"Ακούω τις τελευταίες μέρες τα ρεπορτάζ που κάνετε σε σχέση με το καμποταζκαι τις απεργίες των ναυτεργατών.Λοιπόν θα σας πω ότι μάλλον το κάνετε επίτηδες και λέτε τα πράγματα όπως σας τα υπαγορεύουν και όχι όπως είναι...
Και εξηγούμαι, λόγο της εργασίας μου (εργάζομαι σε μια πολυεθνική εταιρία τεχνικός που έχει ηλεκτρουδραυλικα συστήματα επάνω σε πλοία) έχουμε συστήματα επάνω στα SUPER FAST ( όλοι οι καταπέλτες, πόρτες υδραυλικές κλπ. είναι δικές μας κατασκευές) και πήγαινα για χρόνια στην Πάτρα για διάφορες επισκευές και επιθεωρήσεις.
Μιλούσα με τα πληρώματα και είχα και κάποιους φίλους από εκεί.
Συζητώντας λοιπόν μου είχαν πει (και είναι σίγουρα αλήθεια γιατί το άκουσα από πολλούς) ότι στα δρομολόγια που είχαν στην βόρια θάλασσα τα Γερμανικά και τα φιλανδικά συνδικάτα τους υποχρέωσαν να προσλάβουν (αν θυμάμαι καλά) το 25% από εκεί,
Όχι μόνο κατώτερα πληρώματα αλλά και αξιωματικούς.
Και δεν ήταν μόνο αυτό γιατί το ποσοστό ήταν διπλάσιο γιατί αυτοί δούλευαν 15 μέρες και 15 μέρες μετά έμεναν έξω περνώντας ολόκληρο μισθό όποτε τις 15 μέρες που ήταν έξω οι μεν έμπαιναν οι άλλοι που έπαιρναν και αυτοί ολόκληρο μισθό.
Και όχι μόνο αυτό αλλά δεν δούλευαν καθόλου υπερωρίες με αποτέλεσμα όταν υπήρχε κάποια βλάβη στην μηχανή για παράδειγμα όλο το αγγούρι το έτρωγαν οι έλληνες ναυτικοί οι οποίοι ήταν κλειστοί (δεν έπαιρναν υπερωρίες, μόνο έχτρα).
Και όταν δυσανασχέτησαν τα Ελληνικά πληρώματα μετά από πολλές συζητήσεις τους έβγαζαν και αυτούς έξω κάθε δυο μήνες για 20 μέρες (αν θυμάμαι καλά).
Καταλάβατε λοιπόν τι γίνετε;
Όσο για τους Ιταλούς δεν ζητούν να μπουν Ιταλικά πληρώματα μέσα γιατί μέχρι πριν
λίγο καιρό είχαν και δικά τους πλοία και τώρα έχουν πάρει το πακέτο των μετοχών από τις Ελληνικές εταιρίες που κάνουν δρομολόγια Πάτρα – Αγκόνα κλπ.
Όπως καταλαβαίνετε τα Ελληνικά πληρώματα είναι πιο φθηνα οπότε δεν τους συμφέρει να βάλουν Ιταλούς.
Το ίδιο συμβαίνει και με τα δυο πλοία στην Κόρινθο έχουν Ρουμάνους που είναι σχεδόν στο μισό οι μισθοί τους σε σχέση με τους Έλληνες.
Στο απογευματινό δελτίο βγήκε κάποιος και μίλησε για τα SUPER FAST στα δρομολόγια της Φιλανδίας και το τι έκαναν τα συνδικάτα εκεί αλλά φαίνετε ότι δεν ακούσατε καλά τι σας είπε γιατί η γραμμή σας είναι να βγάλετε τους ναυτεργάτες
παράλογους και παράνομους.
Αν συμβαίνει αυτό θα πρέπει να ντρέπεστε.
Εγώ δεν υποστηρίζω κανένα και επειδή είχα κάνει και ναυτικός πριν αρκετά χρόνια λέω ότι από το 1982 και μετά άρχισαν να χάνονται οι ναυτικοί (με την έννοια του καλού ναυτικού) από τα πλοία και στην σημερινή εποχή είναι ελάχιστοι οι σωστοί ναυτικοί και μόνο σε κάποιες παραδοσιακές εταιρίες που κρατούν τα πληρώματα τους, αλλά δεν μπορώ να ακούω και τέτοιες αδικίες και τόσο μονόπλευρη άποψη.
Πρώτα ρωτάμε όλες τις πλευρές και μετά βγαίνουμε και λέμε.
Και δεν ρωτάμε κομματόσκυλα από κανένα κώμα και αρχηγούς συνδικάτων που έχουν πάρει γραμμή από τα κώματα τους αλλά τους απλούς ναυτικούς και πάλι το διασταυρώνουμε.
Σας ευχαριστώ που διαβάσετε το μήνυμα μου, αν το διαβάσετε."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Share on Facebook