Δευτέρα 7 Ιουνίου 2010

"Θέλω να ζητήσω μια συγγνώμη:…"


"...Ι)στη μητέρα μου που κάθε φορά που της ζητάω να μου στείλει χρήματα,καθώς σπουδάζω σε άλλη πόλη τη βλέπω πως στεναχωριέται που δεν μπορεί να μου στείλει...


σχεδόν τα χρήματα για την κάλυψη βασικών αναγκών...
ΙΙ)στον πατέρα μου που έχει στερηθεί βασικά πράγματα για να έχει λεφτά να στέλνει στην κόρη του
ΙΙΙ)στην αδερφή μου που αδυνατούν οι γονείς μου να της πληρώσουν μια δεύτερη ξένη γλώσσα καθώς τα χρήματα αυτά έρχονται σε μενα....


.....κ ΙV)μια συγγνώμη σε αυτά τα καθάρματα που μας κυβερνάνε...τόσο καιρό θεωρούσα ότι άξιζαν την αδιαφορία μου..αλλά σας αδίκησα...δεν σας δίνω αυτό που αξίζετε...υπόσχομαι ότι απο εδώ κ μπρος θα έχετε το μίσος κ την αντιπαθειά μου...θα δείτε πόσο καλή ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΗ πολίτης μπορώ να γίνω..."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ

-------------------------------------------------------------------------------------

"ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΤΙΜΑΣ...ΑΞΙΖΕΙΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΣΟΥ ΓΙΑ ΣΕΝΑ...ΝΑ ΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ...ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ...ΣΤΟ ΛΟΓΟ ΜΟΥ."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
-------------------------------------------------------------------------------------
"καταρχας μπραβο και απο μενα γιατι ξερεις και εκτιμας αυτους που προσπαθουν για να σου προσφερουν ο,τι καλυτερο μπορουν.
απο την αλλη ομως επειδη εχω και γω μια αδερφη που σπουδαζει Αθηνα (εμεις μενουμε Κυπρο) και παρολο που εκτιμα τα οσα της προσφερουν οι γονεις μου εντουτης δεν ειναι καθολου φειδολη στη διαχειρηση των χρηματων που της στελνουν. αν και γνωριζει οτι με δυσκολια της τα προσφερουν και εχοντας κανει δανειο για να μπορεσει να σπουδασει το αγνοει οταν ειναι να παει για ψωνια, να βγει εξω κτλ (και δεν ειναι λιγες οι φορες που το κανει). ασε που καθε λιγο και λιγακι ερχεται πισω Κυπρο εστς και για μια βδομδα.
ελπιζω τουλαχιστον εσυ εκτος απο την αναγνωριση της προσπαθειας να κανεις και οικονομια.."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ



Share on Facebook