Σάββατο 12 Ιουνίου 2010

Καταγγελία για το ΤΣΜΕΔΕ


Αγαπητό τρωκτικό,
Για λόγους που δεν ευθύνομαι, πλήρωσα την ασφάλεια στο ΤΣΜΕΔΕ εις διπλούν για το Α Εξάμηνο του 2010. Δηλαδή πλήρωσα το ταμείο μου ως ελεύθερος επαγγελματίας, αλλά ταυτόχρονα μου έγιναν και κρατήσεις ως μισθοτού σε ωρομίσθια απασχόληση. Όταν το συνειδητοποίησα, απευθυνθηκα στο γραφείο του ΤΣΜΕΔΕ, όπου έμαθα πως με μία απλή αίτηση θα μου επιστρέφαν....

το ποσό που δεν δικαιούνται να κρατήσουν επειδή διπλοπληρώθηκε το ταμείο (περίπου 1600 Ευρώ). Ρωτάω τον υπάλληλο πόσο καιρό θα πάρει και μου λέει με απλότητα και φυσικότητα:

"Δύο με τρία χρόνια!!!!"

Έχω μείνει σαν χαζός να τον κοιτάω.

"Ξέρετε πόσοι φάκελοι περιμένουν σαν το δικό σας;"

"Όχι δεν ξέρω, σκέφτομαι από μέσα μου, Και ούτε θέλω να μάθω, Και εσύ δεν θέλεις να μάθεις αν τα έχω ανάγκη αυτά τα 1600 Ευρώ. Επίσης και οι δύο δεν θέλουμε να μάθουμε τι μπορεί να κάνει ένας απελπισμένος εξοργισμένος άνθρωπος σε ένα κλειστό χώρο"

Μόλις ξύπνησα από τον μίνι λήθαργο τον ρωτάω αν η επιστροφή μετά από τόσο χρονικό διάστημα θα είναι τουλάχιστον έντοκη.

"Όχι κύριε", μου λέει, "δεν το προβλέπει αυτό ο νόμος".

Και για να καταλάβουν οι αναγνώστες τι συμβαίνει: Αν εγώ καθυστερήσω 1 μέρα να πληρώσω τις εισφορές μου (που πληρώνονται ανά εξάμηνο) θα μου χρεώσει το ΤΣΜΕΔΕ 3% επιτόκιο για τον πρώτο μήνα και 1% επιτόκιο μετά.

Το ΤΣΜΕΔΕ, βέβαια, δικαιούτε να καθυστερήσει να πληρώσει όσο θέλει. Και τα λεφτά ... άτοκα.

Όχι μόνο θα τους πάω στα δικαστήρια, όχι μόνο θα πάρω τα λεφτά πίσω έντοκα, αλλά θα γίνει και μία αγωγή από εδώ μέχρι απέναντι...

Φτάνει πια με τους κλέφτες...

Αναγνώστης

Share on Facebook