Παρασκευή 4 Ιουνίου 2010

"Θα πάρουν το νόμπελ οικονομίας..."


"ΣΑΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΩ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΟΤΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΟ ΝΟΜΠΕΛ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΘΑ ΑΠΟΝΕΜΗΘΕΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΟΦΙΛΟΠΟΥΛΟΥ. ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΠΩΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΟΥΗΔΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΘΑ ΒΡΑΒΕΥΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΤΡΟΣ ΚΑΝ, ΤΡΙΣΕ, ΟΛΙ ΡΕΝ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ...



ΑΦΕΝΤΙΚΑ. ΤΙ ΠΕΤΥΧΑΝ; ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΛΕΕΙ ΝΑ ΙΔΡΥΣΟΥΝ 800 (ΟΚΤΑΚΟΣΙΑ) ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΩΡΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΟΥΝ, ΟΠΩΣ ΟΙ ΙΔΙΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ, ΟΥΤΕ ΚΑΤΑ ΕΝΑ ΕΥΡΩ ΤΟΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ. ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑ! ΟΛΩΣ ΤΥΧΑΙΩΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΣΤΑ 800 ΑΥΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΟΣΟΣΤΟ 70% ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΤΗΣ ΣΤΕΝΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΤΗΣ ΧΡΙΣΤΟΦΙΛΟΠΟΥΛΟΥ ΟΤΑΝ ΣΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΓΓΙΖΕΙ ΤΟ 0% - 15%. ΑΝ ΗΘΕΛΕ Η ΧΡΙΣΤΟΦΙΛΟΠΟΥΛΟΥ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΚΑΤΙ ΣΤΗ ΣΤΕΝΗ ΤΗΣ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΠΕΛΑΤΕΙΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΝΑ ΤΜΗΜΑ ΑΠΟ 25 ΣΕ 20 ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΤΑ ΕΚΤΟΞΕΥΣΕΙ ΣΤΑ 30 ΚΑΙ ΑΠΟ ΦΕΤΟΣ ΝΑ ΕΙΧΕ ΚΑΛΥΨΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΚΕΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΤΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΠΟΛΛΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΑΝ ΦΕΤΟΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΑΓΓΛΙΚΩΝ, ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΑΣΚΑΛΩΝ. ΟΜΩΣ ΑΝ ΕΚΑΝΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΩΣ ΘΑ ΚΕΡΔΙΖΕ ΤΟ ΝΟΜΠΕΛ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ. ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΟΙ, ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΚΑΤΕΧΟΥΝ. ΚΑΝΟΥΝ ΣΧΕΔΙΑ ΕΠΙ ΧΑΡΤΟΥ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ. ΕΑΝ ΕΙΧΑΝ ΛΙΓΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΣΥΝΕΙΔΗΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ Η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ, ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΚΑΙ ΚΟΠΙΑΖΕΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΨΙΣΤΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥΣ, ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΗΛΩΣΟΥΝ ΑΝΑΡΜΟΔΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ. ΤΑ BRAIN-STORMING ΣΤΗ ΒΥΤΙΝΑ ΤΟΥΣ ΜΑΡΑΝΑΝΕ! ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΚΑΦΕΔΕΣ, ΝΕΡΑ ΚΑΙ ΚΕΦΤΕΔΕΣ ΠΟΥ ΕΚΤΟΞΕΥΤΗΚΑΝ ΣΤΗ ΜΑΓΝΗΣΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΤΟ ΕΙΔΑΤΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΝΑΛΙ; ΒΛΕΠΕΤΕ ΟΙ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΕΧΟΥΝΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΨΗΛΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ. Ο ΧΕΙΜΑΡΡΟΣ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΕΡ απέκτησε ΧΕΤΑΙ ΘΑ ΠΝΙΞΕΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΑΝΙΚΑΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΑΛΛΑ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΒΑΘΜΟ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΤΟΥΣ. ΑΛΗΘΕΥΕΙ ΟΤΙ ΚΑΘΕ ΥΠΟΥΡΓΟΣ, ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ, ΜΕΓΑΛΟΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ, ΚΑΝΑΛΑΡΧΗΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΚΑΡΧΑΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΤΑΡΑΤΣΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ Η' ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΕΤΟΙΜΟ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΡΑΣΕΙ ΟΤΑΝ ΞΕΣΗΚΩΘΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΠΟΥ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΝ ΤΑΙΖΑΝ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ;"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

