Πέμπτη 3 Ιουνίου 2010

"Σκοτώστρα!!!"


"Απλά θα σας πω ότι προσπαθούσα να προσπεράσω τη νταλίκα του Δήμου Βούλας, μέσα στα τούνελ της Αττικής οδού, επάνω σε ανοικτή καμπή. Εγώ πήγαινα 90-100 και αυτός...


τουλάχιστον 110. Μαζέψτε τους άμυαλους γιατί θα σκοτώσουν κόσμο!!!!!!!!!!!!!!"

ANAΓΝΩΣΤΗΣ

-------------------------------------------------------------------------------------

"Χμμμ... διακρίνω μια μεγάλη αντίφαση στα γραφόμενά σου, φίλε μου. Αφού ο οδηγός του φορτηγού πήγαινε παρανόμως με 110 (ενώ το όριο είναι 100 για τα φορτηγά), εσύ γιατί θέλησες να τον προσπεράσεις, αφού πήγαινες με 90-100 χλμ/ώρα (δηλ. πιο αργά με αυτόν); Εκτός να ήθελες να διαπιστώσεις απλά την ταχύτητά του. Αλλά και πάλι, το όριο ταχύτητας εντός τούνελ, σε αυτοκινητοδρόμους (όπου το όριο είναι 130), μειώνεται στα 100. Εσύ γιατί προσπέρασες;

Ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθο βαλέτω! Και μη βιάζεσαι να μιλάς για άμυαλους...

Υ.Γ.: Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, ούτε εγώ είμαι αναμάρτητος (φροντίζω όμως κατά το δυνατόν να μη θέτω σε -πραγματικό- κίνδυνο την οδική κυκλοφορία)!"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

-------------------------------------------------------------------------------------

"Απαντηση στο αρθρο σκοτωστα!!!!! αγαπητε φιλε σκωτωστρα δεν ειναι μονο οσυναδερφος μου,που στην προκειμενη περιπτωση εχει παραβιαση το οριο ταχυτητας μεσα στο τουνελ! αλλα και ΕΣΥ!!!! που καθεσαι διπλα απο την νταλικα μετην ταχυτητα τον 100χλμ. και αντι να κρατας το τιμονι με τα δυο χερια και να περασεις την λεγομενη !!! μου καθεσαι με το κινητο και μου τραβας φωτογραφιες!!!!.και αν για τον α-β λογο που ειληκρινα δεν θα το ευχομουν εχανες τον ελεγχο του οχηματος και γινοταν μεσα στο τουνελ του κουτρουλη ογαμος τη θα ελεγες?!?!?! τραβουσα την νταλικα φωτο γιατι ετρεχε με 100???? ΗΜΑΡΤΟΝ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΛΙΓΟΙ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ!!!!! Επαναλαμβανω για να μην παρεξηγηθω και ο συναδερφος μου εχει παραβιαση το οριο ταχυτητας!!!!"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

------------------------------------------------------------------------------------

"Ποιος είναι τελικά η σκοτώστρα;;
Κάποιος που παρενέβην για 20 χλμ το όριό του ή κάποιος που
Α) επιταχύνει
Β) προσπερνάει και
Γ) βγάζει φωτογραφίες;

Εξηγήστε στο θιγμένο αναγνώστη μας ότι πιο πιθανό είναι να προκαλέσει ο ίδιος το ατύχημα, παρά ο νταλικέρης!"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ


Share on Facebook