Πέμπτη 17 Ιουνίου 2010

"Βαρέθηκα να πληρώνω ταξί"


"Καλησπέρα. Είμαι σχετικά νέος κάτοικος Αθηνών (1 χρόνο σχεδόν) και χρησιμοποιώ πολύ το metro. Κυριολεκτικά με έχει σώσει. Αυτές τις μέρες όμως που δεν δουλεύει είναι καταστροφή. Έχω βαρεθεί...


να πληρώνω ταξί και να ιδρώνω μέσα στα λεωφορεία. Ο λόγος που σας γράφω είναι ο εξής. Έχω πληρώσει μια κάρτα απεριορίστων διαδρομών για το metro αξίας 30€, που σημαίνει ότι μου χρεώνουν 1€ την ημέρα. Αναρωτιέμαι μήπως θα ήταν δίκαιο, όταν κάνω ανανέωση στο τέλος του μηνός, αντί για 30€ να δώσω 25€ αφαιρώντας τις 5 ημέρες που δεν μου παρείχαν υπηρεσίες για τις οποίες είχαν προπληρωθεί. Νομίζω ότι έχω δίκιο αλλά μάλλον δεν θα το βρω."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
----------------------------------------------------------------------------------

"Ενδιαφέρον το σχόλιο. Ειδικα αν σκεφτεί κανείς ότι είμαι κάτοχος αντίστοιχης μηνιαίας κάρτας που περιλαμβάνει όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς στη Στοκχόλμη (λεωφορεία, μετρό, τραμ, προαστιακό, πλοία) και επειδή λόγω καιρού τον Φεβρουάριο με χιονόπτωση που είχε να δει η Στοκχόλμη 40 χρόνια υπήρξαν πολλαπλές καθυστερήσεις...και ακινητοποιήθηκε και η μία γραμμή του μετρό... στο τέλος του μήνα αφαιρέθηκε η αξία αυτής της εβδομάδας σε όσους ανανέωσαν τις κάρτες τους. Αντί για 690 κορώνες πληρώσαμε μόνο 530. Γιατί όταν υπάρχει σεβασμός στον πελάτη Ï! �α αυτονόητα δεν χρειάζεται να διεκδικούνται."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

-------------------------------------------------------------------------------------

"ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΣ ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ!
ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΩΡΑ! ΑΠΕΡΓΩ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΔΙΚΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΤΑΞΟΥΝ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ! ΑΠΕΡΓΩ ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΟΥ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΔΟΥΛΕΙΑ! Η ΑΠΕΡΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΜΑΣ ΟΠΛΟ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ(ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΠΟΥ ΕΦΕΡΑΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΑΛΙ ,ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΙΕΛΥΣΑΝ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΑΣ ) ΤΟΥ ΟΛΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΔΕΝ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΚΑΝ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΜΑΣ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΥΠΙΚΟ ΔΙΑΛΟΓΟ!! ΑΠΟΛΥΟΥΝ 280 ΑΤΟΜΑ ΧÎ! �ΡΙΣ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ,ΔΕΝ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΚΑΝ ΤΙ ΘΑ ΑΠΟΓΙΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ ΔΕΝ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ! ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΜΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΟΛΩΝ ΣΑΣ,ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΤΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ! ΣΑΣ ΖΗΤΑΜΕ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ! ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΤΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΤΑΥΡΩΜΕΝΑ! Η ΑΠΕΡΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΠΛΟ ΜΑΣ!!!! Η ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ Η ΔΥΝΑΜΗ ΜΑΣ!!!!! ΜΕ ΕΚΤΙΜΙΣΗ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

-------------------------------------------------------------------------------------

