Τρίτη 15 Ιουνίου 2010

"Τα τραγελαφικά της κινητής τηλεφωνίας"


"Vodafone…power to who?Σήμερα το πρωί δέχτηκα ένα τηλεφώνημα από κάποια συνεργάτη της Vodafone. Σκοπός του τηλεφωνήματος ήταν η ενημέρωση μου, σχετικά με την γνωστή επιδότηση που κάθε πελάτης της εταιρίας αποκτά κάθε χρόνο. Η υπάλληλος...



μου προσέφερε δύο εναλλακτικές για την εξαργύρωση της. Η πρώτη ήταν η απόκτηση νέας συσκευής κινητού τηλεφώνου και η δεύτερη, έκπτωση στο πάγιο του συμβολαίου μου. Ενδιαφέρθηκα να ενημερωθώ για την έκπτωση. Μου ανακοινώνει λοιπόν το ποσό, το οποίο μου φάνηκε αρκετά μικρό αναλογικά με τα δέκα χρόνια που είμαι πελάτης και φυσικά το ύψος του ποσού των λογαριασμών που κάθε μήνα πληρώνω. Κράτησα όμως για τον εαυτό μου τις όποιες ενστάσεις και συμφώνησα με την προσφορά. Ενώ είμαστε έτοιμοι να οριστικοποιήσουμε την επιλογή μου, με ενημερώνει αυτολεξεί ότι σε περίπτωση που αποφάσιζα να διακόψω το συμβόλαιο μου νωρίτερα των δώδεκα μηνών, τότε τα ποσά των λογαριασμών μέχρι τότε θα γίνονταν αυτομάτως σαν να μην είχα ποτέ το παραπάνω προνόμιο. Δεν είχα καταλάβει και γιαυτό ζήτησα διευκρινίσεις, δεν έλαβα φυσικά καμία ξεκάθαρη απάντηση, αλλά απλή παπαγαλία της προηγούμενης πρότασης. Τότε ρώτησα ευθέως, «Μου λέτε ότι, αν διακόψω την συνδρομή νωρίτερα θα πρέπει να σας επιστρέψω την έκπτωση για όσους μήνες εφαρμόστηκε;» και μου απαντά πλέον «Ναί»... Την ευχαρίστησα και την πληροφόρησα ότι δεν με ενδιαφέρει η προσφορά. Φυσικά δεν τα έχω με την υπάλληλο, γιατί άλλωστε, αλλά με την εταιρία που από αδιάφορη για τους παλιούς της πελάτες, έχει γίνει κακή και φυσικά για τα τεχνάσματα του στυλ «επιδότηση» . Δεν το απέρριψα από τσιγκουνιά, αλλά μου φαίνεται παράλογο να πρέπει να επιστρέψω την επιβράβευση που η ίδια η εταιρία μου προσέφερε για τον ένα χρόνο συνδρομής που παρήλθε, εκτός και αν δεν είναι γιαυτό, αλλά για τον ένα χρόνο που θα με κάνουν να θέλω να συνεχίσω τη συνδρομή με τα τρικ τους. Σήμερα ήμουν δέκα χρόνια πελάτης τους. "

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

-------------------------------------------------------------------------------------