-------------------------------------------------------------------------------------

"E, λοιπόν ναι, της αξίζει Νόμπελ Οικονομίας εάν μπορέσει να περιμαζέψει το χρήμα που χύνεται στην απύθμενη τρύπα που λέγεται παιδεία χωρίς προγραμματισμό, χωρίς στόχο και σκοπούς. Ξοδεύονται λεφτά σε διευθυντές σχολείων που δεν δουλεύουν καμία ώρα στην τάξη, ούτε στο γραφείο, αλλά περιδιαβαίνουν δήθεν στις εφορίες κάθε μέρα και τελικά τους βρίσκεις να πίνουν τα καφεδάκια τους κρυμμένοι σε καφετέριες, για να περάσει η ώρα και να επιστρέψουν στο σχολείο τους στο τέλος της ημέρας, λίγο πριν σχολάσουν. Υπάρχει πλεονάζον προσωπικό σε πολλά σχολεία το οποίο δεν χρησιμοποιείται για να κάνει ενισχυτική διδασκαλία στα παιδιά, αλλά για να παίρνει ώρες από άλλους δασκάλους και να μειώνεται το ωράριό τους σε λιγότερες από 18 ώρες εβδομαδιαία. Οι άδειες πολυήμερες α να παίρνονται από τη σημαία και να επαναλαμβάνεται το ίδιο φαινόμενο συνεχώς, αφού οι κοποανατζήδες καλύπτονται από τη διοίκηση του σχολείου, χωρίς να ενδιαφέρεται κανένας αν τα παιδιά κάθεώρα κάνουν μάθημα με διαφορετικό δάσκαλο.Οι σύλλογοι διδασκόντων και οι σχολικές επιτροπές να μην συνεδριάζουν παρά ελάχιστες φορές κι έτσι για τα οικονομικά να μην ξέρει κανένας τι γίνεται, πέρα από τον διευθυντή του σχολείου. Τα χρήματα για τις επισκευές των σχολικών κτιρίων να δίνονται με αναθέσεις στους κολλητούς εργολάβους των κατά τόπους δημάρχων κι έτσι μικροέργα πχ το βάψιμο μιας αίθουσας, να κοστίζει τα πενταπλάσια από το κανονικό , αλλά και το αποτέλεσμα της εργασίας να είναι τραγικό. Κι ένα τελευταίο γεγονός. Πριν από λίγες ημέρες ήρθε στα σχολεία μία διαταγή του Υπουργείου που ζητούσε να δηλώσουμε εάν συμφωνούμε με την πρόταση για την ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓ! ΗΣΗ των σχολείων. Δηλαδή, με λίγα λόγια, στην αρχή του σχολικού έτους κάθε δάσκαλος θα έφτιαχνε ένα προγραμματισμό με τους στόχους, τους σκοπούς και τα μέσα που θα χρειαζόταν για να τους επιτύχει. Στο τέλος της σχολικής χρονιάς σε συνεδρίαση του συλλόγου διδασκόντων ο καθένας δάσκαλος θα ανέφερε τις απόψεις του και θα παρουσίαζε τι πέτυχε, τι όχι, ποια μέσα δεν είχε κλπ και στο τέλος θα γίνεται μια συνολική συγκεντρωτική έκθεση για το σχολείο, στην οποία θα παρουσιάζεται αν πέτυχε τους στόχους του ή όχι και γιατί. Θα καλείται έπειτα ο σύλλογο! ς των γονέων του σχολείου στον οποίο θα ανακοινώνεται η έκθεση σε συζήτηση με τους γονείς. Κατόπιν η έκθεση θα αναρτάται στο διαδίκτυο για να γίνεται γνωστή από το ευρύ κοινό της πόλης. Αγαπητό Τρωκτικό, για το φυσιολογικότερο πράγμα που είναι η αυτοαξιολόγηση του σχολείου, ώστε όλοι οι δάσκαλοι , αλλά και οι γονείς να γνωρίζουν που υστερεί και πού λειτουργεί σωστά το σχολείο τους,ώστε να γίνουν διορθωτικές κινήσεις, από τους 18 δασκάλους του σχολείου μόνο οι 3 δέχτηκαν να εφαρμοστεί και να γίνει νόμος η πρόταση. Έλεος.Εάν τη Διαμαντοπούλου ! της δώσουν Νόμπελ Οικονομίας, αυτοί πρέπει να πάρουν Νόμπελ βλακείας."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Share on Facebook