Σάββατο 26 Ιουνίου 2010

"Ποιος θα μου πληρώσει τη ζημία;"


"Εχω τεραστιο προβλημα στην γραμμη ADSL του ΟΤΕ με αποτελεσμα να με "πεταει" καθε 50 δεπτεολεπτα 2 μερες τωρα, τους καλω μεχρι και σημερα,τωρα 8:00μ.μ...Λενε εχουν Heldesk 24/7 και...



δεν τον σηκωνει κανεις, η γραμμη αυτη ειναι internet cafe και ζω απο αυτο, ποιος θα μου πληρωσει την ζημια απο τους "βολεμενους"? Μπορει να τους αγορασαν οι Γερμανοι αλλα η νοοτροπια τους του Δημοσιου δεν αλλαζει..."Ψωροκωσταινα τι ειχες παντα?" "Ψωριαρηδες ειχα..."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

------------------------------------------------------------------------------------

"Σχετικά με το παρών δημοσίευμα του κυρίου, παρόλο που δεν έχω καμία σχέση με τον ΟΤΕ απλά γνωρίζω, οτι το adsl προσφέρεται απο τον ΟΤΕ σαν οικιακό προϊόν και έχει χρόνο επιδιόρθωσης περίπου 2-3 μέρες. Εαν επιθυμεί ταχύτατη επιδιόρθωση σε περίπτωση προβλήματος ας κοιτάξει στα μισθωμένα κυκλώματα με το ανάλογο οικονομικό τίμημα φυσικά."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
---------------------------------------------------------------------------------

"Να ενημερώσω τον κύριο κε το internet café πως καμία βλάβη adsl δεν αποκαθιστάτε αν δεν κατέβει σε επίπεδο συνεργείου αυτό σημαίνει ότι αφού εκλεχθεί ψηφιακά και το πρόβλημα βρίσκεται στο δίκτυο του οτε θα πρέπει να επιληφθεί συνεργείο ( βλαβάκιδες ) οι οποίοι θα διορθώσουν την γραμμή του .
Να σημειώσω ότι αυτό ισχύει και για τους υπόλοιπους εναλλακτικούς παρόδους σταθερής τηλεφωνίας με την μόνη διαφορά ότι ο ψηφιακός έλεγχος θα γίνει από τον ανάλογο πάροδο .
Τώρα κατά πόσο σοβαρή επιχειρήσει έχει ο κύριος και βασίζετε σε μόνο μια γραμμή για internet είναι άλλο θέμα.
Αν είναι τυχερός και φτιαχτεί μέχρι τη Δευτέρα έχει καλός. Τρίτη έχει και απεργία καλό θα ήταν να μας περάσει κατά της 07:00 από το τεχνικό τμήμα της περιοχής του και να βρει τους τεχνικούς μήπως του την αποκαταστήσουν πάντως να ξέρει αν το κάνει αυτό κάποιου αλλού η βλάβη θα μήνη πίσω.


Πάντως αν δεν υπήρχαν τα τηλέφωνα από τους προϊσταμένους μας πήγαινε εκεί πήγαινε εδώ να μας αποπροσανατολίζουν τα πράγματα θα ήταν πολύ καλύτερα .
Τον τελευταίο Κάιρο μας έχουν κάνει πλακάκι για να φτιάχνουμε το adsl και τα τηλεφώνα τον Φίλων τον Φίλων τους ακόμα και χωρίς να τα δηλώνουν σε βλάβη."

Ένας βολεμένος τεχνικός του οτε .
------------------------------------------------------------------------------

"Αν ο φιλος εχει το επαγγελματικο πακετο του ΟΤΕ (Connx @work) τοτε εχει αμεση αποκριση απο το helpdesk του connx @ work (13818) 24 ωρες το 24ρο. Το ιδιο ισχυει για dedicated internet access απο τον ΟΤΕ.

Τωρα αν ο φιλος εχει βαλει οικιακο πακετο internet στην επιχειρηση του τοτε ... ο ιδιος φταιει, οχι ο ΟΤΕ. To οικιακο πακετο ειναι φθηνοτερο ΑΚΡΙΒΩΣ γιατι δεν ειναι mission critical οποτε δεν χρειαζετε αμεση αποκριση/τεχνικη εξυπηρετηση.

Μηπως καποτε οι "επαγγελματιες" πρεπει να γινουν πραγματικοι επαγγελματιες? Που ακουστηκε να εχουμε internet cafe με μια οικιακη συνδεση ADSL των 20 ευρω χωρις Backup ...."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ



Share on Facebook