Παρασκευή 11 Ιουνίου 2010

"Μην ταλαιπωρείτε τον κόσμο εκεί στα υποκαταστήματα του ΙΚΑ"


"Πηγα στο κατάστημα του ΙΚΑ στην Πλατεία Αριστοτέλους για να πάρω την εκτύπωση των ενσήμων μου προκειμένου να μπω στο ταμείο ανεργίας. Είμασταν 3 άτομα που περιμέναμε στη σειρά και 2 οι υπάλληλοι που εξυπηρετούσαν στο γκισέ. Η προηγούμενη κυρία πήγε στη μια υπάλληλο και όταν της ζήτησε εκτύπωση των ενσήμων της, η υπάλληλος της είπε ότι θα πρέπει να απευθυνθεί στο ...
ΙΚΑ της περιοχής της. Επειδή η κυρία διαμαρτυρήθηκε η υπάλληλος την εξυπηρέτησε και της έδωσε τη βεβαίωση. Οταν ήρθε η δική μου σειρά η αλλη υπάλληλος μου είπε το ίδιο με τη δικαιολογία ότι αυτό γίνεται για να αποσυμφωρηθούν τα καταστήματα του ΙΚΑ. Δεδομένου δε ότι αν το τελευταίο τρίμηνο δεν είχαν περαστεί τα ένσημα από τη μηχανογράφηση του ΙΚΑ εγώ θα έπρεπε να ξαναπάω στο συγκεκριμένο κατάστημα με βεβαίωση του εργοδότη αυτή τη φορά για να μου τη σφραγίσουν, ρώτησα την υπάλληλο να μου πει αν έχουν περαστεί τα ένσημα στον λογαριασμό μου. Αυτή άνοιξε την καρτέλα μου στον Η/Υ και μου επιβεβαιωσε ότι είχε ενημερωθεί. Είχε δηλαδή μπροστά της στον Η/Υ τη βεβαίωση που ήθελα. Όταν τη ρώτησα γιατί δεν κάνει μία εκτύπωση αυτού που βλέπει για να μην ταλαιπωρούμαι μου είπε απλά ότι ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ!! Έτσι αναγκάστηκα και έφυγα και για ένα κλικ που δεν έκανε η υπάλληλος για να εκτυπωθεί η βεβαίωση... αναγκάστηκα να πάω στο άλλο κατάστημα του ΙΚΑ (25ης Μαρτίου) όπου γινόταν χαμός από κόσμο για να πάρω τη βεβαίωση που ήθελα. Μετά από αυτό εγώ όντας άνεργη και μητέρα δύο παιδιών που είχα αφήσει στο σπίτι, έφαγα όλο μου το πρωινό για να πάρω κάτι τόσο απλό!!! Συμπέρασμα η κυρία ήθελε μόνο να αποσυμφωρήσει το δικό της κατάστημα αγνοώντας την ταλαιπωρία του κάθε ασφαλισμένου!!!
Έλεος με αυτούς τους υπαλλήλους που νομίζουν ότι έχουν εξουσία και ταλαιπωρούν τον κόσμο!"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ





Share on Facebook