"Η ΟΛΜΕ διαμαρτύρεται για τις μειώσεις των αποζημιώσεων για τις εξετάσεις αλλα ξεχνάει να αναφέρει ότι οι επιτηρητές αποζημιώνονται για εργασία που παρέχουν σε εργάσιμες ημέρες που δεν πηγαίνουν στο σχολείο τους αλλα στην επιτήρηση. Και εντός ωραρίου...
τους μάλιστα.Οτι οι βαθμολογητές (πάντα οι ίδιοι) παίρνουν 1000 ευρώ για τα 500 γραπτά που διορθώνουν και απέχουν για το 0.1 ευρώ ανά γραπτό.Για ενα πενηντάρικο βασανίζουν οι παιδαγωγοί τις οικογένειες και τους μαθητές που περιμένουν αποτελέσματα. Για τη μείωση των χρημάτων που παίρνουν οι επιτροπές, ας κοιτάξουν οι πολίτες πόσα είναι αυτά και να έχουν υπόψη τους ότι πάντα τα ίδια άτομα στελεχώνουν τις επιτροπές, φίλοι, κολλητοί και ημέτεροι. Τον καιρό της ανεργίας, του παρτ τάιμ και των απολύσεων, άνθρωποι που εργάζονται 16 έως 21 45λεπτα την εβδομάδα είναι ντροπή να μιλούν για χρήματα και για αποζημιώσεις. Ειδικά για υπηρεσίες που παρέχουν μέσα στο ωράριό τους. Κι αντί η κυβέρνηση να χαϊδεύει τους τεμπελχανάδες συνδικαλιστές της ΟΛΜΕ , που έχουν να πατήσουν στα σχολεία τους χρόνια, με τις απαλλαγές ωραρίου για συμμετοχή στα συνδικαλιστικά όργανα, ας ψάξει βαθμολογητές ανάμεσα στους μη προνομιούχους καθηγητές που δεν παζαρεύουν το μισθό τους τυραννώντας γονείς και υποψηφίους. Έλεος πια με τους πλέον προνομιούχους των δημοσίων υπαλλήλων που όταν ακούν για αξιολόγηση την κάνουν και είναι όλο απαιτήσεις."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
----------------------------------------------------------------------------------
'ΑΓΑΠΗΤΕ ΑΛΛΑ ΑΝΙΔΕΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΡΙΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΝΑ ΦΡΟΝΤΙΣΕΙΣ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΣ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ. ΑΥΤΑ ΤΑ "ΡΕΜΑΛΙΑ" ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ:
1. ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΠΟΔΟΧΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ.
2.ΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΧΑΡΤΟΥΡΑ ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΨΥΧΕΣ
3.ΤΑ 16 ΜΕ 21 45ΛΕΠΤΑ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ.ΠΟΙΟΣ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΕΝΟΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ?ΕΣΥ ΟΤΑΝ ΓΥΡΙΖΕΙΣ ΣΠΙΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΑΠΑΝΗΣΕΙΣ ΩΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ?
ΔΕΝ ΛΕΩ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΚΛΑΔΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΚΑΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ.ΑΛΛΑ ΠΡΙΝ ΑΦΟΡΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΑΣ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΟΥΜΕ ΟΤΙ ΣΤΑΑ ΧΕΡΙΑ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΣΤΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΤΙΣ ΤΥΧΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ.
ΟΣΗ ΖΗΜΙΑ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΟΙ ΚΑΚΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΑΛΛΗ ΤΟΣΗ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΟΣΟΙ ΑΠΑΞΙΩΝΟΥΝ ΤΟ ΕΡΓΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΡΚΕΤΩΝ ΦΙΛΟΤΙΜΩΝ ΕΚΑΠΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ.'
