Παρασκευή 4 Ιουνίου 2010

"Άλλα λέει η διαφήμιση και άλλα στο ταμείο!"


"Πήγα σήμερα το πρωί στο ιδιωτικό Κ.Τ.Ε.Ο. Κρήτης στη βιομηχανική περιοχή Ηρακλείου, με σκοπό να επωφεληθώ από την «προσφορά» που διαφημίζεται κατά κόρον στην πόλη τους τελευταίους μήνες: «Τεχνικός έλεγχος ΕΙΧ οχημάτων, με κυκλοφορία πριν το 2000 και κόστος «ΜΟΝΟ» 35€ (το δικό μου ΙΧ είναι του 1994).
Πήγα εκεί πρωί – πρωί, ο τεχνικός υποδοχής ευγενέστατος, η υπάλληλος υποδοχής ...
ευγενέστατη και αυτή, όλα καλά.
Όταν όμως ήρθε η ώρα της πληρωμής, μου λέει η κοπέλα «45€ το ΚΤΕΟ και 10€ η κάρτα καυσαερίων, σύνολο 55€!».
Της λέω τότε, ότι έχετε γεμίσει το Ηράκλειο διαφημίσεις με «προσφορά 35€ και όχι 45€…» Η απάντηση και από την ίδια, αλλά και από τον «υπεύθυνο» του ΙΚΤΕΟ αποστομωτική : «Ξέρετε η προσφορά έχει λήξει, αλλά δεν έχουν κατέβει ακόμα οι γιγαντοαφίσες!!!»
Επειδή είμαι κι εγώ διαφημιστής, γνωρίζω πολύ καλά ότι στην υπαίθρια διαφήμιση (γιγαντοαφίσες) η εταιρεία που εκμεταλλεύεται κάθε ταμπλό, πληρώνει δημοτικά τέλη με βάση το χρόνο που παραμένει αναρτημένη μια διαφήμιση. Με βάση τον ίδιο χρόνο, εκδίδεται και τιμολόγιο αλλά και κατατίθεται στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. συμφωνητικό μίσθωσης. Άρα αποκλείεται κάποιος να δέχεται να πληρώνει τέλη και φόρο, όταν έχει λήξει μια διαφήμιση και δεν εισπράττει από τον πελάτη του.
Όταν τους είπα ότι αυτό είναι δικό τους πρόβλημα και όχι δικό μου, απλά κούνησαν συγκαταβατικά τον ώμο…
Πλήρωσα κανονικά και έφυγα..."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ





Share on Facebook