Κυριακή 20 Ιουνίου 2010

"Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο? Περί καταγγελιών συνέχεια"


"Συμφωνώ απόλυτα με προηγούμενο αναγνώστη ο οποίος εκφράζει την
αγανάκτηση του με τον κάθε πικραμένο που ποστάρει ότι παράπανο του
κατέβει. Και επειδή οι περισσότερες γελείες καταγγελίες αφορούν
ταβέρνες καταγγέλω και εγώ με την σειρά μου τους πελάτες. Έχω μεγάλη
εμπειρία με αυτό το είδος πελατών που το ένα του βρομάει και το άλλο...
τους ξινίζει. Είναι αυτοί που τα αφεντικά τους, τους αλλάζουν τα φώτα
όλη μέρα στην δουλεία και μετά αυτοί για να βγάλουν το κόμπλεξ τους
όταν πάνε σε ταβέρνες ή καφετέριες θεωρούν ότι οι σερβιτόροι είναι οι
προσωπικοί τους δούλοι. Είναι αυτοί που όταν το καλοκαίρι πάνε στα
νησιά για τις διακοπούλες τους, έρχονται σε επαφή με τους "ιθαγενείς"
των νησιών και νοίωθουν αγανάκτηση και οργή που τα μαγαζιά δεν
διαθέτουν σούσι, το λευκό κρασί δεν είναι στην σωστή θερμοκρασία και
ότι άλλο τους κατέβει.

Θυμάμαι χαρακτηριστικά κάποιον ο οποίος ερχόταν καθημερινά σε ταβέρνα
που εργαζόμουν και ζητούσε επιδεικτικά αστακό και μας περιγελούσε
επειδή δεν είχαμε. Όταν του πήγαμε αστακό, ανάγκάστηκε να τον
παραγγείλει και επειδή φυσικά δεν είχε δει ποτέ του να τρώνε αστακό,
παράγγειλε και ένα τοστ για να χορτάσει (ο αστακός φυσικά δεν
φαγώθηκε) ! Ένα θα πω τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξιους κ@#$&ς!
Ας σκεφτεί ο κάθε πικραμένος που πάει σε μια ταβέρνα και παραγγελνει
τα πάντα (γιατί είμαστε και ελληναράδες μην ξεχνιόμαστε) ειδικά όταν
έχει και καλεσμένους και θέλει να δείξει πόσο large είναι, ότι μετά
που πρέπει να πληρώσει για 10 άτομα που έχουν φάει του σκασμού δεν του
φταίει το μπουκάλι το νερό που κάνει 1 ευρώ αλλά το κεφάλι του. Αν τα
μαγείρευε τα ίδια σπίτι του δεν θα ερχόταν και πολύ φθηνότερα-πιστέψτε
με.

Και ναι, εμείς που ζόυμε στα νησιά και μας θυμάστε κάθε καλοκαίρι, δεν
φυτρώσαμε από τα δέντρα. Έχουμε μόρφωση, αξιοπρέπεια, ποιότητητα ζωής
(που οι περισσότεροι καταγγέλοντες του στυλ "το τοστ σε νησί κάνει
2.50 ευρω (όχι ρε φιλαράκι να σε πληρώσουμε και από πάνω)" δεν έχουν.
Και φυσικά δεν λέω σε καμία περίπτωση ότι όλοι οι εστιάτορες είναι
αγγελικά πλασμένοι και ότι δεν υπάρχουν μεγάλα λαμόγια. Φυσικά και
υπάρχουν και καλά κάνουν και καταγγέλουν κάποιες περιπτώσεις. Απλά το
μόνο που θέλω να επισημάνω είναι πριν ξαναξεκινήσετε να γράψετε την
επόμενη καταγγελεία σας για την χαρτοπετσέτα που ήταν πράσινη και όχι
ροζ σκεφτείται ότι κάποιοι άνθρωποι το καλοκαίρι που έχει 40 βαθμούς
και εσείς κάθεστε αραχτοί έτοιμοι για την επόμενη καταγγελία, τρέχουν
να σας εξυπηρετήσουν, ιδρώνουν στις κουζίνες που είναι σαν καμίνια το
καλοκαίρι, ξεκινούν την δουλειά από τις 7 το πρωι (να καθαρίσουν το
μαγαζί,να ψωνίσουν, να πάνε στις ψαραγορές να βρουν ψάρια κλπ) μέχρι
όσο πάει, δέχονται προσβολές και τραγικές συμπεριφορές από ψωνισμένους
πελάτες, και δεν είναι όλοι τους λαμόγια. Σκεφτείται λίγο ότι είναι
και αυτοί άνθρωποι με αξιοπρέπεια που προσπαθούν να βγάλουν το ψωμί
τους και να ζήσουν τις οικογένειες τους και όχι βαθύπλουτοι που
θησαυρίζουν εις βάρος σας (τουλάχιστον όχι όλοι)."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

----------------------------------
Προς τι ο θυμός ?
Κανείς δεν διαμαρτύρεται για κάποιο εστιατόριο μαγαζί που κάνει καλά την δουλειά του
Αν βρούμε τρίχες στο φαγητό θα διαμαρτυρηθούμε
Αν δεν μας κόψετε απόδειξη θα διαμαρτυρηθούμε
Δηλαδή ποιά καταγγελία σας φάνηκε αστεία και άνευ λόγου ;
Nα διαμαρτύρεστε κ εσείς με παραδείγματα


Share on Facebook