Τρίτη 1 Ιουνίου 2010

"Ζήτησα να πληρώσω πρόστιμο αλλά δεν!"


"Σάββατο βράδυ περίπου 2 μετά τα μεσάνυχτα πήγα να επιβιβαστώ στο μετρο στο γκάζι με το ποδήλατο μου. Γνώριζα εξ αρχής ότι απαγορεύεται γι’ αυτό πριν προχωρήσω στην πλατφόρμα ζήτησα από τον υπεύθυνο του σταθμού να πληρώσω το πρόστιμο που μου αναλογεί και να ...
χρησιμοποιήσω τον συρμό μέχρι τον τελικό προορισμό μου (Αγ. Αντώνιος). Ο λόγος που ήθελα να χρησιμοποιήσω το μετρώ είναι ότι δεν είχα φώτα στο ποδήλατο και ήταν ΠΟΛΥ επικίνδυνο να πάω από το Γκάζι μέχρι τον Αγ. Αντώνη. Η απάντηση που μου έδωσε ο σταθμάρχης του μέτρο είναι ότι δεν επιτρέπονται τα ποδήλατα σύμφωνα με τον νόμο αλλά δεν υπάρχει πρόστιμο. Άρα μήπως δεν υπάρχει νόμος;
Αν σε πιάσουν με το αυτοκίνητο χωρίς ασφάλεια, ο ελεγκτής στο τρένο χωρίς εισιτήριο σου δίνουν πρόστιμο και σου επιτρέπουν να πας μέχρι τον τελικό προορισμό σου. Αυτό ζήτησα να κάνω και εγώ. Όπως καταλαβαίνεται δεν μου επετράπη επειδή δεν υπάρχει πρόστιμο. Απλά απαγορεύεται ήταν η απάντηση του σταθμάρχη…"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ







Share on Facebook