεωφορεία. Όταν λοιπόν αγαπητοί κύριοι στον ΟΑΣΘ αποφασίζετε αυξήσεις, καλό θα να ανταποκρίνεστε και στις βασικές ανάγκες των επιβατών.. εγώ προσωπικά δεν ξανακόβω εισιτήριο σε περίπτωση που το λεωφορείο είναι φούρνος..
+ σχόλιο για την εκπαίδευση κάποιων οδηγών που παρατηρώ τελευταία: μου θυμίζουν βοσκούς σε μαντρί, με απαίσια συμπεριφορά στους επιβάτες... αλλά αυτό είναι άλλο θέμα, το οποίο θα το θίξω σε άλλο ποστ, την επόμενη φορά που θα παρατηρήσω αγένεια από οδηγό."
ANΑΓΝΩΣΤΗΣ
-------------------------------------------------------------------------------------
"Στα σχόλια για τα αστικά του ΟΑΣΘ θα πρέπει να μην ξεχνάμε ότι όντως υπάρχουν και πολύ καλοί οδηγοί που κάνουν την δουλειά τους όπως θα έπρεπε όλοι. Είμαι κι εγώ από τους εξοργισμένους καθημερινούς χρήστες των 12 και 14 που βλέπουν παλιά μπλέ λεωφορεία, αλλά και καινούρια να δουν δεν σημαίνει ότι πάντα θα λειτουργεί ο κλιματισμός. Επίσης υπάρχει και το πρόβλημα της επικοινωνίας, μιας και όσες φορές λεωφορείο αναγκάστηκε να σταματήσει γιατί για κάποιο λόγο το κέντρο (Τσιμισκή, Εγνατία) είχε κλείσει, μόνο μια από τις πολλές φορές ο οδηγός ενημέρωσε τους επιβάτες (και πελάτες του ΟΑΣΘ) και σε όλες τις υπόλοιπες απλώς γυρνούσαν και εμείς κατεβαίναμε με ερωτηματικά στην πρώτη στάση μην γνωρίζοντας που πάμε και τι κάνουμε... για να κάνουμε την υπόλοιπη διαδρομή ποδαράτη. Το καλύτερο που έχουν κάνει είναι να ενημερώσουν τον πιο κοντινό επιβάτη και τότε πιστεύουν ότι όλοι θα το μάθουν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Σε οποιαδήποτε περίπτωση πάλι δεν πρέπει να ξεχνάμε τους επαγγελματίες οδηγούς του ΟΑΣΘ Ï! �ου δείχνουν πολύ σωστή συμπεριφορά και προετοιμάζουν τα λεωφορεία πριν την επόμενη αναχώρηση στα τέρματα με το να κλείνουν παράθυρα και να ανάβουν τον κλιματισμό, είτε να ανοίγουν τα παράθυρα όταν δεν υπάρχει σύστημα κλιματισμού. Σε γενικές γραμμές όμως, η κατάσταση στα λεωφορεία της πόλης της Θεσσαλονίκης είναι αισχρή και το εισιτήριο δεν αντιστοιχεί σε καμία περίπτωση στο επίπεδο των υπηρεσιών που προσφέρει ο ΟΑΣΘ. Μονοπώλιο και φυσικά απώλεια ελέγχου και ατιμωρησία, αυτό μας έφερε εδώ."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Share on Facebook