Παρασκευή 11 Ιουνίου 2010

"Τι κάνουμε οι πολίτες σ' αυτές τις περιπτώσεις;"


"Θα ηθελα και εγω με την σειρα μου να καταθεσω τον προβληματισμο μου οσον αφορα τις αποδειξεις.
Καλα κανουμε ολοι και μαλωνουμε σε ταβερνες καφετεριες μπαρ ψιλικατζιδικα και αλλα τετοια.Εκει μαλωνουμε και εχουμε και την δυνατοτητα να παμε σε καποιο αλλο καταστημα αντιστοιχο και να κανουμε την δουλεια μας
Εγω εχω να καταθεσω ενα περιστατικο που εχει να κανει με ...
γιατρο.και το καταθετω γιατι στον συγκεκριμενο γιατρο καταληξαμε μετα απο μεγαλη προσπαθεια (ταλαιπωρηθηκαμε σε πολλους αλλους πριν) και ειδαμε αποτελεσμα σε πολυ λιγο χρονικο διαστημα(το προβληαμ το ειχε ι μικρη μου κορη 5 ετων και ειχε να κανει με αλλεργιες).
Ο συγκεκριμενος ειναι πανω απολα ανθρωπος(αρκει να αναφερω οτι για επανελεγχους σε σειρα 5 επισκεψεων καθημερινων δεν πηρε επισκεψη ουτε ενα ευρω) και γενικοτερα του χρωσταμε πανω απολα την ηρεμια του παιδιου μας.στην τελευταια επισκεψη λοιπον ενω πληρωσα 50 ευρω επισκεψη μου εκοψε απο μονος του αποδειξη 10 ευρω δασκαλευοντας με να πω σε περιπτωση ελεγχου οτι απλως ζητησα συμβουλες και γιαυτο ειναι μικρο το ποσο της αποδειξης.
Και ο προληματισμος μου εμενα ειναι ο εξης.......Τι πρεπει να κανω εγω σαν ευσυνειδητος πολιτης?Να καταγγειλω τον γιατρο που με εχει σωσει?Υποθετω τον ιδιο προβληματισμο θα εχουν κι αλλοι οι οποιοι ειχαν πολυ σοβαροτερα προβληματα υγειας.Γιατι να με βαζει η πολιτεια να γινω κακος με εναν ανθρωπο που του χρωσταω πολλα?

Γιαυτο διευκρινιζω οτι καταθετω τον προβληματισμο μου και δεν καταγγελω."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ





Share on Facebook