"Διαβάζω αρκετούς που αναφέρονται συνεχώς το πόσο απατεώνες είναι οι εταιρίες κινητής ή σταθερής τηλεφωνίας και πόσα χρόνια είναι πελάτης κάποιος κ.λ.π.-Ποιός σας είπε ρε μάγκες ότι επειδή είστε χρόνια πελάτης πρέπει η εκάστοτε εταιρία να σε ανταμοίβει με επιδότηση συσκευής;Το ότι χρησιμοποιεί κάποιος κινητό είναι επιλογή του,αν δε θες μη το χρησιμοποιείς.Κι εγώ είμαι 15 χρόνια πελάτης του Σκλαβενίτη,δε μου έχει χαρίσει όμως ποτέ τα ψώνια μου κι ούτε '' απείλησα τις πωλήτριες'' ότι αν δε μου τα δώσουν τσάμπα επειδή τόσα χρόνια τους πληρώνμ! ω θα αλλάξω Super Markert.Η κάθε εταιρία που πληρώνουμε μας παρέχει κάποιες υπηρεσίες,δε τις πληρώνουμε τσάμπα.Έλεος πια με αυτή τη νοοτροπία που έχουμε,τσαμπατζήδες και ψευτόμαγκες όλοι.Πως να πάμε μπροστά με τέτοια μυαλά;Η επιδότηση συσκευής είναι μόνο και το τονίζω μόνο Ελληνικό φαινόμενο,περίεργο ε;Εδώ ο κόσμος καίγεται κι εσείς ασχολείστε με το αν θα πάρετε καλύτερη συσκευή μπας και δεν κάνετε επίδειξη,ψωνάρες.Αν δε θες κινητό κόψτο,αν θες συσκευή πλήρωσε,αν δε θες να σε κλέβουν μαγείρεψε και φάε σπίτι και όχι σε εστιατόριο με θέα τη θάλασσα ! κ.λπ κ.λπ. έλεος πια."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
--------------------------------------------------------------------------------
"Είναι πραγματικά εντυπωσιακό το πόσο εύκολα παραφράζονται κάποια πράγματα. Το δημοσίευμα ήταν κατά την γνώμη μου σαφέστατο καθώς και ο λόγος για τον οποίο έγινε. Δυστυχώς με μεγάλη ευκολία βάζουμε ταμπέλες και χαρακτηρίζουμε άτομα και συμπεριφορές. Η ένσταση έγινε όχι για την επιδότηση, αλλά για τον τρόπο που απλοί άνθρωποι μπλέκουν με τεχνάσματα χωρίς καν να το προκαλέσουν οι ίδιοι. Όλοι γνωρίζουμε πως οι ίδιες οι εταιρίες αναλαμβάνουν να μας ενημερώσουν για τα "προνόμια" μας ανά πάσα στιγμή, οι ίδιες μας τα προσφέρουν και οι ίδιες με δικούς τους κανονισμούς μας τα αφαιρούν. Υπάρχει άνθρωπος που τηλεφωνεί στην εταιρία του τόσο συχνά όσο εκείνη για να τους ρωτήσει αν υπάρχει κάτι για αυτόν, κανένα δωράκι; Δεν το νομίζω. Και για να μην μακρηγορώ, όταν κάτι στο προσφέρουν και σε ικανοποιεί, το δέχεσαι, αλλιώς το απορρίπτεις. Και εφόσον το "προνόμιο" της επιδότησης υπάρχει (και αν δεν κάνω λάθος κανονικά προσφέρεται με την συμπλήρωση του έτους, κάτι σαν bonus) γιατί αν μελλοντικά αποφασίσεις να διακόψεις θα πρέπει να την επιστρέψεις;Φυσικά και η χρήση κινητού τηλεφώνου είναι προσωπική επιλογή, εξίσου όμως επιλογή και δικαίωμα κάποιου είναι να μην θέλει να λαμβάνει μέρος σε τέτοιου είδους γελοιότητες, αλλά και να μην γίνεται αντικείμενο εμπαιγμού. Ο κόσμος έχει χορτάσει πια από τέτοια. Καλό είναι να μας σέβονται ως καταναλωτές και αν δεν τους συμφέρει η επιδότηση τους, μιας και την θέλουν πίσω, ας μην μας την δίνουν, έτσι κι αλλιώς κανείς δεν την ζήτησε. Και κάτι τελευταίο, όταν μια συνεργασία είναι επιτυχημένη και μακροπρόθεσμη η ανταμοιβή σου είναι ο σεβασμός και όχι τα δωράκια. Αυτό έχουμε ανάγκη το σεβασμό και τον αποζητούμε σε κάθε είδους σχέση, ειδικά όταν τον αξίζουμε. "
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
------------------------------------------------------------------------------
"ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΣΥΣΚΕΥΗΣ γίνεται σε όλες τις χώρες.. Στην Ελλάδα έχουμε με διαφορά τα πιο ακριβά κινητά, κ τις πιο ακριβές χρεώσεις... Αν έχεις βγει ποτέ εκτός συνόρων..."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Share on Facebook