Παρασκευή 18 Ιουνίου 2010

Νίνο. "Δεν είμαι τίποτα περισσότερο από ένας καλός άνθρωπος"


Θα σου πουν ότι ο Νίνο λούφαρε στο στρατό, όπως τόσα άλλα διάσημα βύσματα εκεί έξω; Εσύ, το Κοινό, θα το πιστέψεις. Θα πιστέψεις έναν τύπο που θα βγει στην τηλεόραση και θα πει «είδα τον Νίνο χθες με τα στρατιωτικά μέσα στο κλαμπ. Του μίλησα!». Θα το πιστέψεις και θα σκεφτείς «κοίτα ρε το βύσμα», και μετά θα νευριάσεις «γιατί ο μαλάκας έχει τόσο θράσος που....


ούτε καν τη στολή δε βγάζει για να πάει στο κλαμπ». Αλλά εσύ, το Κοινό, δεν ξέρεις ότι την ίδια ακριβώς στιγμή που βλέπεις την εκπομπή, τη βλέπει και ο Νίνο. Μέσα από το στρατόπεδο. «Μια μέρα ήμουνα στο ΚΨΜ με τα συφάνταρά μου, και με φώναξαν επειδή είδαν έναν τύπο να λέει ότι το προηγούμενο βράδυ κάναμε κλάμπινγκ μαζί. Εγώ είχα να βγω δυο εβδομάδες, δεν είχα καν ορκιστεί ακόμη! Αλλά ποιος ξέρει ότι εγώ δεν έβαλα το παραμικρό μέσο για το στρατό; Ότι αποφάσισα να κάνω κάτι διαφορετικό, να πάω κανονικότατα, να παρουσιαστώ μόνος μου 6 το πρωί στο κέντρο και να περιμένω να πάρω τα ρούχα, να κάνω τα εμβόλια, να κάθομαι με άσχετους, με ωραίους, με κακούς, με τους πάντες;»



«Πιστεύω ότι δεν είμαι τίποτα περισσότερο από ένας καλός άνθρωπος. Επέλεξα από μωρό να είμαι ένας καλός άνθρωπος. Θα μπορούσα να είμαι ένα κωλόπαιδο. Αλλά δεν είμαι. Δεν έχω πειράξει ούτε μύγα στη ζωή μου. Μόνο όταν έχω κουνούπια στο σπίτι τους δίνω και καταλαβαίνουν. Ή μέλισσες. Που μπορεί να σου πιουν το αίμα ή να σε τσιμπήσουν στο μάτι. Αλλά το μυρμηγκάκι που περπατάει θα το βάλω στην άκρη και θα το διώξω όπως μπορώ. Ή τη μύγα. Αυτά που είπε ο Χριστός, αν τα τηρούσαμε, θα ήμασταν παράδεισος, και όχι αυτή η άβυσσος. Αγάπη πάνω απ’ όλα. Αγάπα τους γύρω σου. Αγάπα τα φυτά. Αγάπα τα όλα. Έχουμε έρθει για λίγο. Ζούμε! Τώρα εμείς οι δύο μιλάμε. Μετά θα φύγω. Θα οδηγήσω στο δρόμο. Θα πάω να φάω. Θα πάω γυμναστική. Θα πάω να δουλέψω. Θα πάω να αγχωθώ. Θα πάω να κλάψω. Θα πάω να κοιμηθώ. Θα ξυπνήσω με πονοκέφαλο. Θα ζήσω. Είμαι εδώ για λίγο. Και θα το ζήσω.»


yupi.gr







Share on Facebook