Τετάρτη 23 Ιουνίου 2010

Απάντηση από τη ΝΕΛ σε καταγγελία αναγνώστη


"Σε συνέχεια της δυσαρέσκειας που εξέφρασε μέσω δημοσιεύματος στις 21/06/2010 ο φοιτητής, πελάτης της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου, θα θέλαμε να προβούμε στην εξής διευκρίνιση:

Από την πρώτη στιγμή που ανακοινώθηκε η βλάβη στο πλοίο Ε/Γ-Ο/Γ ΘΕΟΦΙΛΟΣ της εταιρείας μας, προχωρήσαμε ...
σε άμεση ενημέρωση των επιβατών που είχαν εκδώσει εισιτήρια ως και 25/06/2010 με τον εν λόγω πλοίο. Η ενημέρωση έγινε τόσο μέσω του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας, όσο και μέσω των συμβεβλημένων τουριστικών πρακτορείων που είχαν εκδώσει εισιτήρια.

Θα παρακαλούσαμε πολύ τον πελάτη μας να επικοινωνήσει άμεσα με το τηλεφωνικό κέντρο της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου στον αριθμό 210 4125888, ώστε να διερευνήσουμε τους λόγους που δεν ενημερώθηκε και να επιλύσουμε άμεσα το πρόβλημα που προέκυψε.

Στόχος της εταιρείας μας είναι η άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πελατών μας και η παροχή υπηρεσιών υψηλών απαιτήσεων. Ατυχή περιστατικά, όπως αυτό που αναφέρει ο πελάτης μας, δεν ανταποκρίνονται στο προφίλ και τους στόχους που έχουμε θέσει."

ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΕΣΒΟΥ






Share on Facebook