Τρίτη 15 Ιουνίου 2010

Πλακώθηκαν στην εξεταστική ο Καμμένος με τον Τζαβάρα


Ο Τζαβάρας χωρίς να έχει στοιχεία άρχισε να συκοφαντεί τον Καμμένο και αυτό ήταν η αφορμή ώστε να ανάψουν τα αίματα στην εξεταστική και να "πλακωθούν" οι δυο κύριοι:

ΔΕΙΤΕ ΤΟΝ ΔΙΑΛΟΓΟ

«ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΖΑΒΑΡΑΣ: Δεν θα συνεχίσει ο κύριος συνάδελφος αν δεν τελειώσει…

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Τι λέτε, κύριε συνάδελφε; Επιτέλους, είστε καινούργιος στη Βουλή για να μου λέτε ότι δεν θα συνεχίσω εγώ! Καθίστε κάτω. Αφήστε τα αυτά. Τι πράγματα είναι αυτά;...

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΖΑΒΑΡΑΣ: Επιμένω να διαβαστεί το χωρίο.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Κύριε Πρόεδρε, σας παρακαλώ πολύ.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΖΑΒΑΡΑΣ: Θα προβώ σε συγκεκριμένες καταγγελίες.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Τι είναι αυτά τα πράγματα; Πού είστε, κύριε;

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΖΑΒΑΡΑΣ: Θα προβώ σε συγκεκριμένες καταγγελίες.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Σας παρακαλώ πολύ! Σας απαγορεύω να μου λέτε ότι «δεν θα συνεχίσει ο συνάδελφος». Αυτές οι πρακτικές, για τις οποίες δεν δικαιούστε να μιλάτε, έχουν περάσει στη Βουλή. Αφήστε τα αυτά.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΖΑΒΑΡΑΣ: Δεν μπορεί να κατηγορεί ο οποιοσδήποτε τον άλλο…

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Κύριε Πρόεδρε, θέλω να συνεχίσω την τοποθέτησή μου.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΖΑΒΑΡΑΣ: …αβάσιμα και συκοφαντικά.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Θέλω να συνεχίσω την πρότασή μου.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΖΑΒΑΡΑΣ: Δεν θα συνεχίσετε, κύριε συνάδελφε.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Το «δεν θα συνεχίσετε» να τα λέτε εκεί που ξέρετε, όχι εδώ. Στα παράθυρα, όχι εδώ.



Ο διάλογος είναι απο το http://www.protothema.gr

Share on Facebook