Τετάρτη 16 Ιουνίου 2010

"Οι απαράδεκτες ρυθμίσεις της ΔΕΗ"


"Πριν από 3 χρόνια είχα μαζί με την οικογένειά μου 2 εστιατόρια και 1 μικρό οικογενειακό ξενοδοχείο. Αποκτήθηκαν με πολύ κόπο, ιδρώτα και αίμα - ναι, αίμα αν σκεφτεί κανείς πως ακόμα και με 39 πυρετό ήμουν στη δουλειά, πως έκανα κάποια επέμβαση και την τρίτη μέρα μετά το χειρουργείο πήγα για δουλειά...
κλπ κλπ. Εννοείται πως για να γίνουν πήραμε πολλά δάνεια, την επιδότηση για το ξενοδοχείο την χάσαμε εξαιτίας ενός "λάθους" που έκανε κάποιος επιτήδειος στο φάκελό μας και γενικά χρεωθήκαμε οικογενειακώς μέχρι το λαιμό!
Ας μην μακρηγορώ όμως, στο θέμα μας. Πριν από ενάμιση χρόνο έκλεισα το ένα από τα δύο εστιατόρια γιατί πλέον δεν ήμουν σε θέση να πληρώσω ούτε το λογαριασμό της ΔΕΗ, οπότε μου έκοψαν το ρεύμα και το πήρα απόφαση μία ώρα αρχύτερα να το κλείσω... 5 άτομα άνεργα! Στον ένα χρόνο κλείνω και το δεύτερο. Άλλα 5 άτομα άνεργα! Μένω λοιπόν με το ξενοδοχείο... Οι λογαριασμοί της ΔΕΗ και από τα δύο εστιατόρια συνολικά κοντά στις 4.500 ευρώ απλήρωτοι. Στο ξενοδοχείο δεν είχα χρέος από ρεύμα. Μέχρι μία καλή ημέρα πριν από 3 μήνες που μου έρχεται ένα κιτάπι στο οποίο είχαν ενσωματώσει τους απλήρωτους λογαριασμούς σε εκείνον του ξενοδοχείου.
Πάω λοιπόν στην "ευγενέστατη" προϊσταμένη της ΔΕΗ της περιοχής μου και της ζητάω ρύθμιση - ενώ ξέρει την κατάσταση τα έχουμε πει δεκάδες φορές αλλά της τα ξαναλέω...
Το καλύτερο που μπόρεσε να κάνει είναι να σπάει το ποσό σε 4 δόσεις, ακόμα και μετά τα δικά μου κλάματα πως δεν έχω τόσα χρήματα, ας μου κάνει μικρότερες δόσεις... ΟΧΙ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ!
Τέλος πάντων το καταπίνω, στερούμαι τα πάντα και κάθε μήνα είμαι στην ώρα μου με τη δόση. Πριν λίγες μέρες ήρθε ο νέος λογαριασμός που είναι 800 ευρώ τα τρέχοντα (λήγει 22 Ιουνίου) και 1000 η τελευταία δόση (για τις 7 Ιουλίου). Παίρνω λοιπόν τηλέφωνο και της εξηγώ πως δεν μπορώ να πληρώσω και τα δύο άμεσα. Να δώσω τα 1000 στις 7 και τα τρέχοντα αρχές Αυγούστου. Αλλά ΟΧΙ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ! Αν στις 22 δεν πληρώσω θα μου κόψουν το ρεύμα. Και αν τα μαζέψω και δεν έχω στις 7 πάλι θα μου το κόψουν!
Δεν ζητάω να μην πληρώσω! Λίγο πιο ανθρώπινες συνθήκες ζητάω! Εφόσον η οφειλή είναι παλιά ποιος θα ζημιωνόταν αν αντί για 4 δόσεις το κάναμε 8 ή αν πλήρωνα τα τρέχοντα 3 εβδομάδες αργότερα; Μα για όνομα του Θεού πια!!!! Αυτή είναι η περίφημη κρατική στήριξη για τις μικρές επιχειρήσεις;"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ






Share on Facebook