Δευτέρα 28 Ιουνίου 2010

Λαμπίρη: "Πιστεύω πως θα μπορούσα να ακολουθήσω μία πιο ενημερωτική γραμμή "


Το "Super Star" της Χριστίνας Λαμπίρη, πήρε το πράσινο φώς και για την επόμενη σεζόν. Τι και αν η παρουσιάστρια λίγους μήνες πρίν, σε συνέντευξη της στο περιοδικό "OK!" δήλωνε πως θα ήθελε μια άλλη εκπομπή, τελικά η επιθυμία της αυτή φένεται πως δεν βρήκε ανταπόκριση και έτσι και την....



επόμενη τηλεοπτική χρονιά θα την βλέπουμε στο τιμόνι της LifeStyle εκπομπής στο Star."Έχω δώσει τα πάντα στο Super Star και αισθάνομαι ότι έχω στραγγίξει. Αν θα είμαι στην ίδια ζώνη του χρόνου, θα ήθελα να κάνω μια άλλη εκπομπή. Είμαι στη διαδικασία...απομάκρυνσης από το ταμείο." είχε δηλώσει τον Μάρτιο η παρουσιάστρια. Ωστόσο, η Χριστίνα μίλησε λίγες μέρες πριν στην "Real Life" και ανέφερε πως θα παραμείνει στην μεσημεριανή ζώνη του σταθμού, με παρόμοιο ύφος στη θεματολογία. Δεν περέλειψε βέβαια να τονίσει πως θα ήθελε να ακολουθήσει μια πιο ενημερωτική γραμμη. Συγκεκριμένα: «Δεν έχει γίνει καμία οριστική και ξεκάθαρη συζήτηση με τον σταθμό. Φαντάζομαι πως κάποιες αλλαγές θα γίνουν, αλλά το Super Star ως τίτλος κι ενδεχομένως ως γενικότερο πλαίσιο θα υπάρχει. Οποιοδήποτε τηλεοπτικό ξεκίνημα κρύβει κινδύνους, αλλά αν δεν ρισκάρεις, δεν προχωράς μπροστά. Είμαι από την φύση μου ανταγωνιστική κι επιπλέον λατρεύω την δουλειά μου. Αν ξεκινήσω κάτι νέο που θα με εκφράζει πραγματικά, θα δώσω όλη μου την ψυχή να πάει καλά. Η φετινή χρονιά όσο και οι επόμενες θα είναι χρονιές για γερά νεύρα και δυνατά μυαλά. Δουλεύοντας τόσα χρόνια πίσω από τις κάμερες και κάνοντας τη “θητεία” μου στο πλευρό του Σταμάτη Μαλέλη, πιστεύω πως θα μπορούσα να ακολουθήσω μία πιο ενημερωτική γραμμή» δήλωσε η παρουσιάστρια.

tvnea.blogspot.com/#ixzz0s8VzDGQl



Share on Facebook