Τετάρτη 9 Ιουνίου 2010

"Βενζινάδικο-κλέφτης στην Πυλαία Θεσσαλονίκης... και όχι μόνο"


"Δυστυχώς είναι η τρίτη φορά που μου συμβαίνει (όχι στο ίδιο βενζινάδικο) αλλά πλέον έχω αγανακτήσει να πετάω έτσι τα λεφτά μου. Το αποκορύφωμα: χθες το βράδυ πριν πάω σπίτι έβαλα 10 ευρώ βενζίνη (επειδή το βενζινάδικο που πάω συνήθως δε βόλευε) από το βενζινάδικο Α.Π. Καλπάκης, στο δρόμο Πυλαίας-Πανοράματος (προέκταση της Ν.Πλαστήρα). Η τιμή στα γνωστά υψηλά επίπεδα, οπότε υπολόγισα ότι έβαλα γύρω στα 7 λίτρα, μια χαρά θα μου έφταναν και θα μου περίσσευαν σήμερα για να φτάσω ως...
το Πανεπιστήμιο μέσω περιφερειακής (4 χλμ.!). Το ρεζερβουάρ (που στο αμάξι μου συμβολίζεται με 6 κουτάκια) ήταν σχεδόν άδειο, χωρίς λαμπάκι (1 κουτάκι αναμμένο μόνο). Βάζοντας βενζίνη, ούτε ένα κουτάκι δεν ανέβηκε, αλλά λέω "θα έβαλα λίγο" (αν και μαθηματικά αν το δω, με 30 λίτρα ρεζερβουάρ, έπρεπε να ανέβει ένα κουτάκι!). Έφυγα με δεύτερες σκέψεις γιατί έχω ξανακάνει 2 φορές καβγά σε βενζινάδικο για τον ίδιο λόγο, και ποτέ δε βρήκα το δίκιο μου, καθώς δε μπορείς να αποδείξεις τίποτα όσο κι αν εξηγείς σε κάποιον που επιμένει ότι "σου έβαλε όσο ζήτησες"! Και σήμερα, έχοντας διανύσει 3 χλμ ΜΟΥ ΑΝΑΒΕΙ ΛΑΜΠΑΚΙ! Μα ούτε μια σταγόνα δεν έβαλε χθες???!!! Ούτε Ferrari να είχα αν μέχρι το κέντρο χρειάζομαι 7 λίτρα βενζίνη!!! Βαρέθηκα αυτή την ιστορία, που προφανώς και δεν την κάνουν σε κάθε πελάτη για να μη γίνονυ στόχος. Την πρώτη φορά (βενζινάδικο στην Ηγουμενίτσα) έκανα καταγγελία στην αστυνομία, ακόμα περιμένω απάντηση...(κι εκεί ένα 10ευρω κλεμμένο)! 2η φορά στο βενζινάδικο στην Τριανδρία στη στροφή περιφερειακού (άλλα 10 ευρώ), και τώρα η 3η! Το αμάξι είναι σχετικά καινούριο και τα ηλεκτρονικά λειτουργούν μια χαρά! Ελεγκτικός μηχανισμός δεν υπάρχει;;; Και φαντάζομαι ότι δε συμβαίνει μόνο σε 'μενα, απλά στα αυτοκίνητα που έχουν δείκτη για τη βενζίνη, είναι λίγο πιο δύσκολο να το διακρίνεις. Παρακαλώ αν έχετε κι εσείς υπ'όψιν σας παρόμοια βενζινάδικα, που μας βγάζουν και τρελούς από πάνω, κάντε μια αναφορά μπας και σωθούμε! "

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

-----------------------------------------------------------------------------------

"Μου έτυχε η εξής περίπτωση.
Πήρα καινούργιο αυτοκίνητο FORD MONDEO
το οποίο ο κατασκευαστής το δίνει με ρεζερβουάρ 68 λιτρα.
Είχε λοιπόν μεσα καποια μικρή ποσότητα καυσίμου οταν το παρέλαβα απο την αντιπροσωπεία.
Πήγα σε ενα διπλανό βενζινάδικο να φουλάρω.
Πήρε μεσα στο ρεζερβουάρ των 68 λίτρων, 72 λίτρα.
Εστω και αν έπερνα απόδειξη δεν είχα κανένα αποδεικτικό οτι έβαλα στο αυτοκινητό μου την βενζίνη αυτή.
ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΜΩΣ ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΑΝΤΛΙΑ Η ΜΗΧΑΝΗ ΕΚΔΟΣΗΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗΣ ΤΟΤΕ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ.
Να γιατί αρνούνται τα βενζινάδικα να βάλουν ταμειακές επάνω στις αντλίες"

ΕΥΧΑΡΙΙΣΤΩ ,ΕΝΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ







Share on Facebook