Παρασκευή 18 Ιουνίου 2010

Νέος σχεδιασμός για την εσωτερική περιφερειακή της Θεσσαλονίκης


Το έργο της κατασκευής του κόμβου Κ16 στην περιοχή της λαχαναγοράς Θεσσαλονίκης, το οποίο θα συνδέσει την εσωτερική περιφερειακή της Θεσσαλονίκης με τον οδικό άξονα Πατρών - Αθήνας - Θεσσαλονίκης (ΠΑΘΕ), εκτιμάται ότι θα αποσυμφορήσει τον κυκλοφοριακό φόρτο στην περιφερειακή οδό της Θεσσαλονίκης, ενώ...



... θα ακολουθήσουν και άλλες παρεμβάσεις και συντηρήσεις προκειμένου να βελτιωθεί η κατάσταση.

Η εσωτερική περιφερειακή οδός της Θεσσαλονίκης, μήκους 22 χιλιομέτρων, που κατασκευάστηκε με τα κυκλοφοριακά δεδομένα της πόλης τη δεκαετία του '80, δεν "αντέχει" πλέον τη σημερινή κυκλοφοριακή επιβάρυνση, αφού καθημερινά κυκλοφορούν σε αυτήν 100.000 με 130.000 αυτοκίνητα, ενώ οι προδιαγραφές κατασκευής της ήταν για 23.000 αυτοκίνητα.

Για την εξωτερική περιφερειακή οι λύσεις που προωθούνται συγκλίνουν στην απορρόφηση της κίνησης από την εσωτερική περιφερειακή και τη διοχέτευση της κίνησης προς τη Χαλκιδική, μέσω της ενίσχυσης εναλλακτικών διαδρομών.



Share on Facebook