Δευτέρα 7 Ιουνίου 2010

"Καταγγελία για το προσωπικό του ΤΣΜΕΔΕ !!!"


"Απαράδεκτη αντιμετώπιση από το προσωπικό του ΤΣΜΕΔΕ! Την περασμένη Τετάρτη (02/06/2010) προσπαθούσα απεγνωσμένα όλο το πρωί να επικοινωνήσω με κάποιον υπάλληλο, για να κάνω μία και μόνο, απλή ερώτηση! Το αποτέλεσμα είναι να μην απαντάει κανείς στα εξής νούμερα: 210-3470117, 118 & 138. Προσπάθησα να...
κάνω τα παράπονά μου στον πρόεδρο (210-3470301 & 302), αλλά πάντα απαντούσε η γραμματέας του, αφού –ως γνωστόν- ο πρόεδρος είναι πάντα απασχολημένος ή απουσιάζει. Ο υπάλληλος μάλιστα της γραμμής με αριθμό 210-3470117, μου έκλεισε δύο φορές το τηλέφωνο (σηκώνοντας κι αφήνοντας το ακουστικό), προφανώς από τον υπερβολικό φόρτο εργασίας!!! Η γραμματέας δε του προέδρου, μου απάντησε πως με είχε ήδη εξυπηρετήσει τρεις φορές και δεν μπορεί να κάνει κάτι παραπάνω για μένα. Χτυπούσε βλέπετε και η δεύτερη γραμμή, οπότε το άγχος να εξυπηρετήσει και να ηρεμήσει κι άλλους εξοργισμένους πολίτες, είχε φτάσε στα ύψη. Μάλιστα με παρέπεμψε σε κάποιο άλλο υψηλόβαθμο πρόσωπο (αν δεν κάνω λάθος την διευθύντρια), όμως ο αριθμός τηλεφώνου (210-3470225) που θα μπορούσα να κάνω επιτέλους τα παράπονά μου, ήτανε για μία ακόμη φορά απασχολημένος!
Πρέπει να παρατήσω τη δουλειά μου, να σπαταλήσω πάνω από δύο ώρες φτάνοντας στο κέντρο της Αθήνας (Κολοκοτρώνη 4), για να έχω απάντηση σ΄ ένα απλό ερώτημα; Κι όλα αυτά επειδή κάποιοι αρνούνται να σηκώσουν το τηλέφωνο τους, είτε για βαριούνται είτε γιατί το προσωπικό δεν αρκεί για να εξυπηρετήσει το κοινό. Αν δεν μπορούνε να αντέξουν το βάρος αυτό ας παραιτηθούν κι ας δώσουν τη θέση τους σε άλλους πιο χρήσιμους… Αν ο πρόεδρος δεν μπορεί να βάλει τάξη στο ‘‘μαντρί’’, ας φροντίσει να αλλάξει δουλειά… Να πάμε επιτέλους κι εμείς στη δικιά μας…"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ





Share on Facebook