Τετάρτη 2 Ιουνίου 2010

"Προσοχή στις διαφορές...πονηριές της ΔΕΗ!"



"Σήμερα μου ήρθε ενας λογαριασμος της Δ.Ε.Η και παρατηρώντας τον, βλέπω οτι έχω ανεξόφλητο προηγούμενο λογαριασμο και μια ειδοποίηση - εκβιασμό, οτι εαν δεν τον πληρώσω, θα μου κόψουν το ρεύμα...



Εδώ να σημειώσω οτι επειδή ειμαι απο αυτους που δεν μπορουν να χρωστάνε, πληρωνω τους λογαριασμους εγκαιρα και πολλες φορες την ιδια μερα που ερχονται.
Ψάχνοντας λοιπον βρισκω οτι ο προηγουμενος εξοφλημενος λογαριασμος ήταν 48 ευρώ, το οποίο ιδιο ποσο αναγράφεται ως ανεξόφλητο σ'αυτόν που μου ήρθε τώρα οπως θα δειτε και στις φωτογραφιες. ΤΥΧΑΙΟ;; ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ..
Για να μη σας κουραζω λοιπον, με λιγα λόγια δύσκολοι καιροι και για τη ΔΕΗ. Κάνει και αυτη ο,τι μπορει για να εισπραξει ξανα ολο και καποιον εξοφλημενο λογαριασμο.
ΠΡΟΣΟΧΗ λοιπον και λεπτομερη εξεταση των λογαριασμων και οχι να βλέπουμε κατ'ευθειαν το συνολικο ποσο και να πάμε να το πληρώνουμε.."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

-------------------------------------------------------------------------------------

"Βρε παιδιά είδα πριν λίγο την ανάρτηση σχετικά με τους λογαριασμούς της Δ.Ε.Η και έπεσα από τα σύννεφα.......48€ λογαριασμός;;; που μένει το παλικάρι στην καλύβα του μπάρμπα θωμα;

Πάντως για να ησυχάσει του λέω ότι, αν πλήρωσε τον λογαριασμό τις μέρες που εκδίδονταν ο επόμενος λογαριασμός, τότε φυσιολογικά έχει προστεθεί και ο προηγούμενος λογαριασμός, γιατί πολύ απλά δεν προλαβαίνουν να ενημερώσουν το σύστημα τους."

ANAΓΝΩΣΤΗΣ

-------------------------------------------------------------------------------------

"Δεν ξέρω τι γίνεται αλλά ο κόσμος δεν πάει καλά. Ο καθένας "καταγγέλει" ότι του κατέβει στο κεφάλι. Πραγματικά τι IQ πρέπει να έχει κανείς για να νομίζει ότι η ΔΕΗ το κάνει αυτό για να εισπράξει ξανά το ποσό; Ο ίδιος έχει κυκλώσει τη φράση "αγνοήστε αν έχει εξοφληθεί" Συγγνώμη αλλά μόνο εμένα δε μου φαίνονται "ψιλά" γράμματα; Θα έπρεπε να είναι Bold 70 για να το δει? Όσο για τον εκβιασμό δε το σχολιάζω καν. Φίλε μου να πας στ! ον ευρωπαικό δικαστήριο του στυγνούς εκβιαστές!!! Ντροπή τους."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
-----------------------------------------------------------------------------
"Επανερχομαι και απαντω ιδιως στο δευτερο φιλο που σχολιασε την αναρτηση "ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΟΝΗΡΙΕΣ ΤΗΣ Δ.Ε.Η." και να του πω οτι: 1) δοξα τω Θεω IQ διαθετω μπολικο 2) δεν ξερω και δε με αφορα για ποιο λογο το κανει αυτο η Δ.Ε.Η. Αυτο που ξερω και με ενδιαφερει ειναι οτι ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΝΕΞΟΦΛΗΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ 3) Την εχουν "πατησει" πολλοι με αυτη την ιστορια, δηλαδη βλεποντας το γενικο συνολο κατ 'ευθειαν με αποτελεσμα να πληρωνουν και προηγουμενους εξοφλημενους λογαριασμους και 4) το παληκαρι μου φαινεται ή οτι ειναι νομικος συμβουλος της Δ.Ε.Η ή οτι ζει σε αλλη εποχη ή.... ειναι υπαλληλος της Δ.Ε.Η. και δεν μας το'χει πει....
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
---------------------------------------------------------------------
"μου φενεται οτι δεν ξερουμε τι λεμε .... ειναι δυνατον να κανει η ΔΕΗ πονηρια σε τετοιο ; ξερεις τι λες φιλε η οχι ;

αν για παραδειγμα εσυ αργησες να το πληρωσεις 1 μερα ΑΡΑ το ποσο μεταφερθηκε στον επομενο λογαριασμο οπως γινεται ΚΑΙ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΚΑΛΑ και με ΟΤΕ και με υδρευση και με τραπεζες . Για αυτο καλο θα ειναι να εισαι πιο ενημερωμενος και να μην λετε οτι σας κατεβει

οκ το πληρωσες ... που το κακο που μπηκε στον επομενο ; σε ενημερωνω ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ οτι οταν θα πας σε τετοιες περιπτωσεις να πληρωσεις ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΕΙ το ποσο που εχεις πληρωσει ουτε 1 στο 1.000.000.000.000 και αν εχεις και παλι φοβο εκει που θα πας να πληρωσεις ζητα αντιγραφο λογαριασμου για να σου εκδωσουν αλλον ΑΛΛΑ να εχεις τον ΑΡΙΘΜΟ ΠΑΡΟΧΗΣ

τελικα συμφωνω με τον παραπανω που λεει << "Δεν ξέρω τι γίνεται αλλά ο κόσμος δεν πάει καλά. Ο καθένας "καταγγέλει" ότι του κατέβει στο κεφάλι. Πραγματικά τι IQ πρέπει να έχει κανείς για να νομίζει ότι η ΔΕΗ το κάνει αυτό για να εισπράξει ξανά το ποσό;>>

οσο για την προειδοποιηση που λεει << αγνοηστε το αν εχει πληρωθει >> κανε αιτηση στην ΔΕΗ να σου μεγαλωσουν τα γραμματα η να σου στελνουν Α3 χαρτι ξεχωριστο .

Ημαρτον δηλαδη .

και κατι ακομα .. αν με ρωτησεις αν ειμαι κ εγω της ΔΕΗ σε ενημερωνω πως ΝΑΙ ... ΑΛΛΑ ειμαι τεχνικος ΚΑΙ ΟΧΙ διοικητικος και αν δεις σε παλαιοτερα ποστ ειμαι ουδετερος και δεν υποστηρισω ΜΟΝΟ την ΔΕΗ"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Share on Facebook