Τετάρτη 16 Ιουνίου 2010

"Αυτοί είναι οι Καθηγητές των Ελληνικών Πανεπιστημίων"


"Σήμερα 16/06/2010, στην Γεωπονική Σχολή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, δίναμε εξετάσεις στο μάθημα της Ανατομίας και Μορφολογίας Φυτού. Μετά την είσοδο των φοιτητών στην αίθουσα, όπου θα πραγματοποιούνταν η εξέταση, μπήκε...



μέσα στην αίθουσα ο διδάσκων Καθηγητής (το όνομα του δεν το αναφέρω καθαρά λόγω προσωπικής μου αξιοπρέπειας, αλλά ούτως ή άλλως είναι γνωστό στην Πανεπιστημιακή Κοινότητα), ο οποίος μετά από προτροπή της επιτηρήτριας (για άγνωστους λόγους), ζήτησε από μια φοιτήτρια να αλλάξει θέση -σημειωτέον- πριν να δοθούν τα θέματα και ξεκινήσει η εξέταση. Η στιχομυθία που ακολούθησε είναι η εξής ( όσο και αν δεν πιστεύετε στα μάτια σας) :
-Καθηγητής : Εσύ η μεσαία (πήγαινε) στην έδρα.
-Φοιτήτρια : Για ποιο λόγο;
-Καθηγητής : Γιατί έτσι θέλω.
-Φοιτήτρια : Τι απάντηση είναι αυτή; Τι σημαίνει αυτό;
-Καθηγητής: Σημαίνει ότι έτσι γουστάρω. Είμαι ο καθηγητής, ο εξεταστής και σου βάζω ότι θέματα γουστάρω και σε εξετάζω σε όποια θέση θέλω.
-Φοιτήτρια: Είστε ο καθηγητής κ.Τάδε, δεν είστε εξουσιαστής.
Και η φοιτήτρια αποχώρησε από την αίθουσα χωρίς να δώσει το μάθημα.
Μετά την αποχώρηση της φοιτήτριας ο καθηγητής μίλησε για στοιχειώδη ευγένεια και για κρούσματα «αδιαβασιάς». Μία άλλη φοιτήτρια παρακολουθώντας την όλη κατάσταση, υπενθύμησε στο Καθηγητή την ιδιότητα του και του παρέδωσε μαθήματα ευγένειας, πριν αποχωρήσει και αυτή από την αίθουσα.(Χωρίς να του «ιδρώσει το αυτί» ιδιαίτερα, να συμπληρώσω)
Και κάπου εδώ θα ήθελα να σημειώσω κάποια πράγματα : Ως που θα φτάσει η ιδέα τέτοιου είδους καθηγητών ότι εξουσιάζουν φοιτητές και προσωπικότητες; Από πότε το ότι κάποιος είναι φοιτητής -δηλαδή Ακαδημαϊκός Πολίτης- σημαίνει ότι είναι κατώτερος άνθρωπος και ότι είναι στην διάθεση του κάθε καθηγητή; Πού είναι η Παιδεία και η καλλιέργεια αυτών των ανθρώπων, που υποτίθεται ότι έχουν πτυχία, μεταπτυχιακά, διδακτορικά και είναι Παιδαγωγοί;;;; Αυτοί οι άνθρωποι αποτελούν παραδείγματα για τα παιδιά που σπουδάζουν στα πανεπιστήμια και είναι το μέλλον του αύριο για την Ελλάδα;;; Η μονιμότητα της θέσης της οποίας κατέχουν τους δίνει το δικαίωμα να συμπεριφέρονται με τον παραπάνω τρόπο; Από πότε μπήκε σε εφαρμογή το face-control στα Πανεπιστήμια της Ελλάδας;;;
Τέλος, αν και άχρηστη πληροφορία μετά από όλα αυτά, επειδή την φοιτήτρια τυγχάνει να την γνωρίζω προσωπικά, θα ήθελα να πω πως πρόκειται για μια λαμπρή φοιτήτρια η οποία δεν είχε δώσει το μάθημα όταν έπρεπε λόγω προβλήματος υγείας. Αλλά αυτά είναι λεπτομέρειες, όπως κατάλαβα σήμερα..
Τα συμπεράσματα δικά σας.."

ANAΓΝΩΣΤΗΣ

-------------------------------------------------------------------------------------

"Αγαπητέ συμφοιτητη έχω να σου πω ότι αυτό μάλλον ήταν ένα ατυχές περιστατικό.εδωσα και εγώ το μάθημα σήμερα και τυχαίνει να ξέρω τον καθηγητή γιατί έχω κάνει μάθημα μαζί του και εργαστήριο.μακαρι όλοι οι καθηγητές στη Σχολη να ήταν σαν αυτόν.ο συγκεκριμένος είναι πολύ κοντά στους φοιτητές και μένω αναυδη για τη συμπεριφορα που περιγραφεις.για να μην παρεξηγηθώ ο καθηγητής δεν είναι ούτε συγγενής μου ούτε τίποτα.ίσως δεν ήταν σε καλό mood..όλοι έχουμε τις κακίες στιγμές μας.δεν πρέπει για μια μεμονωμένη συμπεριφορα να βγάζουμε γενικό συμπέρασμα για κάποια άτομα και πόσο μάλλον όταν είναι αξιόλογα."