"Διαβαζοντας το κειμενο του αναγνωστη, απεργου και εργαζομενου στο ΜΕΤΡΟ Αθηνων παρατηρησα το εξης: μιλαει για απολυσεις. Διορθωστε με αν εχς καταλαβει λαθος αλλα απο οσο γνωριζω δεν ανανεωθηκαν καποιες συμβασεις πρωην υπαλληλων του ΜΕΤΡΟ. Υπαρχει διαφορα αναμεσα σε ενα μονιμο υπαλληλο και σε καποιον συμβασιουχο. Υπογραφοντας μια συμβαση εργου η ορισμενου χρονου ο εκαστοτε ενδιαφερομενος γνωριζει πως υπαρχει σημαντικη πιθανοτητα στο μελλον η συνεργασια να διακοπει μετα το τελος της συμβασης. Υπογραφοντας μια τετοια συμβαση λοιπον, ο καθε ενας δε μπορει να παιρνει σα δεδομενο το γεγονος οτι θα παραμεινει στην ιδια θεση για οσο καιρο επιθυμει. Σιγουρα οι χειρισμοι του κρατους δεν ειναι οι καλυτεροι δυνατοι αλλα καποια στιγμη θα πρεπει και εμεις να αναλαβουμε τις ευθυνες μας.
Καταληγοντας θα ηθελα να αναφερθω στον κυριο που διατεινεται πως απεργει για τα δικαιωματα μας, θα ηθελα να του υπενθυμισω πως τα δικαιωματα τους τα ηξεραν καλα οσοι υπεγραφαν τις συμβασεις οταν το εκαναν, αυτο που δεν ηξεραν ειναι οτι καποια στιγμη θα ερχοταν η ωρα που θα επρεπε να τηρησουν και αυτοι καποιο μερος τησ συμφωνιας που ειχαν υπογραψει γιατι οι "ακρες" και τα "βυσματα" δεν θα ειναι πλεον σε θεση να βοηθησουν. Φωναζουμε ολοι πως ηρθε ο καιρος να αλλαξει η Ελλαδα αλλα οταν ερχεται ο καιρος να κανουμε κατι και εμεις για αυτη, που στη συγκεκριμμενη περιπτωση ειναι το να αποχωρησουμε με το κεφαλι ψηλα αφου αρνειται πλεον να μας ζει απλα και μονο επειδη εχουμε καποιες "υψηλες" γνωριμιες, τοτε ξεχναμε τα παντα και καταστρατηγουμε τα κεκτημενα και τα δικαιωματα των υπολοιπων συμπολιτων μας.
Αγαπητε μου, οχι μονο δεν εχετε δικαιωμα να απεργειτε αλλα αυτο που κανετε οδηγει πολλους απο τους υπολοιπους εργαζομενους σε απογνωση και σε πιθανα προβληματα στον εργασιακο τους χωρο.
Τελειωνοντας αν κατι ηταν παρανομο ισως να ηταν καποιες προσληψεις που εγιναν και οχι οι "απολυσεις" οπως εσεις λετε.
Κατανοω πως υπαρχουν και εξαιρεσεις αλλα στην προκειμενη περιπτωση μαλλον υπαρχουν για να επιβεβαιωνουν τον κανονα.
Ευχαριστω για το χρονο σας "

ANAΓΝΩΣΤΗΣ

------------------------------------------------------------------------------------

"εγώ δεν είμαι εργαζόμενος στο ΜΕΤΡΟ αλλά άνεργος που ψάχνει για δουλειά!!!ήθελα να μάθω εγώ που δεν έχω "μπάρμπα" να με βάλει και εμένα στο ΜΕΤΡΟ από το "παράθυρο" η σε άλλο τομέα στο Δημόσιο έστω και συμβασιούχο!! ώστε να μπορώ όταν λήξει η σύμβασή μου να κραυγάζω ότι αυτό που "κέρδισα" με την "γνωριμία" μου (πελατειακή σχέση λέγεται) πρέπει να συνεχιστεί ώσπου να πάρω σύνταξη!!! Γιατίστην Ελλάδα ισχύει η παροιμία (ουδέν μονιμότερον εκ του προσωρινού) που χάρη στο! υς "δημιουργικούς" πολιτικούς μας που δημιουργούν κοινωνικές ανισότητες, αδικίες και χρέη στην χώρα!! ισχύει ακόμα και σήμερα!!! θα πρέπει όλοι όλοι λοιπόν να βοηθήσουν να επικυρωθεί η αδικία και ο "παραθυρόβιος" να μεινει μόνιμα στην εργασία που μπήκε για λίγο, αλλά προκαλεί οργή η παροχή χείρας βοήθειας από το ΠΑΜΕ αλλά και από άλλα "αρπακτικά" ψήφων που τους ευνοεί η διαιώνιση των πελατειακών σχέσεων!! Αλήθεια τι έχουν να πουν όλοι αυτοί στους πολίτες που δεν έχουν "γνωστό" και περιμένουν με βάση την διαφάνεια?? και τα προσόντα τους να μπού! ν για δουλειά!!! αυτοί δεν έχουν άνάγκες άραγε?? και πως θα κρίνουν όλους αυτούς που βοηθάνε την αδικία!!"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Share on Facebook