Παρασκευή 4 Ιουνίου 2010

"Τι είπες τώρα;"


"Παραλίγο να ξεχάσω να σας ανεβάσω τις ατάκες της εβδομάδας που με τόση ευχαρίστηση συγκεντρώνω κάθε φορά. Για αυτή την εβδομάδα, επιτρέψτε μου να δώσω το βραβείο "Ατάκας της εβδομάδας" στη Δέσποινα Βανδή.
Άντζελα Δημητρίου: "Η λάμψη της...


δικαιοσύνης θα λάμψει, παιδιά"

(Ούτε ο Φώσκολος τόση λάμψη!)

Ελένη Μενεγάκη: "Καλά έχω γίνει τρομερή hacker! Δεν ξερω πώς μπήκα στο site, μόνο
του μπήκε"

(Εξπέρ έγινες Ελένη!)

Βαγγέλης Περρής: "Προτείνω του χρόνου να κάνει ο ANT1, Dancing with the dogs. -Έχετε σκύλο κυρία Μανωλίδου;
-Ευγενία: Όχι.
-Περρής: Τότε θα είναι η μόνη εκπομπή που δε θα συμμετέχετε"

(Προλαβαίνει να αγοράσει!)

Γιώργος Παπαδάκης: "Στις μέρες μας είναι εύκολο να γίνεις τηλεοπτικός αστέρας. Δεν
χρειάζεται να έχεις εκπομπή, μπορείς να κάνεις μια μ@λ@κια και να γίνεις γνωστός ή
να ανταποκρίνεσαι σε όλα τα καλέσματα που δέχεσαι! Θα πηδηχθώ από το παράθυρο αν δω στο Καλημέρα Ελλάδα Μανωλίδου ή Λατσιο"

(Ποτέ μη λες ποτέ!)

Πέτρος Κωστόπουλος: "Η Βίσση είναι η πιο όμορφη γυναίκα πάνω από 50"

(Αν και για κοπλιμέντο το είπε, ακόμα δεν μου αρέσει όπως ακούγεται)

Γιώργος Αλκαίος: "We waked up at around 7.30"

(Το είπε ο άνθρωπος, πάμε με ελληνικά φέτος)

Δέσποινα Βανδή: "Με τρομάζει που όλες πάνε να γίνουν πιο όμορφες, αλλά μερικές φορές καταλήγουν το αντίθετο. Με τρομάζουν οι πλαστικές. Προς το παρόν αισθάνομαι καλά με το πρόσωπό μου"

(Γκουχ γκουχ γκουχ!)



Νίνο: Xαίρομαι που βλέπω εδώ το διατροφολόγο μας
-Ελένη Μενεγάκη: Αλήθεια;
-Νίνο: Ναι, ήταν στο Fame Story.
-Ελένη: Κι εγώ πώς δε σε ήξερα ρε Τάσο;
-Τάσος: Ε, δεν ήσουν στο Fame Story!

(Θέατρο του παραλόγου πάλι!)

Ευγενία Μανωλίδου: "Καλύτερος είναι ο Λάρι Κινγκ από το Θέμο; Τι έχει κάνει ο Λάρι
Κινγκ;"

(Η αλήθεια είναι, ούτε τα μισά)

Τατιάνα Στεφανίδου: "Επειδή ταυτιζόμαστε όλες με την Κάρι θα έχουμε δύο Κάρες
σήμερα"

(Άκου δυο Κάρες.....)

Sarah Jessica Parker-μια από τις Κάρες: "Σας συμπονώ και συμπάσχω μαζί σας. Είναι τόσο στενόχωρο, γιατί η Ελλάδα είναι πάντα στην καρδιά μου. Τη νιώθω σαν δεύτερη πατρίδα μου. Αλλά ακόμη και σ’ αυτήν την πολύ δύσκολη κατάσταση δεν πρέπει σαν Έλληνες να χάνετε την ψυχραιμία και την ελπίδα σας. Όλα με κάποιον τρόπο νομίζω θα ξεπεραστούν.Ίσως οι κυβερνήσεις σας σταματήσουν επιτέλους μετά από χρόνια να κάνουν τα ίδια λάθη, να παίρνουν τις ίδιες επιπόλαιες αποφάσεις και να αφοσιωθούν αποκλειστικά στο καλό της χώρας και στο προσωπικό τους κέρδος"

(Ορίστε και γνώμη για την κατάσταση της Ελλάδας η Κάρι)

Τζούλια Αλεξανδράτου: "Όσοι λένε ότι αυτοκαταστρέφομαι, ας σκεφτούν πόσο
τραγικό είναι να καταστρέφομαι επί επτά χρόνια όντας διαρκώς στην επικαιρότητα.
Είναι τόσο θλιβερό... Πραγματικά λυπάμαι για μένα, για τα τόσα εκατομμύρια ευρώ που
κερδίζω, την τόση αποδοχή από τον κόσμο. Και την τόση ομορφιά, βέβαια, γιατί δε
νομίζω να έχει καμία άλλη την ομορφιά μου ή τη δόξα που έχω εγώ στα 23 μου.
Δυστυχώς, γι’ αυτό με λυπούνται, διότι δεν μπορούν να έχουν αυτά που έχω εγώ."

(Λυπάμαι συνομήλικη, αλλά δεν θέλω αυτά που έχεις)

Ζέτα Μακρυπούλια: "Δεν πιστεύω ότι ξυπνάνε όλοι οι άντρες και λένε πότε θα με
γνωρίσουν"

(Ούτε εγώ, αλλά γιατί όχι;)"
http://mediasoup.gr/
Share on Facebook