Τετάρτη 16 Ιουνίου 2010

«Συγνώμη από τον αγνό ΠΑΟΚτσή


Ο Δημήτρης Σαλπιγγίδης δεν κρύφτηκε πίσω από το δάχτυλο του. «Ναι, έκανα λάθη», λέει και έχει ξεκάθαρη γνώμη για ότι είχαν συμβεί πριν από τέσσερα χρόνια και τον οδήγησαν μακριά από τον ΠΑΟΚ. Σήμερα ήρθε η ώρα να ζητήσει για πρώτη φορά συγνώμη από τον κόσμο της ομάδας. Λίγο μετά από την ανακοίνωση της συμφωνίας του με τον ΠΑΟΚ και ...
πριν πάει για προπόνηση με την εθνική ομάδα μίλησε στο «Τhe Player», ειδικά για τα όσα έγιναν πριν από τέσσερα χρόνια.


«Σαν άνθρωπος έκανα λάθη. Δεν αποποιούμαι των ευθυνών μου. Φυσικά οφείλω μια συγνώμη. Δεν είναι άξιος, ούτε δυνατός αν δεν το κάνεις. Δεν το κάνω όμως για πράγματα που μου χρεώνουν και τα οποίο πιστεύω. Είμαι όμως ξεκάθαρος: φοβήθηκα να μιλήσω απευθείας με τα παιδιά της κερκίδας. Ήταν δύσκολο για μένα. Έκανα τότε μια νέα αρχή στον Παναθηναϊκό και δεν είχα το χρόνο να σκεφτώ. Δεν είμαι ούτε ρομπότ, ούτε ο θεός». Και πρόσθεσε: «Για τον αγνό ΠΑΟΚτσή που τον στεναχώρησα και είναι πικραμένος, ναι του ζητώ συγνώμη. Αν τους στεναχώρησα με την συμπεριφορά μου, με την επιλογή μου, ναι τους ζητάω συγνώμη. Γι’ αυτό μόνο, τους ζητάω συγνώμη. Όχι, ότι πήρα λεφτά του συνδέσμου που είχαν μαζέψει τα παιδιά από την συναυλία».


Ο διεθνής φορ του ΠΑΟΚ κοιτάει αισιόδοξα το μέλλον. Και έχει όπως λέει «κάθε δικαίωμα να ονειρεύομαι ότι μπορούμε να μπούμε στους ομίλους του Τσάμπιονς Λιγκ. Ναι, ξέρω ότι είναι δύσκολο, όχι όμως ακατόρθωτο. Θα παλέψουμε γι’ αυτό». Όσο για τον εγχώριο στόχο; «Να συνεχίσουμε όλοι στον ΠΑΟΚ να κάνουμε πρωταθλητισμό. Ο ΠΑΟΚ έκανε πρωταθλητισμό την περσινή χρονιά. Κι αυτό θέλω να συνεχίσουμε να κάνουμε».


Ο «Σάλπι» τα τέσσερα χρόνια της απουσίας του από την Τούμπα ενδιαφερόταν για την πορεία του ΠΑΟΚ. Μάλιστα αποκάλυψε τι αισθάνθηκε ως παίκτης του Παναθηναϊκού όταν ο Πάμπλο Γκαρσία σκόραρε στο ντέρμπι του Πρωταθλήματος στην Τούμπα. «Είπα από μέσα μου, τι γκολάρα έβαλε…». Πρόσθεσε όμως θέλοντας να ξεκαθαρίσει πως άλλο τα συναισθήματα και άλλο ο επαγγελματισμός. «Είναι διαφορετικό να παίζω στον ΠΑΟΚ, από το να παίζω στον Παναθηναϊκό. Το καταλαβαίνουν όλοι. Μετράει το συναίσθημα. Με αγκάλιασε ο κόσμος του Παναθηναϊκό. Αισθάνομαι όμορφα για τον κόσμο και τη διοίκηση, αλλά είναι διαφορετικά για μένα να παίζω στον ΠΑΟΚ. Όλοι καταλαβαίνουν τι εννοώ».

Ο Δημήτρης Σαλπιγγίδης κατηγόρησε «για όσα έχω τραβήξει εδώ και τέσσερα χρόνια» ευθέως τον πρώην πρόεδρο της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Γιάννη Γούμενο το όνομα του οποίου ούτε που ήθελε να αναφέρει! «Αυτός ο πρόεδρος μου έκανε το μεγαλύτερο κακό ως άνθρωπο και βγήκε πανό ότι εγώ είμαι το τσουτσέκι του. Αυτός ήταν η αιτία που δεν μπορούσα να κυκλοφορήσω στη Θεσσαλονίκη». Και σημείωσε:


«Νιώθω θύμα εκείνης της υπόθεσης με τα χρήματα που λένε ότι πήρα από το υστέρημα του κόσμου. Το ξεκαθαρίζω. Ποτέ δεν μου έδωσαν χρήματα από την συναυλία των οπαδών του ΠΑΟΚ. Απλά, τότε πληρώθηκα από το λογιστή της ΠΑΕ. Ποτέ δεν πήρα προσωπικά χρήματα από τον απλό κόσμο της ομάδας. Φυσικά μπορεί από τα χρήματα που εγώ πληρώθηκα τον Ιούλιο την τελευταία δόση να ήταν και χρήματα του κόσμου. Δεν μου το είπε κανένας από τον ΠΑΟΚ. Πήραν τότε χρήματα και άλλα παιδιά της ομάδας. Απλά ήμουν το εύκολο θύμα. Ο εύκολος στόχος».


http://www.theplayer.gr/





Share on Facebook