Η νίκη της Πρεζεράκου έδειξε πόσο µακριά νυχτωµένη είναι η πανελαρία των κουτσοµπολίστικων εκποµπών
Η ωραία αθλήτρια του επί κοντώ Ερρικα Πρεζεράκου που νίκησε στο «Dancing with the stars», είχε τη θεαµατικότερη εξέλιξη στη διάρκεια του σόου
Θεαµατικό το φινάλε, «έκπληξη» η νίκη, «χορευτικό» από την παρουσιάστρια, το «Dancing with the stars» αξιοποίησε µε απόλυτη συνέπεια τα στοιχεία που προσφέρουν την απόλαυση στο φιλοθέαµον για το είδος των σόου. Στην πραγµατικότητα η Ερρικα Πρεζεράκου ήταν η καταλληλότερη για την νίκη, όχι γιατί προσέφερε τον θεαµατικότερο χορό, αλλά γιατί είχε τη θεαµατικότερη εξέλιξη στη διάρκεια του σόου.
Η Μαγγίρα, επαγγελµατίας της σόου µπίζνες, όσο κι αν έβαλε τα δυνατά της για την τεχνική αυτού του φιγουρατζίδικου είδους, βρέθηκε σε ρόλο που δεν αποτελούσε έκπληξη για το κοινό, αφού την έχει ξαναδεί να χορεύει και να τραγουδά.
Η Μανωλίδου υπερεκτέθηκε....
έδειξε ότι σπεύδει να αξιοποιήσει και αυτή την τηλεοπτική ευκαιρία για να προβληθεί και µάλιστα, µε τα ίδια πάντα όπλα, τη λατρευτική προς το πρόσωπό της εµφάνιση του συζύγου. Με άλλα λόγια µεγαλύτερη η φασαρία γύρω της, παρά η ουσία της συµµετοχής της, αν και της αναγνωρίζεται η σκληρή προσπάθεια.
Σε αντίθεση µε όλα αυτά, η σταδιακή εξέλιξη της Πρεζεράκου προσέφερε όχι µόνο την έκπληξη που αποτελεί το κύριο συστατικό της επιτυχίας ενός live τηλεοπτικού σόου, αλλά έδινε επιπλέον στο φιλοθέαµον τη δυνατότητα να ταυτιστεί µαζί της συµβολίζοντας - ειδικώς σε αυτούς τους χαλεπούς καιρούς - την αξία µιας προσπάθειας «εκ του µηδενός».
Χωρίς τη στήριξη του µεγάλου κουτσοµπολίστικου κυκλώµατος της πρωινοµεσηµεριανάδικης τηλεόρασης, που και να φτερνιστεί η Μανωλίδου το κάνει µείζον θέµα, χωρίς τον σύζυγο να συµµετέχει στη στρατηγική της υπερπροβολής, όπως ο Αδωνις που τρέχει µε τις ανθοδέσµες, έχοντας ήδη διακριθεί στον αθλητισµό και επιδεικνύοντας το ίδιο συστηµατικό, επίµονο, πλην διακριτικό αθλητικό πνεύµα, αλλά πάνω απ όλα πρόσωπο «αθώο» απέναντι στην κάµερα, ήταν η ιδανικότερη για την πρωτιά.
Προγραµµατισµένη ή όχι από τον ΑΝΤ1 η νίκη της ωραίας αθλήτριας του επί κοντώ, πάντως το αποτέλεσµα έµοιαζε το καλύτερο δυνατό. Πλαισίωσε µε τηλεοπτική αίγλη ένα νέο πρόσωπο, άφθαρτο και, όπως έδειξε, διακριτικά φιλόπονο. Σπάνιο, σε µια τηλεόραση στην οποία όλοι προσπαθούν να κάνουν διαρκώς σαµατά για να γίνουν φίρµες του µεσηµεριανάδικου κουτσοµπολιού.
Ως εκ τούτου η νίκη είχε και ηθικό δίδαγµα, ικανοποιώντας ακόµη περισσότερο το κοινό. Με το «Dancing with the stars», όπως και µε τo «Χ-Factor» ο ΑΝΤ1 αποδεικνύει ότι ο τοµέας των σόου παραµένει το γερό του χαρτί, όπου και διαρκώς εξελίσσεται, κάνοντας όλο και πιο σύγχρονη τηλεόραση. Αφήνει πίσω του την πολύ προσωπική τηλεόραση των πρωινατζούδων και των παλαιών παρουσιαστών, που κάνουν διαρκώς θέµα και θέαµα τον εαυτό τους, και ρίχνει το βάρος σε σόου που αξιοποιούν µε ισορροπία όλα τα στοιχεία του θεάµατος, µηδέ του ριάλιτι εξαιρουµένου, είτε ως υπαινιγµός µε τη συµµετοχή του διασηµότερου διαζευγµένου Γιάννη Λάτσιου είτε ως επιλογή διαγωνιζοµένων, όπως το συζυγικό, που πάντα προσφέρει η Μανωλίδου.
Πάντως το βάρος µοιράστηκε εξ ίσου σε όλα τα επιµέρους συστατικά του προϊόντος από την παρουσιάστρια, µέχρι κάθε χορευτή-διαγωνιζόµενο, δίνοντας έτσι µε χαµηλό κόστος ένα υπερθέαµα.
Η νίκη της Πρεζεράκου είχε ακόµη ένα πλεονέκτηµα. Στάθηκε αφορµή για να αποδειχθεί πόσο µακριά νυχτωµένη τηλεοπτικώς είναι στην πλειονότητά της η πανελαρία των κουτσοµπολίστικων εκποµπών (µε ελάχιστες εξαιρέσεις επαγγελµατιών δηµοσιογράφων, που γνωρίζουν τη δουλειά τους και σέβονται τους κανόνες της) , καθηλωµένη σε µια επαρχιώτικη νοοτροπία ικανή µόνο να αναµασά κουτσοµπολιά. Εξ ου και κρεµάστηκαν από τη φούστα της Μανωλίδου, χωρίς καµιά δυνατότητα να διακρίνουν τα υπόλοιπα συστατικά του σόου. Α, ναι! Προσπάθησαν να «σκηνοθετήσουν» και ένα δήθεν φλερτ µεταξύ Λάτσιου και Ζέτας Μακρυπούλια. Δεν πουλάνε αυτά πια.
http://digital.tanea.gr/Default.aspx
Share on Facebook