Δευτέρα 21 Ιουνίου 2010

"Απογνωση.."


"Θελω να ρωτησω το εξης και ελπιζω οποιος γνωριζει πραγματικα να απαντησει...
Χρωσταω σε τραπεζες γυρω στα 20.000 ευρω. Περιουσιακα στοιχεια δεν εχω Στο ονομα μου δεν υπαρχει τιποτα. Αποφασισα προσφατα αν μεταναστεψω. Εκει που θα παω οι μισθοι ειναι πιο χαμηλη απο την Ελλαδα. Σε περιπτωση που σταματησω να πληρωνω τις δοσεις μου στην τραπεζα. Τι μακροχρονιες...
επιπτωσεις θα εχω...; Υπαρχει περιπτωση να μπω φυλακη σε περιπτωση που αποφασισω να ερθω στην Ελλαδα για διακοπες...; Αν μου κανει μηνυση η τραπεζα και ειμαι στο εξωτερικο και δεν μπορω να ερθω για το δικαστηριο τι γινεται..; Δεν με νοιαζει αν μπω στον Τειρασια... Δεν με νοιαζει αν δεν μπορω να αγορασω αμαξι με δοσεις ή να δουλεψω στο δημοσιο... Φυλακη δεν θελω να μπω... Αν ξερει καποιος ας απαντησει γιατι πραγματικα εχω τρελαθει...."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

-------------------------------------------------------------------------------------

"Φίλε φυλακή δεν μπαίνεις για χρέη στις τράπεζες. Κι αν δεν έχεις και τίποτα στο όνομά σου δεν μπορούν να σου κάνουν και τίποτα. Φυλακή μπάινεις μόνο για χρέη προς το δημόσιο."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ





Share on Facebook