Τετάρτη 2 Ιουνίου 2010

Απάντηση στην ανάρτηση: "Αυτό που σχεδιάζει η κυβέρνηση για τα ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ είναι ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΩΣΤΟ!"


"Αυτό είναι ένα απο τα πολλά κερατιάτικα που πληρώνουμε και είναι απλά το τυράκι για να μη δούμε τη φάκα.
Η φάκα φυσικά είναι η περαιτέρω αύξηση του ειδικού φόρου στα καύσιμα.

Τα 2 και 3 αυτοκίνητα τα περιόριζαν κάπως τα τέλη κυκλοφορίας, αν σταματήσουν θα πάμε σε 5 και 6, αλλά είναι άσχετο με το οτι πάμε με τα πόδια μέχρι το περίπτερο...

Όποιος έχει λεφτά βάζει και θα συνεχίσει να βάζει βενζίνη άσχετα την τιμή της και με τα τέλη.
Όποιος δεν έχει καλά τα λες ας πάρει τα ΜΜΜ.

Πες μου όμως εγώ που έχω ένα SMART - 700cc (και κανένα άλλο όχημα) με 30 ευρώ τέλη, το οποίο το έχω να πηγαίνω στη δουλειά μου και καίω πλέον 140 ευρώ/μήνα (24lt/week με 1.4 euro/lt) δηλαδή περίπου 1700 ευρώ/έτος μαζί με τα τέλη, σε περίπτωση κατάργησης τελών και αύξησης της βενζίνης θα καίω 200 ευρώ/μήνα (24lt/week με 2 euro/lt) δηλαδή περίπου 2400 ευρώ/έτος

Όντως είναι απλά μαθηματικά.

Φυσικά υπάρχουν αυτοκίνητα με λίγο περισσότερα κυβικά (επομένως και τέλη) και μικρότερη κατανάλωση.
Τα μαθηματικά εξακολουθούν να παραμένουν απλά, μόνο το έξτρα κόστος μειώνεται ελαφρώς σε σχέση με τη δική μου περίπτωση.

Σίγουρα πάντως δεν ωφελεί την τσέπη μας (εκτός αν έχουμε Cayenne/X6/Q7/πολλα κυβικά/πολλά τέλη)"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
-------------------------------------------------------------------------------
"Μια αποδεκτή μέση κυκλοφορία για ένα όχημα που χρησημοποιείται φυσιολογικά είναι 15 με 25 χιλιαδες χιλιόμετρα το χρόνο. Αν τα τέλη κυκλοφορίας που θα μηδενιστούν μου αποφέρουν κέρδος π.χ. 184 ευρώ (αναλόγως κυβικών και παλαιότητας ξεπερνούν και τα 1000 ευρώ), στο αντίποδα η αύξηση της τιμής της βενζίνης για ένα όχημα με μέση κατανάλλωση 10 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα, αν θεωρήσουμε ότι η τιμή θα ανέβει κατά 50 λεπτά θα επιφέρει επιπλέον κόστος από 750 εώς 1250 ευρώ στους καταναλλωτές (για αντίστοιχα 15.000 εώς 25000 χιλιόμετρα). Για εταιρικά οχήματα και λοιπά ! που κανουν ετησίως πολλά παραπάνω χιλιόμετρα ούτε λόγος.Ας μην βιαζόμαστε να βγάζουμε συμπεράσματα λοιπόν για το τι είναι δίκαιο.... Αν κάποιος έχει την δυνατότητα να έχει παραπάνω από 1 αυτοκίνητο και θεωρητικά αδικείται τώρα, είναι σίγουρα σε καλύτερη κατάσταση από τον μεροκαματιάρη που χρειάζεται αμάξι για να πάει στην δουλεία του."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Share on Facebook