Παρασκευή 25 Ιουνίου 2010

"Χαλασμένος ανελκυστήρας"


"Είμαι μητέρα με δύο μωράκια. Πριν σχεδόν 2 εβδομάδες έκανα τη διαδρομή με τον ηλεκτρικό Ομόνοια-Αττική. Φτάνοντας λοιπόν στο προορισμό μου και χωρίς να έχει προηγηθεί καμία ανακοίνωση βλέπω οτι ο ανελκυστήρας είναι εκτός λειτουργίας. Αναγκάζομαι να πάρω στα χέρια το καρότσι με το μωρό και...

ζητώντας απο το 3χρονο κοριτσάκι μου να με κρατά απο τη τσέπη του παντελονιού να κατέβω τις σκάλες, αφου πρηγουμένος είχα κάνει παράπονα στη σεκίούριτη του σταθμού για την μη λειτουργία και μη ενημέρωση τους. Η απάντηση που πήρα είναι οτι ο αν!
ελκιστήρας ανήκει στο μετρό (μιας και συστεγάζονται) και να κάνω τα παράπονά μου στο μετρό. Σήμερα λοιπόν κάνοντας την ίδια διαδρομή ο ανελκιστήρας εξακολουθούσε να είναι εκτος λειτουργίας. Αγανακτισμένη λοιπόν πάω στο γραφείο που είναι στον ηλεκτρικό και τους λέω πως δεν είναι δυνατον αυτο το χάλι, περνοντας την απάντηση οτι είναι θέμα του μετρό και τα παράπονά μου εκεί. Ρωτώ τον κύριο έχετε εσείς προβλέψει για τους ΑΜΕΑ ; Μου απαντά όχι. Πάλι αγκαλιά το καρότσι πάω σε υπεύθυνο στο μετρό και ζητώ εξηγήσεις. Μου απαντά οτι δεν είναι χαλασμένο 2 εβδομάδες και οτι σήμερα ξαναχάλασε. Τον ρωτο αν χάλούσε ο κλιματισμός στο γραφείο που δουλέυει θα το άφηνε έτσι; Μου απαντά άλλο αυτο. Τέλος τον ρωτώ τι θα γίνει με κάποιον ΑΜΕΑ που θέλει να κατεβει στην Αττική; Απάντηση: Θα κατέβει στον επόμενο σταθμό και θα περάσει απέναντι για να κατέβει πάλι Αττικη στη αντίθετη πλευρα στον εν λειτουργία ανελκιστήρα. Και ρωτώ εγώ εχω την επιλογή να πάρω το καρότσι του παιδιού μου στα χέρια και κουτσα-στραβά (αν και επικύνδινα) να εξυπηρετηθώ. Οι ΑΜΕΑ πουη ζωή τους είναι ούτως η άλλως δύσκολη πρέπει να τους την κάνουμε δυσκολότερη; Πρέπει να περάσουν όλη αυτή τη διαδικασία; Δεν μπορούσε να γίνει μια ενημέρωση απο το μεγάφωνο του συρμού; Αγανάκτησα."

Αναγνώστης



Share on Facebook