Αναγνώστρια
---------------------------------------------------------------------------------

"ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ΛΕΓΟΝΤΑΣ "μακαρι όλοι οι καθηγητές στη Σχολη να ήταν σαν αυτόν.ο συγκεκριμένος είναι πολύ κοντά στους φοιτητές και μένω αναυδη για τη συμπεριφορα που περιγραφεις"
ΟΣΟΥΣ ΡΩΤΗΣΑ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΜΙΛΑΝΕ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙ ΑΥΤΟΝ....ΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΟΥ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΩ ΚΑΤΙ,ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ ΣΕ ΠΟΙΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΕΔΩΣΕΣ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ???

ΕΧΩ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ Ο ΕΝ ΛΟΓΩ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΔΕΣ ΥΠΟΔΥΚΝΕΙΟΝΤΑΣ ΤΗΝ "ΔΥΝΑΜΗ" ΚΑΙ ΤΗΝ "ΕΞΟΥΣΙΑ" ΤΟΥ ΜΕ ΔΥΟ ΠΟΛΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ...ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΡΙΝ ΚΑΝ ΑΡΧΙΣΕΙ Η ΕΞΕΤΑΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ...!!!
1) ΟΤΑΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΑΜΠΕΛΟΥΡΓΙΑΣ ΕΙΧΑΝΕ ΜΕΙΝΕΙ ΜΟΝΟ 2 ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΟΥ ΔΙΝΑΝΕ,ΒΓΑΙΝΕΙ ΕΞΩ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΦΩΝΑΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΡΩΝΕΥΕΤΑΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ ΑΠ ΕΞΩ (ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ ΣΕ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΟΥΛ.2 ΜΕΤΡΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ) ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΝΑ ΠΙΑΣΟΥΝ ΜΙΑ ΘΕΣΗ..(ΠΟΥ ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΥΧΕΡΟΙ ΑΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΑΝ,ΓΙΑΤΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΧΡΩΣΤΑΝΕ ΜΕΡΙΚΕΣ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ....ΤΥΧΑΙΟ????? ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ!!!!!!!!!!) ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ¨ΤΡΑΒΗΞΤΕ ΠΙΟ ΠΕΡΑ...ΦΥΓΕΤΕ ΠΙΟ ΠΕΡΑ..ΓΙΑΤΙ ΚΑΘΕΣΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ?ΔΕΝ ΜΟΙΡΑΖΟΝΤΑΙ ΛΙΡΕΣ...
ΚΑΙ 2) ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΝΟΜΖΩ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΗΝ "ΕΥΓΕΝΕΙΑ" ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ "ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥ" ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΑΕΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΙΣΩ ΠΛΕΥΡΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΕ (ΚΟΙΤΑ ΣΥΜΠΤΩΣΗ...) ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΝΑ ΦΩΝΑΖΕΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΡΚΕΤΑ ΜΕΓΑΛΟ ΑΡΙΘΜΟ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ ΣΤΟ ΔΙΑΔΡΟΜΟ...ΝΑ ΣΗΚΩΘΟΥΝ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΡΟΦΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΤΩ ΕΙΣΟΔΟΥΣ ΣΤΑ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΑ...ΓΙΑΤΙ ΣΟΥ ΛΕΕΙ...ΜΕ ΤΟΥΣ 40 ΒΑΘΜΟΥΣ Κ ΧΩΡΙΣ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟ ΣΤΙΣ 3 ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΤΙ ΠΙΟ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΣΤΡΙΜΩΧΤΟΥΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 200 ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ 2 ΜΙΚΡΕΣ ΠΟΡΤΕΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥ! Ν ΣΤΑ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΑ...

ΤΕΛΙΚΑ ΟΝΤΩΣ...ΤΙ ΝΑ ΠΩ....ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΣΕ ΚΑΛΗ ΜΕΡΑ...ΙΣΩΣ ΞΥΠΝΗΣΕ ΣΤΡΑΒΑ....ΙΣΩΣ...ΙΣΩΣ..ΙΣΩΣ..... ΓΙΑΤΙ ΑΠ ΟΤΙ ΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ...ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΤΟ ΛΕΣ..ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ!ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΠΛΑ ΠΑΡΕΡΜΗΝΕΥΣΑΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΟΣΥΝΗ ΤΟΥ.."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Share on Facebook