Πέμπτη 24 Ιουνίου 2010

"Έλεος πια με μερικές τράπεζες που έχουν βάλει σκοπό να ταλαιπωρούν τους πελάτες τους!"


"Εδώ και κάποιους μήνες διατηρούσα στη Marfin πάγια εντολή για να πληρώνεται ο λογαριασμός του κινητού μου. Στις 25/5 αποφάσισα να αλλάξω τρόπο πληρωμής, μπήκα στο online συστημα της τράπεζας και πάτησα ανάκληση πάγιας εντολής η οποία και την ίδια μέρα επιβεβαιώθηκε...
Στις 2/6 (δυο μέρες πριν τη λήξη του λογαριασμού του κινητού μου) μπήκα και πάλι στο σύστημα και εξόφλησα το ποσό με εντολή άμεσης πληρωμής από το λογαριασμό μου στη Marfin.
Δυο μέρες μετά προς μεγάλη μου έκπληξη διαπίστωσα οτι ο λογαριασμός ξαναπληρώθηκε (!!) από τη Marfin, η οποία έκανε χρήση της πάγιας εντολής που σύμφωνα με τις ενδείξεις στο online σύστημα ήταν ανενεργή εδω και 11 μέρες!!
Ξεκίνησε ένας μαραθώνιος τηλεφωνημάτων με υπαλλήλους της τράπεζας από τους οποίους ζητούσα το προφανές, αφού το λάθος ήταν δικό τους όφειλαν να επιστρέψουν το ποσό στο λογαριασμό μου.
Το τι δικαιολογίες άκουσα δεν περιγράφεται. Στην αρχή υποστήριξαν ότι η εταιρία κινητής τηλεφωνίας είχε δώσει εντολή δεσμευσης του ποσού πριν κάνω την ακύρωση της πάγιας - πράγμα που δεν ίσχυε γιατί στο σύστημα φαίνεται καθαρά οτι η cosmote είχε δώσει αυτή την εντολή στις 30/5, πέντε μέρες μετά την ακύρωση.
Μετά μου προβαλαν το επιχείρημα ότι αυτή η εντολή δόθηκε στις 23/5 και όχι στις 30/5 αλλά αυτό φαίνεται "μόνο στη μηχανογράφηση τους εκεί και όχι online σε μένα" (!) Σαν να μου λένε δηλαδή πως άλλα γράφει στο online συστημα και άλλα στα δικά τους συστήματα... Πολύ αξιόπιστο το e-banking της Marfin αν ισχύει αυτο...!
Στο τέλος είχαν το θράσος να μου πουν "ε, και τι πειράζει, αφήστε το ποσό πιστωτικό στο κινητό σας.."!!
Μέχρι και αυτή τη στιγμή που μιλάμε το θέμα δεν έχει λυθεί, μου πρότειναν να γράψω γράμμα-παράπονο στα κεντρικά να επεξεργαστεί και να μου απαντήσουν... εντός κάποιων μηνών.
Κρίμα γιατι την είχα για σοβαρή και αξιόπιστη τράπεζα αλλά με όλα τα παραπάνω αποδείχτηκε ότι είναι ακριβώς το αντίθετο. Έχω ζήσει και στο εξωτερικό και σε παρόμοια περίπτωση, όταν πρόκειται ολοφάνερα για λάθος της τράπεζας, τα χρήματα επιστρέφονται την επόμενη κιόλας μέρα με συνοπτικές διαδικασίες.
Πολύ απλά βέβαια, ο,τι και να γίνει τώρα, θα κλείσω τους λογαριασμούς μου στη Marfin και ελπίζω η επόμενη τράπεζα που θα εμπιστευτώ τις αποταμιεύσεις μου να είναι πιο αξιόπιστη..."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ



Share on Facebook