Τρίτη 8 Ιουνίου 2010

"Ιπποτισμός" στους τουρίστες στη Ρόδο"


"Αγαπητό troktiko , πρίν απο λίγες μέρες επισκέφτηκα την Ρόδο και θα ‘θελα να αναφέρω 3 περιστατικά που κάθε άλλο δείχνουν να σέβονται τον επισκέπτη και δείχνουν οτι το μόνο που ενδιαφέρονται είναι μόνο η αρπαχτή .Στο καφέ...




ΡΩΓΜΗ παραγγείλαμε μπύρα , την οποία τη φέρανε ως είχε !!!! Δηλαδή το μπουκάλι χωρίς ούτε ένα ποτήρι για να την πιούμε και χωρίς τα συνοδευτικά ( πατατάκια,ξηροκάρπια ) και χωρίς ποτήρι νερό ,- προφανώς έπρεπε να το πληρώσουμε και αυτό- .Μας κάνανε χάρη που μάς φέρανε και το μπουκάλι μπύρα !!!!!

Στο κατάστημα ΚΟΥΚΟΣ παραγγείλαμε κανονικά και απολαμβάναμε τα εδέσματα , εώς εδώ καλά . Καλά καλά δεν είχαμε αδειάσει τα πιάτα μας και μια γυναίκα του καταστήματος ενω παιρνούσε απ΄το τραπέζι μας , ρώτησε εάν έχουμε παραγγείλει ; Για όσους ξέρουν αυτό σήμαινε ότι έπρεπε να αδειάσουμε το τραπέζι και να φύγουμε , παρόλο που αρκετά τραπέζια ήταν χωρίς κόσμο !

Στο καφέ CAVO TANGO όταν ζητήσαμε τον λογαριασμό μας φέρνουν την απόδειξη δίνουμε τα χρήματα ξαναπαίρνουν την απόδειξη για να δουν τα ρέστα , φέρνουν τα ρέστα αλλά όχι την απόδειξη !


Ενω ο τουρισμός στην Ελλάδα έχει υποστεί ήδη σοβαρό πλήγμα , δυστηχώς εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν τον επισκέπτη ως άρμεγμα χρημάτων και μετά παραπονού."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

------------------------------------------------------------------------------------

"θα ήθελα να πω στον αναγνωστη πως και εγω που είμαι απο την Ρόδο την ιδια αντιμετωπιση εχω με την παρεα μου σε αυτα τα μαγαζιά, γιαυτο και δεν ξαναπαταμε το ποδι μας εκει."

ANAΓΝΩΣΤΗΣ

-------------------------------------------------------------------------------------

"ΜΕ ΛΥΠΗ ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ.

ΤΑ ΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΤΑ ΕΧΩ ΕΠΙΣΚΕΦΤΕΙ ΟΥΚ ΟΛΙΓΕΣ ΦΟΡΕΣ.

ΠΡΩΤΟΝ: Η ΡΩΓΜΗ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΠΡΩΙ ΟΤΑΝ ΠΑΣ ΣΕΡΒΙΡΕΙ ΚΑΙ ΞΗΡΟΥΣ ΚΑΡΠΟΥΣ ΚΑΙ
ΠΑΤΑΤΑΚΙΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΑ ΞΑΝΑΓΕΜΙΖΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΡΑΓΓΕΙΛΕΙΣ. ΕΑΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΑΣ ΑΠΟ
ΤΙΣ 6 ΕΩΣ ΤΙΣ 9 ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΕΧΕΙΣ 30% ΕΚΠΤΩΣΗ ΣΕ Ο ΤΙ ΠΑΡΕΙΣ.

ΔΕΥΤΕΡΟΝ: Η ΚΥΡΙΑ ΠΟΥ ΡΩΤΗΣΕ ΣΤΟΝ ΚΟΥΚΟ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΤΡ ΚΑΙ ΡΩΤΗΣΕ ΚΑΘΑΡΑ
ΑΠΟ ΕΥΓΕΝΕΙΑ. ΕΑΝ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙ ΠΟΤΕ ΜΑΓΑΖΙΑ ΜΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ
ΣΟΥ ΦΕΡΟΝΤΑΙ ΠΑΡΑΞΕΝΑ.

