"Η ΕΥΔΑΠ έχει προταθεί από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών να πάρει εθνικό βραβείο τεχνολογίας στην εξυπηρέτηση πελατών!! Ποιά χρήση τεχνολογίας...
όταν ένα τηλέφωνο δεν σηκώνουν!! Προσπαθώ να επικοινωνήσω με την Ε.ΥΔ.Α.Π. στα τηλέφωνα που αναγράφονται στον λογαριασμό τρεις μέρες! Σιγή ιχθύος!! Βρήκα και τηλέφωνα στο internet αλλά δεν απαντάει κανείς. Μόνο τα λεφτά ξέρετε να παίρνετε να βάλετε προσωπικό να μπορούμε να εξυπηρετηθούμε δεν βάζετε!! Απαιτούμε να έχουμε μια στοιχειώδη εξυπηρέτηση!! Το μόνο που ενδιαφέρει την ετ!
αιρεία είναι για τα έσοδα χωρίς να προσφέρει καμία εξυπηρέτηση.
Ας περάσει κάποιος του Ινστιτούτου από ένα περιφερειακό κέντρο της Ε.ΥΔ.Α.Π να δει τι γίνεται και πως αντιμετωπίζονται οι πελάτες. Περιμένει ο κόσμος στην ουρά 2 και 3 ώρες για να πληρώσει έναν λογαριασμό και σεις θέλετε και βραβείο εξυπηρέτησης?? Έλεος μέχρι πότε θα μας κοροϊδεύετε!!!!"
ANAΓΝΩΣΤΗΣ
Share on Facebook