Τετάρτη 9 Ιουνίου 2010

"Γίναμε ζητιάνοι αποδείξεων"


"Ενοχλητική τακτική έχει γίνει πλέον σε πολλά κυλικεία, φούρνους, ψιλικατζίδικα και γενικά σε μαγαζάκια που ο κόσμος ξοδεύει μικροποσά, να χτυπούν μεν απόδειξη στην ταμειακή τους...


αλλά να μην την ...κόβουν! μαζεύεται έτσι ένα τεράστιο χαρτί με τις χτυπημένες αποδείξεις όλων των μέχρι τότε πελα΄τών. Το χειρότερο είναι πως όσες φορές τόλμησα να ζητήσω την απόδειξή μου, αντιμετώπισα το υπεροπτικό βλέμμα των αμελών υπαλλήλων, που στο κάτω κάτω ήταν αυτοί που δεν έκαναν σωστά τη δουλειά τους, οχι εγώ!! Μια δυο φορές μάλιστα το υπεροπτικό βλέμμα συνοδεύτηκε από ένα "μην κάνετε ετσι για 3 ευρώ"!
Δηλαδή γιατί πρέπει να γινόμαστε ζητιάνοι των αποδείξεων; Άφού τις χτυπάνε, τόσο δύσκολο είναι πια να τις κόψουν και να τις δώσουν στον πελάτη; Δεν μπορώ να πιστώ ότι εχω αδικο εγω σ αυτην την υπόθεση.."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

-------------------------------------------------------------------------------------

"Αισθανόμουν ότι μόνο εγώ είμαι ο περίεργος! Πως θα μαζέψουμε αποδείξεις όταν σε απλά πράγματα δεν δίνουν είτε επειδή είναι μικροποσά (ψωμί, γάλα) είτε επειδή δεν συνηθίζουν να δίνουν (καφετέριες, ταβέρνες, ταξί) και αν ζητήσεις εσύ απόδειξη γίνεσαι εσύ ο περίεργος ή ο κακός που το κάνει για σπάσιμο με την πιο κλασική απάντηση "τι θα την κάνεις"!"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

-------------------------------------------------------------------------------

"Συγνωμη αλλα απο την στιγμη που εκτυπωνετε η αποδειξη τι οφελος εχει να μην στην δωσει και "να γινει ενα τεραστιο χαρτι με τις αποδειξεις ολων των πελατων"?Δεν βρισκω τι κερδιζει ο εκαστοτε υπαλληλος-επιχειρηματιας.Οποτε αλλο θελεις να πεις και αλλο λες."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ


Share on Facebook