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
-------------------------------------------------------------------------------------
"Διάβαζοντας την ανάρτηση σχετικά με την αποζημίωση των καθηγητών που συμμετέχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις δεν μπορώ να πω ότι δεν αγανάκτησα με αυτά που γράφει ο συγκεκριμένος αναγνώστης. Καταρχάς :
1ο) ο αναγνώστης θα πρέπει να μάθει ότι ο αριθμός που αναφέρει για 500 γραπτά ανά καθηγητή είναι εκτός πραγματικότητας. Κανένας δεν διορθώνει 500 γραπτά όσο καλός και να είναι. Μάλλον δεν ξέρει τι θα πει ο ανγνώστης διόρθωση γραπτού μαθητή που συμμετέχει σε πανελλαδικές εξετάσεις!!!!
2ο) Οι καθηγητές δεν βασανίζουν κανέναν: Ούτε μαθητές ούτε οικογένειες!!!! Είναι αδιανόητο να σκεφτόμαστε κάτι τέτοιο ειδικά για τους μαθητές αφού είναι τα δικά τους παιδιά, και οι καθηγητές αυτοί τα έχουν προετοιμάσει για τις πανελλαδικές.
3ο) Ο εμπαιγμός του υπουργείου που δεν υπογράφει τη συγκεκριμένη απόφαση γιατί δεν λαμβάνεται υπόψιν;;; μήπως πονηρά σκεπτόμενο το υπουργείο λέει "άστους να διορθώσουν και μετά δεν τους πληρώνουμε!!! Πολύ τίμιο από την πλευρά του!!!!
4ο)Όσον αφορά την αγανάκτηση του αναγνώστη σχετικά με τις υπηρεσίες που παρέχονται μέσα στο ωράριο τους, έχω να πω το εξής : Τα εκτός έδρας που παίρνουν τόσοί και τόσοι άλλοι δημόσιοι υπάλληλοι (και μάλιστα πλασματικά) δεν είναι μέσα στο ωράριό τους;;;; Και μάλιστα αμείβονται αδρά σε σχέση με τους καθηγητές!!!
Η συμμετοχή τόσων και τόσων συμβούλων σε επιτροπές με αμοιβές υπέρογκες δεν είναι στο ωράριό τους;;;; Η συμμετοχή των βουλευτών στις επιτροπές με επιπλέον αμοιβή γιατί χρυσοπληρώνεται;;; Και μη μου πείτε ότι οι βουλευτές δουλεύουν 8ωρο καθημερινά γιατί θα τρελαθώ. Υπήρξε ποτέ βουλευτής που παραπονέθηκε σε κάποιο μέσο για καθυστέρηση της πληρωμής του;;;; Εστω και για δείγμα;;; ή μήπως είναι υπεράνω χρημάτων αυτοί που έχουν καταχρεώσει το ελληνικό κράτος;;;; Δεν το πιστεύω....
Φίλε μου οι προνομιούχοι του δημοσίου δεν είναι οι καθηγητές και δάσκαλοι. Η πλειοψηφία αυτών διορίστηκε αξιοκρατικά μέσα από εξετάσεις χωρίς να χρειαστεί να τρέξουν σε κανέναν πολιτικό. Και όλοι αυτοί κατέχουν πτυχίο ανώτατης ή ανώτερης σχολής, αν σου λεει κάτι αυτό...Και αμοίβονται λιγότερο από όλους. Και δεν πέρνουν και οδοιπορικά όταν πολλοί από αυτούς για να φτάσουν στα σχολεία τους κάνουν καθημερινα αρκετά χιλιόμετρα!!!!
Κοιτάξτε επιτέλους το δάσος και μη χαζεύετε άλλο στο δέντρο... η διάλυση της παιδείας είναι αυτή που δημιούργησε την κοινωνία των μη αξιοκρατικών, των προνομιούχων με μπάρμπα στην κορώνη!!! Σεβαστείτε επιτέλους έναν κλάδο που χωρίς να έχει τις αμοιβές άλλων στηρίζει την παιδεία των Ελληνόπουλων μέσα από τη φιλοτιμία τους και τον καθημερινό αγώνα. Και να νομίζεις ότι το μάθημα σε μία τάξη με 10χρονα, 14χρονα, 16χρονα κτλ. είναι εύκολη υπόθεση τότε ελάτε μία και μόνο μέρα να μας δείξετε τις ικανότητές σας!!!'
