Τετάρτη 2 Ιουνίου 2010

"Ένα μήνυμα αγάπης"


"Μαρινάκι μου, αγάπη μου, κουκλίτσα μου
Κοντεύουμε να είμαστε τέσσερα χρόνια μαζί και πραγματικά δεν έχω καταλάβει πως πέρασε έτσι ο χρόνος... Με έχεις γεμίσει τόσο πολύ, σαν άνθρωπο και σαν σύντροφο,...
έχεις δώσει νόημα στα πρωινά μου, τα βράδια μου, στις μέρες και στις νύχτες μου, στη ζωή μου την ίδια. Είσαι ό,τι καλύτερο μου έχει συμβεί, ό,τι θα επιθυμούσε ο καθένας για σύντροφό του. Με κάνεις καθημερινά καλύτερο άνθρωπο. Συνεχίζω να μην έχω μετανιώσει την απόφαση που πήρα τον Νοέμβρη του 2006...
Λαχταρώ συνέχεια να είμαι μαζί σου, μιας και είμαι σίγουρος πλέον ότι είσαι η σύντροφος μου για το υπόλοιπο της ζωής μου, η συνταξιδιώτης μου στα δύσκολα και στα εύκολα.
Σε λατρεύω όσο τίποτα άλλο αγγελέ μου.

Φιλάκια πολλά,
ο Θεμάκος σου..."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Share on Facebook