Κυριακή 27 Ιουνίου 2010

"Ας ξεκινήσει σιγά σιγά ο καθένας να κάνει από μόνος του αυτό που είναι σωστό"


"Τώρα μεταξύ μας εντάξει, τα περισσότερα παλικάρια που υπηρετούν θητεία σε πολεμικό μουσείο δεν έχουν βρεθεί εκεί επειδή ο Έβρος δε χώραγε άλλους και δεν είχαν που να τους στείλουν αλλά και από την άλλη δε ξεφτιλίζουν και το σύμπαν ρε αδερφέ!

Η απορία μου είναι δε βρέθηκε ένας σκοπός, ένας αξιωματικός υπηρεσίας, ένας οποιοσδήποτε να πιάσει αυτά τα ψώνια και να τα πετάξει έξω? Οχι δήλαδή πες οτι το έκανε...

ένας, ποιός θα γύριζε να του ζητήσει τα ρέστα τη στιγμή που η είσοδό τους στο μουσείο είναι παράνομη? Οτι εγω πες έπαιρνα το μάνατζερ της και το άλλο το νούμερο με τις πλατινέ τρέσες και τους έβγαζα με το ζόρι έξω τι θα μου κάναν? Θα με κάναν ντα ή θα μου κάναν μύνηση τη στιγμή που παράνομα βρίσκονται εντός στρατιωτικού χώρου? (εκτός και αν μπορεί να μπεο όποιος και όποτε γουστάρει!
ρε αδερφέ και κάνω εγω λάθος οπώτε με το παρντόν).

Αυτό δηλαδή που με εξόργισε τελείως ήταν η ανάρτηση του τυπά που γύρισε και έγραψε οτι ο μάνατζερ της γύρισε και τους έβαλε και χέρι λέγοντας τους να πάνε στα κρεβάτια τους άμα δε γούσταραν!

Σοβαρά ρε καραγκιόζη άντρα?? Ποιός είσαι εσύ ρε κλάμπανε που θα τους τη πεις κι από πάνω? Ρε που να βρεθεί κανά παλικαράκι από εκεί μέσα να σου αστράψει καμιά καρπαζιά και να έρθω να του φιλήσω το χέρι!

Παιδιά αυτά και άλλα τόσα μπορείτε να τα κράζετε μέχρι που να σας φτάσουν οι αμυγδαλές στα γόνατα, έαν δεν ξεκινήσει σιγά σιγά ο καθένας να κάνει από μόνος του αυτό που έιναι σωστό τότε τίποτα από αυτά δεν θα αλλάξει απλά θα λέμε ότι κάναμε το καθήκον μας επειδή κράξαμε.

Οχι δηλαδή επειδή μερικές μεγαλοπο@#$#@ και μερικοί μεγαλοντ@#$@#$ έχουν μάθει να κάνουν ότι γουστάρουν θα μου το τρίψουν και στη μούρη!! Και επειδή και εγώ πήγα στρατό (αλλά δεν έτυχε να υπηρετήσω πολεμικό μουσείο βλέπεις) θέλω να πω οτι το θράσος περπατάει πολυ περισσότερο από το βύσμα. Μη τους ανέχεστε τέτοιους μπινέδες ειδικά όταν ξέρετε οτι δεν μπορούν να σας κάνουν τίποτα, ξεφτιλίστε τους!"

ANAΓΝΩΣΤΗΣ
Share on Facebook