"Μέσα στο σύνολο των καθηγητών που μοχθούν καθημερινά σε αντίξοες συνθήκες επειδή αγαπούν τη δουλειά τους και τα παιδιά, θα υπάρχουν οι μη "συνδεδεμένοι" με τις εκάστοτε διευθύνσεις δευτεροβάθμιας και τα συνδικαλιστικά όργανα. Αυτοί που δεν τσεπώνουν 600-1000 ευρώ επιπλέον...
το χρόνο ως βαθμολογητές. Απευθυνθείτε σε αυτούς και αντικαταστείστε άμεσα τους αλήτες που παίζουν με τα νεύρα των παιδιών μας έχοντας και το μαχαίρι και το πεπόνι."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
-------------------------------------------------------------------------------------
"Δεν ξέρω από που προκύπτουν αυτά τα αυθαίρετα επιχειρήματα και οδηγούν στην παραπληροφόρηση της κοινής γνώμης. Προσωπικά είμαι βαθμολογητής για 1η φορά φέτος και ο φίλος αναγνώστης πρέπει να γνωρίζει τα εξής:
1. Η επιλογή των βαθμολογητών δεν είναι προνόμιο κάποιων, είναι υποχρέωσή τους και καλούνται ανεξαιρέτως από τη Βθμια εκπαίδευση. Δεν έχει να κάνει ούτε με διασυνδέσεις, ούτε με τίποτα.
2. Με το να αφιερώνουν 5-6 ώρες καθημερινά, εκτός του ωραρίου τους, δεν νομίζω ότι είναι και τόσο προσοδοφόρο εάν σκεφτούμε ότι πολλοί αφήνουν μαθήματα σε φροντιστήρια ή ιδιαίτερα. Δεν δικαιολογούνται βέβαια αλλά όλοι πηγαίνετε τα παιδιά σας εκεί και έχετε απαιτήσεις επειδή πληρώνετε.
3. Πως θα φαινόταν στο φίλο αναγνώστη εάν αφιέρωνε extra ώρες εργασίας και η πενιχρή έστω αμοιβή του ήταν αβέβαιη; Θα θεωρούσε τον εαυτό του αλήτη;
4. Οι βαθμολογητές (οι περισσότεροι τουλάχιστον) έχουν υψηλό αίσθημα ευθύνης και όχι δημοσιουπαλληλική νοοτροπία, καθώς γνωρίζουν ότι από το έργο τους κρίνεται το μέλλον των παιδιών σας(σχολές προτιμήσεων, πόλεις, οικονομικός προϋπολογισμός για τα επόμενα χρόνια)
Υ.Γ: Εάν ο αναγνώστης διαθέτει τα απαραίτητα προσόντα μπορεί κάλλιστα να αντικαταστήσει κάποιον βαθμολογητή και να "καρπωθεί" maximum 100-150 Ευρώ για extra εργασία μιας εβδομάδας (τα 600-1000 Ευρώ απορώ πως προκύπτουν!) και να απαλλάξει το κράτος από τους δήθεν "ανεύθυνους αλήτες" συναδέλφους."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
---------------------------------------------------------------------------------
"Ας ελέγξουμε λίγο τα μαθηματικά του κυρίου που μιλάει για αλήτες.
1. το κάθε γραπτό αντιστοιχεί σε 1,40 ευρώ περίπου (2 ευρώ μικτά)
2. για να πάρει ένας καθηγητής 600 ευρώ, θα πρέπει να διορθώσει 600/1,40 = 428 γραπτά περίπου.
3. για κάθε γραπτό κατά μέσω όρο θα χρειαστεί 15 περίπου λεπτά (μιλάνε για ένα πεπειραμένο διορθωτή (εμένα η πρώτη εικοσιπεντάδα μου πήρε 10 ώρες)
4. άρα (428 * 15) / 60 = 107 ώρες ή 4,5 μέρες ασταμάτητου διορθώματος
Ας μας πει λοιπόν ο κύριος αν θα ήθελε να διορθώνει 13 και οκτάωρα για πάρει τα 600 ευρώ που αναφέρει. Εκτός βέβαια κι αν επιθυμεί οι διορθωτές να διορθώνουν όπως-όπως τα γραπτά των παιδιών!!!
Γιατί αν οι καθηγητές-διορθωτές δεν ένοιωθαν ευθύνη απέναντι στα παιδιά αυτό θα έπρεπε να κάνουν για τον εμπαιγμό που δέχονται από το υπουργείο παιδείας που αποφάσισε να μειώσει ακόμα και αυτή την ελάχιστη αποζημίωση.
Δεν απέχουμε για τα 10 λεπτά ανά γραπτό που μας μειώνουν, αλλά για τη συνολική αντιμετώπιση του υπουργείου απέναντί μας…"
ANAΓΝΩΣΤΗΣ
Share on Facebook