ΕΞΑΛΛΟΥ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΦΗΜΙΖΕΤΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΨΟΓΟ ΣΕΡΒΙΣ
ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ (ΚΕΡΑΣΜΑΤΑ ΚΛΠ)

ΤΡΙΤΟΝ: ΕΦΟΣΟΝ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΤΟΥ ΤΗΝ ΕΚΟΨΑΝ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΣΩΣΤΗ
ΤΙ ΗΘΕΛΕ?
ΝΑ ΤΗΝ ΒΑΛΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ? ΑΣ ΤΗΝ ΖΗΤΑΓΕ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΕΙΧΕ ΧΡΕΩΘΕΙ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ.

Η' ΝΟΜΙΖΕ Ο ΚΑΧΥΠΟΠΤΟΣ ΟΤΙ Ο ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑΡΧΗΣ ΘΑ ΤΗΝ ΕΔΙΝΕ ΣΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ
ΜΕ ΤΟ ΣΔΟΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 50 ΕΦΟΔΟΥΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΣΕ ΜΑΓΑΖΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

-------------------------------------------------------------------------------------

"δηλαδή δε μπορώ να το δω με χαμόγελο αυτό που έγραψες..

το να ΑΠΑΙΤΕΙ κάποιος πατατάκια όταν παραγγέλνει μπύρα, σημαίνει οτι κάτι δε πάει καλά.

1. Μπύρα παράγγηλες, όχι πατατάκια. Είδες πουθενά στο κατάλογο να γράφει "Μπύρα με Πατατάκια ΤΑΔΕ ευρώ"; Αν ναι, τότε έχεις απόλυτο δίκιο.

2. Μερικά μαγαζιά (σχεδόν η πλειοψηφία δηλαδή), μαζί με τη μπύρα σερβίρει και πατατάκια για να δημιουργήσει την αίσθηση του "θέλω κι άλλη μπύρα". Μερικά όμως μαγαζιά, δεν σερβίρουν πατατάκια, παρα μόνο τη μπύρα. Τι σε κάνει να νομίζεις οτι:
αυτό είναι το ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΘΕΜΑ για να διασύρεις μια επιχείρηση σε τέτοιους δύσκολους καιρούς;

Σκέψου πρώτα λογικά και μετά βλάψε τους άλλους..

Όσο για τις υπόλοιπες κακουχίες που πέρασες, σου έχουν ήδη απαντήσει.."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

-----------------------------------------------------------------------------------

"Είμαι και εγώ ένας αναγνώστης σας από τη Ρόδο, αλλά εν αντιθέσει με τον τρίτο αναγνώστη έχω επισκεφτεί 5 μαγαζιά και σε άλλα μέρη της Ελλάδας, οπότε μπορώ να κρίνω (και να μην τα βλέπω όλα ρόδινα με το τοπικιστικό μου γυαλί). Ωστόσο πρέπει να σημειώσω ότι δε συμφωνώ στις λεπτομέρειες ούτε με τον πρώτο αναγνώστη, όμως αυτά που λέει είναι σε γενικές γραμμές σωστά. Και μακάρι να τα διαβάσουν οι ιδιοκτήτες των μαγαζιών και να τα βελτιώσουν...

Ιδιαίτερα για το κατάστημα ΚΟΥΚΟΣ στο κέντρο της πόλης, αν και προσφέρει ένα ευχάριστο περιβάλλον, σε φυσιολογικές τιμές, αρκετές φορές έχω βρεθεί προ εκπλήξεων με το προσωπικό του. Και εμένα έχουν προσπαθήσει να με διώξουν, ενώ ίσως είναι από τα λίγα μέρη στην Ρόδο που έχουν τόσο αυστηρή "πόρτα", αν και καφετέρια!!! Εν τω μεταξύ αρκετά ενοχλητικό είναι ότι διάφοροι, που δεν αποτελούν πελάτες του μαγαζιού, "σουλατσάτουν" (να το πω έτσι) με την ανοχή των υπευθύνων του καταστήματος."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

-------------------------------------------------------------------------------------

"προς τον Έκπληκτο ιδιοκτήτη του Mojo στην πλατεία Αριστοτέλους Θεσσαλονίκης.