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
-----------------------------------------------------------------------------------
"Αναφορικά με το παραπάνω θέμα και σχολιάζοντας τον τρόπο με τον οποίο απευθύνεται ο αναγνώστης στον συντάκτη του σχολίου
έχω να παρατηρήσω τα εξής:
1) Ο συνάδελφος καθηγητής προφανώς γνωρίζει ότι οι εξετάσεις είναι ΚΑΙ ΠΡΟΑΓΩΓΙΚΕΣ . Που απλά σημαίνει ότι οι καθηγητές που δίδασκαν το μάθημα
όφειλαν ΑΜΙΣΘΙ να διορθώσουν τα γραπτά των μαθητών τους όπως ακριβώς γίνεται στα ενδοσχολικά μαθήματα . Ο νόμος λοιπόν θα ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ
ΟΛΟΥΣ τους διδάσκοντες να διορθώσουν αμισθί τόσα γραπτά όσα αντιστοιχούν στους μαθητές τους και να τους πληρώσει όσα διορθώσουν πέραν αυτών.
Αντ' αυτού ΔΕΝ ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ να διορθώσει και παράλληλα πληρώνει επιπλέον το σύνολο των γραπτών . Έτσι παρατηρείται το φαινόμενο σε μεγάλο ποσοστό (σε πολλές περιπτώσεις αγγίζει και το 60%) οι ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ που διδάσκουν στα μαθήματα Κατεύθυνσης να βρίσκονται σε διακοπές από τις 20 Μαΐου κάθε χρόνο .
2) Γνωρίζοντας τα πράγματα από μέσα θέλω να συμφωνήσω ότι ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΣΟΣΤΟ είναι ΤΕΜΠΕΛΧΑΝΑΔΕΣ . Το ότι έχουν τελειώσει
το ΕΛΛΗΝΙΚΟ Πανεπιστήμιο δεν νομίζω ότι αποτελεί επιχείρημα ότι δεν είναι ΡΕΜΑΛΙΑ ΚΑΙ ΛΑΜΟΓΙΑ . Σχετικά με τις αποδοχές που μικρές τις ήξεραν και πριν διοριστούν .
3) Επίσης το ΣΟΦΙΣΜΑ της καθημερινής αξιολόγησης δεν πείθει πια κανένα . Όσο για το "λειτουργοί" του τίτλου της ΟΛΜΕ άστο καλύτερα . Για να προετοιμαστείς για την
επόμενη μέρα παίρνεις ειδικό επίδομα .Καταλαβαίνω ότι φυσικά θα πρέπει να ξεκουραστείς από τα "ιδιαίτερα".
4) Τέλος σχετικά με τους διοικούντες την ΟΛΜΕ :ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΜΕΣΑ" ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ;Θα είχε ενδιαφέρον να το μάθουμε."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
-------------------------------------------------------------------------------------
"Μονο ΟΡΓΗ προκαλει η ΑΛΗΤΕΙΑ των καθηγητων και της ΟΛΜΕ που απαιτουν να μην τους μειωθουν τα επιδοματα για την βαθμολογηση των γραπτων απο τις πανελληνιες εξετασεις και σταματησαν να βαθολογουν!! ΑΙΣΧΟΣ!!! Κυριοι κανετε κατι παραπανω ή περισσοτερο απο αυτο που απαιτει η ΔΟΥΛΕΙΑ σας (οχι λειτουργημα) ?? Δεν ειστε καθηγητες ?? ΔΕν σας εχουμε για να βαθμολογειτε γραπτα μαθητων?? ΤΟΤΕ γιατι θα πρεπει να σας πληρωνει το ελληνικο δημοσιο για κατι το οποιο εχετε ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ? Δηλαδη εσεις πρεπει να πληρωθειτε εξτρα γιατι?? ΑΣ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ καποιος Καθηγητης!! ΓΙΑΤΙ? Δεν παιρνετε το μισθο σας κανονικα?? Δεν καταλαβαινω γιατι θα πρεπει να περνετε επιδομα για την βαθμολογηση ή να ειστε επιτηρητες? Μηπως δουλευετε εκτος ωραριου?? ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ! ΝΤΡΟΠΗ και στη κυβερνηση που δεν εχει κανεις τα κοτσια να τα κοψει αυτα!! ΑΙΣΧΟΣ!!! Δυστηχως αυτη η νοοτροπια καποιοων δημοσιων υπαλληλων δεν παει την χωρα μπροστα!! ΑΣ τους ΑΠΟΛΥΣΕΙ ολους αυτους τους ΑΛΗΤΕΣ και ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ!"
