"Σήμερα το πρωί ξεκίνησα για το αεροδρόμιο όπου είχα κλήσει εισητήριο με την πτήση της Ολυμπιακής OA 42 Αθήνα-Μήλο.
Μετά την άφιξη μου στο Ελ.Βενιζέλος όλα έδειχναν να πηγαίνουν καλά,καθώς επιβιβαστίκαμε στην ώρα μας, η αερόσυνοδός μας
καλώσόρισε και το σύντομο ταξιδάξι είχε μόλις ξεκινήσει(αμ δέ).Σε αυτή την φάση ξεκινάνε τα...
παρατράγουδα καθώς ο πιλότος μας ανακοινώνει
λίγο πρίν την απογείωση και ενώ είμαστε εν κινήση ότι έχει παρουσιαστεί βλάβη σε κάποιο ραντάρ του αεροπλάνου(ραντάρ καιρού νομίζω)
και ότι πρέπει να γυρίσουμε πίσω και να επιβιβαστούμε σε άλλο αεροπλάνο.Όλοι οι επιβάτες το αντιμετωπίσαμε χωρίς παράπονα καθώς όπως είναι λογικό
προέχει η ασφαλεία μας και δεν χάθηκε και ο κόσμος βρε αδερφέ για μία ωρίτσα καθυστέρηση.Η πόρτα του αερόπλανου άνοιξε και η αεροσυνοδός ρωτούσε
το προσωπικό αν θα πάμε κατ'ευθείαν σε άλλο αεροπλάνο ή θα γυρίσουμε στην πύλη όπως και έγινε ενώ πρίν ακόμα
κατέβουμε δύο τεχνικοί της Ολυμπιακής εισέρχονται στο αεροπλάνο και ξεκινούν τον έλεγχο μέσα στο πιλοτήριο μπροστά στα μάτια μας.
Αφού λοιπόν φτάσαμε στην πύλη οι υπάλληλοι εκεί μας ενημέρωσαν ότι θα βγεί ανακοίνωση για το τι θα γίνει σε 10 λεπτά ,ο χρόνος περνάει και μετα απο ένα τέταρτο
μας λένε ότι τελικα η ανακοινωση θα βγεί σε μισή ώρα.Εν ολίγοις φτάνουμε στην ώρα της ανακοίνωσης "Η πτήση ακυρώνεται λόγω καιρικών συνθηκών"
δεν είναι δυνατόν σκέφτομαι μας κοροιδεύουν ,αξίζει να σημειωθεί ότι αν η πτήση ακυρωνώταν για τεχνικούς λόγους η εταιρεία θα έπρεπε να μας αποζημειώσει
με κάποιο ποσό ως ώφειλε.Οι υπάληλοι της πύλης μας παρέπεμψαν στα εκδοτήρια όπου και εκέι ξεκίνησαν να μας λένε ότι δεν μπορουν να κάνουν κάτι απο την στιγμή που
η αιτία της ακύρωσης ήταν ο καιρός και ότι το μόνο που μπορούσε να γίνει ήταν η επιστροφή των χρημάτων του εισιτηρίου,φυσικά οι περισσότεροι προχωρήσαμε σε καταγγέλια.
Σε αυτό το σημείο να αναφέρω ότι μετά απο τηλεφωνική συνομιλία που είχα,ενημερώθηκα ότι οι καιρικές συνθήκες στην Μήλο επέτρεπαν με ευκολία την προσγείωση ενώ επίσης
καμμία άλλη πτήση της Ολυμπιακής και άλλων αεροπορικών εταιριών δεν είχε ακυρωθεί.
Μετά απο όλη αυτη την ταλαιπωρία ήρθε και το κερασάκι στην τούρτα, αφού πηγαίνοντας να παραλάβουμε τις αποσκευες μας, αυτές ήταν όλες μούσκεμα καθώς τις είχαν
αφήσει αρκετή ώρα στην βροχή.Και εκεί βέβαια άρχισε ακόμα ένας νέος γύρος με καταγγελίες απο τους επιβάτες που είχαν υποστεί ζημιές.
Κύριοι της Ολυμπιακής βγείτε και δώστε μας μια εξήγηση, ζητήστε μια συγνωμη για την συμπεριφορά της εταίρειας σας γιατί όπως φαίνεται το management και οι
ιδιόκτητες μπορεί να άλλαξαν αλλά η νοοτροπία σας και η κοροίδια απέναντι στους πελάτες σας έμεινε ίδια και απαράλλαχτη.
Αναγνώστης
Share on Facebook