Τετάρτη 9 Ιουνίου 2010

"Το είχαν κλείσει το μαγαζάκι στα ΕΛΤΑ Θεσσαλονίκης"


"Σήμερα πήγα στον ΕΛΤΑ στην Θεσσ/νίκης για να πάω να παραλάβω την σύνταξη του παππού μου, γνωρίζοντας ότι το κατάστημα (και όχι ο οργανισμός) στις 2 το μεσημέρι κλείνει. Επειδή όμως είμαι φοιτητής και έγραφα σήμερα όλο το πρωί αναγκάστηκα να πάω τρέχοντας να προλάβω να πάρω την σύνταξή μέχρι το μεσημέρι, δηλαδή προτού κλείσουν. Έτσι τρέχοντας στην κυριολεξία έφτασα εκεί με όλα τα χαρτιά που έπρεπε να είχα στις ...
13:45 ακριβώς. Ωραία λέω τους πρόλαβα!

Μπαίνοντας μέσα, δίνω τα πληρεξούσια και την ταυτότητα μου στην κυρία-υπάλληλο και περιμένω να μου δοθεί η σύνταξη. Καθώς περιμένω η υπάλληλος συνομιλούσε με μια άλλη υπάλληλο και κάτι λέγαν ότι κλείσανε το χρηματοκιβώτιο του ΟΓΑ και κάτι τέτοια (Υπενθυμίζω πως η ώρα να είχε πάει τότε 13:50, που σημαίνει πως ακόμα έπρεπε να δεχτούν κόσμο να τους εξυπηρετήσουν). Στην συνέχεια χωρίς καμία προθυμία να τον ξανανοίξουν (δουλεία τους είναι άλλωστε) γυρνάει η υπάλληλος και μου λέει με επιτακτικό ύφος. "Λυπάμαι αλλά τα χαρτιά σου είναι λάθος, στο πληρεξούσιο έπρεπε να γράφει και το όνομα σου μέσα!" ΕΝΩ ΤΟ ΕΓΡΑΦΕ ΞΕΚΑΘΑΡΑ. Και της απαντάω "Μα έχω ξανάρθει και μου έχετε ξαναδώσει τα λεφτά έχοντας μαζί μου τα ίδια χαρτιά" και μου απαντάει: "Ε τότε πρέπει να είχε γίνει κάποιο λάθος" και καθώς με ξεπροβόδιζε έμμεσα με παρότρυνε να πάω αύριο με τα σωστά χαρτιά.

Και διερωτώμαι εγώ: Εγω τώρα τι ακριβώς πρέπει να κάνω; Αύριο ξαναγράφω στην σχολή το πρωί και θα πρέπει να ξαναπάω με τα ίδια τα χαρτιά, υποδεικνύοντας με το ίδιο μου το χέρι το σημείο που γράφει το ονομά μου!!

Υ.Σ. 1. Το γεγονός ότι έχει πάει η ώρα 1 παρά και βαριόμαστε να δουλέψουμε δεν σημαίνει ότι το έχουμε κλείσει το μαγαζάκι και κοροϊδεύουμε τους άλλους μπροστά στα μάτια τους, υπάρχει κόσμος που θέλει να εξυπηρετηθεί ακόμα.
2.Θα πρέπει να πω για όσους δεν γνωρίζουν πως την σύνταξη αν δεν την πάρω αύριο, θα την πάρω μετά από 2 μήνες."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ






Share on Facebook