ANAΓΝΩΣΤΗΣ
------------------------------------------------------------------------------------
"Μεγάλη ευθύνη έχουν οι εκπαιδευτικοί φίλοι μου για δυο λόγους 1 . Τριάντα χρόνια το μόνο που ζητούν στις απεργίες τους είναι λεφτά με τα θέματα της παιδείας να είναι δευτερεύοντα 2. Ανέχονται όλους αυτούς τους κακούς συναδέλφους τους που αδιαφορούν τοσο για τα παιδιά οσο και για το σχολείο."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
-------------------------------------------------------------------------------------
"Κυρίοι, πως τολμάτε να μιλάτε για τους καθηγητές-όχι πως βρίσκονται στο απυρόβλητο-.
Ας έρθεί ο κύριος στο σχολείο μας να κάνει μάθημα,και αν τον ακούνε οι μαθητές και μπορεί να ΔΙΔΑΞΕΙ και να ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΩΣΤΑ τριανταένα έφηβους τότε ας αρχίσει να μιλάει για τους καθηγητές. Όσο αναφορά το διόρθομα ας περάσει από κάποιο βαθμολογικό κέντρο και θα καταλάβει αν οι καθηγητές δουλεύουν.
Ιδιαίτερα και φροντηστιρία???? Έγω ξέρω πως ΟΛΗ η ΥΛΗ πρέπει να διδάκεται και διδάσκεται σωστά. Τώρα αν οι νέοι Αϊνστάιν οι συμαθητές μου δεν θέλουν να ακούσουν τους καθηγητές είναι άλλο θέμα,και όλο αυτό καθώς οι γονείς τους τα έχουν μεγαλώσει στο βούτηρο και στα πούπουλα και ξέρουν πως ο μπαμπάκας πέρνει μίζες και μπορουν έτσι να σουδάσουν στο κολούμπια για να πάρουν μία καλή θέση αντοίστιχη του μπαμπά χώρις να έχουν πάρει βασική μόρφωση από το σχολείο .Θα πρέπει να καθιερωθεί θεσμός μία εβδομάδα καθηγητής για να καταλάβουν οι εξωσχολι! κοί τι εστι σχολείο 2010....."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
-------------------------------------------------------------------------------------
"Eπειδή η τελευταία απάντηση αναρτήθηκε από αναγνώστη που αυτοπροσδιορίζεται ως "συνάδελφος", ας δώσουμε μερικές ακόμα διευκρινήσεις:
1) Τα γραπτά των Πανελληνίων Εξετάσεων δεν είναι γραπτά προαγωγικών εξετάσεων. Μπορεί οι βαθμολογίες τους να χρησιμοπιούνται και ως βαθμολογίες γραπτών προαγωγικών, αλλά το να τα διορθώσει κανείς δεν είναι σε καμία περίπτωση ένα "απλό" έργο. Γι αυτό και δεν υποχρεώνει τους καθηγητές να διορθώσουν... Και γι αυτό αμοίβει και τη διόρθωσή τους. Προφανώς ο "συνάδελφος" δεν έχει διορθώσει γραπτά πανελληνίων για να αντιληφθεί το "βάρος" και τη σημαντικότητα της διαδικασίας, καθώς και το πόσο υπεύθυνα ασχολούνται με αυτό τα "ρεμάλια" και τα "λαμόγια"...
2) Τα σχολεία έχουν πολλές υποχρεώσεις και μετά την έναρξη και κυρίως τη λήξη των Πανελληνίων, κανένας δεν κάνει διακοπές μετά τις 20 Μαϊου! Κάντε μία επίσκεψη σε ένα σχολείο για να το διαπιστώσετε... Υπάρχουν και ενοσχολικές εξετάσεις που γίνονται ΜΕΤΑ τις 20 Μαϊου και το σχολείο είναι και μία δημόσια υπηρεσία που έχει δουλειά και στη διάρκεια και κυρίως μετά τις Πανελλήνιες. Προφανώς ο "συνάδελφος" δεν είναι από τους "εργατικούς" και δεν έτυχε να βρεθεί σε σχολείο εκείνες τις μέρες να δει και τους άλλους που δουλεύουν...
