"Αγαπητό τρωκτικό,
χθές βράδυ παραγγείλαμε μια πίτσα απο την "PIZZA FAN".Mόλις ανοίξαμε το κουτί βρεθήκαμε τετ-α-τετ με τρίχα μισοψημένη κάτω απο μια ελαφριά στρώση τυριού.Επικοινωνήσαμε αμέσως με την εταιρία όπου μας πρότειναν την αντικατάσταση του προιόντος.Σε καμια περίπτωση δεν δεχτήκαμε κατι τέτοιο και απαιτησαμε την επιστροφή...
των χρημάτων.Το δέχτηκαν οι υπεύθηνοι με την προυπόθεση να παρουν πίσω το προιόν για έλεγχο,οπως και έγινε. Με διαβεβαιωσαν οτι θα μου τηλεφωνουσαν σημερα να μου ελεγαν το πόρισμα απο τον ελεγχο τους.Τους είπα οτι θα περιμένω τηλεφωνο γιατι εχω κρατήσει φωτογραφίες και το θέμα θα μπει στο troktiko.Μου απαντησαν και στο troktiko και στο δελτίο του MEGA να το βαλεται (Η ΕΙΡΩΝΙΑ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ).Εξαφανισμένοι σήμερα οι κύριοι γιαυτο και βάζω το θέμα εδω γιατι νιωθω μη σεβασμό σαν πελάτης που δεν με ελαβαν υπόψην.Λυπουμαστε για την μη επαγγελματική αντιμετώπιση τους και για την απροσεξια τους αυτή."
ANΑΓΝΩΣΤΗΣ
------------------------
"Αγαπητό Τρωκτικό, σε σχέση με την καταγγελία του αναγνώστη σας και πελάτη μας, καταθέτουμε τα παρακάτω:
Πράγματι, ο εν λόγω αναγνώστης παρήγγειλε χτες από κατάστημα μας. Διαμαρτυρήθηκε δε, για την ύπαρξη ξένου σώματος στην πίτσα.
Μας λυπεί ιδιαιτέρως το ατυχές γεγονός, καθώς και το ότι είναι η πρώτη φορά που γίνεται αναφορά για την Pizza Fan στο δημοφιλές blog. Η Pizza Fan κατέχει την 1η θέση στην αγορά του Ελληνικού pizza delivery τα τελευταία χρόνια. Ποτέ κατά το παρελθόν δεν έχει προκύψει αντίστοιχη καταγγελία ή καταδίκη , παρότι εξυπηρετούμε περισσότερους από 450.000 πελάτες μηνιαίως...
Στο Δίκτυο Pizza Fan, εργάζονται περί τους 1500 ανθρώπους. Η επέμβαση του ανθρώπινου παράγοντα σε προιόν όπως είναι η pizza, είναι δεδομένη. Η ύπαρξη ξένου σώματος σε προιόν δεν είναι αποδεκτή, πάραυτα θέτοντας ρεαλιστικά τα δεδομένα μπορούμε να καταλήξουμε στο ότι όπου υπάρχει ανθρώπινος παράγοντας υπάρχει και η περίπτωση λάθους.
Στην Pizza Fan οι προδιαγραφές υγιεινής του ΕΦΕΤ και του Υγειονομικού, είναι απαράβατη αρχή για την λειτουργία των καταστημάτων μας τα οποία ελέγχονται σχολαστικά με τακτικές και έκτακτες επιθεωρήσεις από τα Τμήματα λειτουργίας και Ποιοτικού Ελέγχου, καθώς και με μυστικούς επισκέπτες ( mystery shoppings) για θέματα εξυπηρέτησης, τελικού προιόντος, πρώτων υλών και πολύ περισσότερο δε για την τήρηση των Υγειονομικών Κανόνων. Συνολικά για κάθε κατάστημα, οι μηνιαίοι έλεγχοι υπερβαίνουν τους 12.
Για την αυστηρή τήρηση των κανόνων υγειονομικού , αξίζει να σημειωθεί ότι έχουμε προχωρήσει ακόμη και σε διακοπή συνεργασίας με συνεργάτη μας franchisee.
Το αν μας ενδιαφέρουν οι απόψεις – σχόλια των πελατών μας, είναι κάτι που έχουμε αποδείξει από την πρώτη ημέρα λειτουργίας μας το 1997. Η Pizza Fan είναι η μοναδική εταιρεία του χώρου, που έχει ρωτήσει 900.000 πραγματικούς πελάτες της με τηλεφωνική έρευνα (day after recall) προκειμένου να μάθει απόψεις για το αν άρεσε το προιόν της, αν η τιμή είναι η ενδεδειγμένη και πολλές ακόμη ερωτήσεις με τις οποίες καθοδηγείται η γενικότερη πολιτική της εταιρείας αλλά ιδιαιτέρως η ποιοτική αναβάθμιση των πρώτων υλών της.
Επί της ευκαιρίας σας ενημερώνουμε ότι η Pizza Fan έχει θεσπίσει ένα ετήσιο πρόγραμμα κάλυψης σίτισης όλων των μορφών Κοινωνικών εκδηλώσεων όπως είναι Αθλητικές, Πολιτιστικές ή Φορέων όπως Συλλόγων, Σχολείων, Ευπαθών Κοινωνικά Ομάδων κλπ. Το γεγονός ότι τον τελευταίο μήνα χορηγήσαμε περισσότερες από 400 εκδηλώσεις, αντικατοπτρίζει πλήρως την ευαισθησία μας και το ενδιαφέρον για το Κοινωνικό μας προφίλ.
Ευχαριστούμε τον αναγνώστη για τις υποδείξεις του, τις οποίες δεχόμαστε με σεβασμό και μας κάνουν να εργαζόμαστε σκληρότερα και αποδοτικότερα με γνώμονα πάντοτε την υψηλή παροχή υπηρεσιών."
Pizza Fan
Share on Facebook