Έχω να καταγγείλω ότι είναι μια πάγια τακτική αυτής της καφετέριας καθώς και των υπολοίπων στην πλατεία Αριστοτέλους να ΜΗΝ κόβουν αποδείξεις. Επίσης από τον σερβιτόρο που ζητούσα επίμονα τη δικιά μου απόδειξη και όχι 4ων ωρών πριν, σε αυτή την καφετέρια, μου είπε ότι ΟΛΕΣ οι καφετέριες στην Αριστοτέλους χρησιμοποιούν την τακτική, ΑΚΟΥΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ(!!) ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ των ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ και ότι δεν είναι αναγκασμένος να μου κόψει. Βλέπετε είμαι σχετικά νεαρός 23 και πίστευε ότι μπορούσε να προσπαθήσει να με πείσει. Όταν του είπα ότι η κοπέλα μου ,που εκείνη τη στιγμή δεν ήταν στο τραπέζι, είναι εφοριακός και θα έχει μεγάλο μπλέξιμο αποφάσισε να μου φέρει απόδειξη λέγοντας στο τέλος ότι εάν δεν ήταν εκείνη δεν θα τα γνώριζα αυτά. Ότι δηλαδή η ανακύκλωση αποδείξεων δεν είναι νόμιμος όρος.

Ξέρετε κάτι άλλο. Δεν φταίνε εκείνοι αλλά εμείς που είναι συνέχεια γεμάτες οι καφετέριες. Από τότε προσωπικά δεν έχω ξαναπατήσει στην εν λόγω καφετέρια.

Ελπίζω κύριε ιδιοκτήτη του Mojo να είστε καλά μετά από τις νέες ανακαλύψεις μιας και σας φαντάζομαι ακόμα πιο "έκπληκτο"."

ANAΓΝΩΣΤΗΣ
-------------------------------------------------------------------------------------
"Απάντηση προς τον τρίτο αναγνώστη σχετικά με την απόδειξη: μπορεί το μαγαζί να την έκοψε, αλλά αφού δεν την πήρε ο καταναλωτής να την δώσει σε άλλο καταναλωτή που είχε την ίδια παραγγελία. Μου έχει τύχει πάρα πολλές φορές να δω απόδειξη με διαφορετική ημερομηνία. Άσε που αν βγαίνουν οι αποδείξεις μέσω ERP μπορούν να σβηστούν από το σύστημα, άρα είναι σαν να μήν έχουν εκτυπωθεί ποτέ.

Όσο για το σέρβις είναι ανεπίτρεπτο να πίνεται η μπύρα απο το μπουκάλι, κανονικά θα έπρεπε να τη σερβίρουν μέσα σε ενα ποτήρι. Λόγο ζύμωσης αλλά και επειδή δεν είμαστε ζώα.

ααα και επειδή την μπύρα μου την πληρώνω 8 ευρώ στην Ελλάδα είναι νόμος να μου φέρουν πατατακιά και διάφορα άλλα. Αλλιώς να την είχαν 2 ευρώ, (όπως στο εξωτερικό, που δεν σερβίρουν ξηρούς καρπούς) και θα ήμουν ικανοποιημένος.."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

-------------------------------------------------------------------------------------

"Προσωπικά θα μιλήσω μόνο για τη ''Ρωγμή του Χρόνου'', γνωστή και ως ''Ρωγμή'' σκέτο στους Ρόδιους (και ο νοών νοείτω) και έχω να πω τα εξής:
1)Πρόκειται για ένα από τα πλέον ποιοτικά και με λογικές τιμές καφέ-μπαρ της Ρόδου,
2)στο συγκεκριμένο μαγαζί, όχι απλά σερβίρουν πατατάκια και ξηρούς καρπούς αλλά, κατά βάση με τις μπίρες σερβίρουν νάτσος με σάλτσα ''σπεσιαλιτέ'' του μαγαζιού (χωρίς extra χρέωση) και
3) με τις μπίρες σπάνια σερβίρουν και νερό (αν ζητούσες δεν θα στο χρέωναν, μην ανησυχείς)

Όσον αφορά στα υπόλοιπα παράπονά σου, πήρες απαντήσεις..."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Share on Facebook