Δευτέρα 28 Ιουνίου 2010

"Τρεις μήνες περιμένω τον ΟΤΕ"


"Καλησπερα σε ολους εκει στο τροκτικο. Ειμαι κατοικος κερκυρας και φοιτητης στο εξωτερικο. Απο τις 13 Απριλιου εκανα αιτηση στον ΟΤΕ κερκυρας για νεα τηλεφωνικη συνδεση...



και ιντερνετ και ακομη και σημερα σχεδον 3 μηνες μετα περιμενω να ολοκληρωθει η διαδικασια. Στα αλεπαλληλα τηλεφωνα μου στους τεχνικους δεν συγκινω κανενα ακομα και οταν λεω οτι ειμαι φοιτητης και χρειαζομαι επειγοντος το ιντερνετ για το πανεπιστημιο μου. Ολοι δηλωνουν φορτο εργασιας....Βεβαια ολοι καθονται στα γραφεια κ αμα το θυμηθουν κανουν και καμια δουλεια.!
παρακαλω να δημοσιευτει...αγανακτισμενος Ανθρωπος στην συγχρονη ελλαδα του 21 ου αιωνα..."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
------------------------------------------------------------------------------------
"Αρχικά μόλις διάβασα τον τίτλο αποφάσισα να σου απαντήσω σκεφτόμενη επακριβώς: όπου και να είσαι χειρότερα απο Κερκυρα δεν παίζει να είναι!! Οπότε μάλλον καταλαβαινόμαστε!

Εγώ κατοικώ στα Καναλιά Κερκυρας.. περιμενώ να μου περασουνε γραμμή 4 μήνες. Η δικαιολογια τους είναι οτι το "κουτι" είναι αναλογικό και ΄για να το αλλάξουν χρειάζεται ίσως και 6 μήνες!!!

Ημουν και εγώ φοιτήτρια στο εξωτερικό και χρειάζομαι και τηλέφωνο και internet άμεσα και συνέχεια.

Για την ώρα πληρώνω χρυσάφι το κινητό μου και χρυσάφι το internet on the go...

Στα συνεχή παραπονα μου, μου απαντησαν με θράσσος¨

"Αν εχεις καλομάθει με internet δεσποινις μου να πας πίσω στην Αγγλία"

Καλό κουράγιο θα σου ευχηθώ."

ANAΓΝΩΣΤΗΣ



Share on Facebook