3) Δεν ξέρω σε ποιο σχολείο "δουλεύει" ο "συνάδελφος"... Ξέρω ότι αν υπάρχουν 5-10 που είναι τεμπελχανάδες, πίσω από αυτούς υπάρχουν 50 και 100 και 1000 που κάνουν αθόρυβα και υπεύθυνα τη δουλειά τους. Αλλά αν είναι κι αυτός μέρος των 5-10 πρώτων, που να δει τα ΚΟΡΟΪΔΑ που κάνουν τη δουλειά που μπορεί να μην κάνει αυτός...
4) Τέλος για τις αμοιβές των πανελληνίων κλπ: Καθώς ήμουν επιτηρητής φέτος, θα πάρω 14 ευρώ ανά ημέρα ΜΙΚΤΑ (κάτι λιγότερο από 10 καθαρά...) για μία απασχόληση που με υποχρέωσε να κάνω 30 χιλιόμετρα εξτρά κάθε ημέρα (και δεν ήμουν και μακριά...) και η οποία ήταν ΠΑΡΑΠΑΝΩ από τα καθήκοντά μου στο σχολείο μου (αυτά εκκρεμούσαν και με περίμεναν τις ενδιάμεσες μέρες που δεν είχα πανελλήνιες, άρα δεν γλίτωνα δουλειά όντας επιτηρητής).
Όσο για τα επιδόματα που παίρνουν οι εκπαιδευτικοί, όποιος δεν το παίζει αδαής θα έπρεπε να ξέρει ότι τα επιδόματα ήταν ένα παραδοσιακό τρικ των κυβερνήσεων για να μην είναι μεγάλος ο βασικός μισθός, παρασέρνοντας προς τα πάνω τα υπόλοιπα δικαιώματα των εργαζομένων (επιδόματα αδείας, ασφαλιστικά δικαιώματα, συντάξεις κλπ). Για φανταστείτε αντί 600 ευρώ βασικού + επιδόματα να είχα εγώ 1200 μισθό βασικό και τέλος!!!
Αλλά ο "συνάδελφος" πολύ αμφιβάλλω αν τελικά είναι όντως συνάδελφος, γιατί σαν πολλά να μη γνωρίζει...
Τέλος, να δηλώσω ότι κατανοώ την ανησυχία παιδιών και γονιών για τα γραπτά αλλά μην ανησυχούν για 2-3 ή 5 μέρες καθυστέρηση. Όσο οι διαδικασίες είναι αξιοκρατικές, να μη φοβούνται τίποτα. Τον εξευτελισμό της κοινωνίας και των καθηγητών εν προκειμένω να φοβούνται...
Φιλικά"
Ένας Μαθηματικός από την Κω
----------------------------------------------------------------------
"οσο αναφορα τον αναγνωστη που λεει πως δεν βασανιζουν οι καθηγητες τους μαθητες κ τις οικογενειες τους καλο θα ηταν να γνωριζει πως οντως βασανιζονται...ειμαι μαθητρια της 3ης λυκειου κ δεν εχω ζησει πιο ψυχοφορο διαδικασια απο αυτη των πανελλαδικων εξετασεων και την αναμονη των αποτελεσματων τους.Δεν αμφιβαλλει κανεις οτι οι καθηγητες ειναι ανθρωποι που εχουν τελειωσει το πανεπιστημιο...πως αλλωστε θα ηταν σε αυτες τις θεσεις??αυτο ομως δεν θα επρεπε να τους κανει πιο υπευθυνους προς εμας??Σταματηστε πια να ειστε αμυροι ευθυνων,ολοι γνωριζουν τα χαλια του εκπαιδευτκου συστηματος...μη μας ΒΑΣΑΝΙΖΕΤΑΙ κ εσεις.. ευχαριστω"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
Share on Facebook