Τρίτη 22 Ιουνίου 2010

"Για την εκπομπή του Τριανταφυλόπουλου για τον Ηρακλή"


"Θέλω να σας πω οτι έκανα ότι ήταν δυνατόν για να βγω στην εκπομπή,αλλά δε μου έδωσαν βήμα.Ο εμπαιγμός δεν ήταν προσωπικός για εμένα,αλλά ήταν εμπαιγμός... για όλο το φίλαθλο κόσμου του Ο.Φ.Η. και έδειξαν ακόμα μια φορά πόσο μας σέβονται.Έτσι για την ιστορία με πήραν 2 φορές τηλέφωνο να μου πουν να περιμένω και να εξακριβώσουν τα στοιχεία μου.Και δεσμέυτηκαν οτι μόλις ξανασχοληθούν με το θέμα θα με βγάλουν.Και με το που ξανασχολήθηκαν έβγαλαν τίτλους τέλους και απέσυραν τα τηλέφωνα.Ασφαλώς δε με ξαναπήραν τηλ.,αντιθέτως εγώ έκανα ακόμα μια προσπάθεια και ενώ το παραλήρημα εναντίων του Ο.Φ.Η. ήταν σε εξέλιξη και μου έκλεισαν το τηλ.Είμαι σίγουρος με εντολή Τριανταφυλόπουλου ο οποίος ήθελε να πουλήσει προπαγάνδα υπέρ του Ηρακλή και θα του έκανα χαλάστρα..

Η εκπομπή ήταν μια στημένη εκπομπή για να πουλήσει προπαγάνδα υπερ του Ηρακλή.Ο Ο.Φ.Η. και η Κρήτη χλευάστηκαν και υβρίστηκαν με τρόπο ύπουλο.Η εκπομπή εξελίχθηκε σε ένα παραλήρημα εναντίων του Ο.Φ.Η. με απίστευτα ψέματα για δήθεν ανακοινώσεις των μετόχων του Ο.Φ.Η. οτι θέλουν να ξεκληρίσουν τον Ηρακλή και για δήθεν ανακοινώσεις συνδέσμων του Ο.Φ.Η. οτι θα καταστρέψουν τον Ηρακλή.

Είναι η πιο άθλια εκπομπή που έχω παρακολουθήσει στη ζωή μου. Όσα ειπώθηκαν για το φάκελο του Ο.Φ.Η.,για τον Κουράκη,για τους Βουλευτές της Κρήτης κλπ ήταν απίστευτα. Με την ανοχή του γιού της π...... του Τριανταφυλλόπουλου και Μακεδόνων πολιτικών οι οποίοι εύχονταν να μείνει ο Ηρακλής και δήλωναν οτι αυτό είναι το δίκαιο και μάλιστα ένας είπε οτι έχει ασχοληθεί και προσωπικά και ο Ηρακλής θα μείνει...

Τόσο καιρό φωνάζουμε χαμηλόφωνα ζητώντας ΙΣΟΝΟΜΙΑ.Και τόσο καιρό κραυγάζουν και ουρλιάζουν για νομιμοποίηση της απάτης,της κλοπής και της λαμογιάς.Και εμείς τους ακούμε.."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ



Share on Facebook