Πέμπτη 17 Ιουνίου 2010

"Επιστολές από δυο παιδιά του Ιδρύματος Φιλοξενία"


"Γεια σας.Είμαι η Α. Ν. και ζω στο Φιλοξένια εδώ και 6 χρόνια.Οι στιγμές που έχω περάσει ήταν απίστευτες.Οι κυρίες μας μου έδειξαν και μου δείχνουν μεγάλη αγάπη και της ευχαριστώ για τίς απίστευτες συμβουλές τους για τοπως να συμπεριφέρομαι και το πως να ξεπερνάω κάθε εμπόδιο στη ζωή μου.Ένα εμπόδιο όμως δεν κατάφερα να ξεπεράσω ότι θέλουν να μου κλείσουν το σπίτι(Φιλοξένια) μου.Σας παρακαλώ πολύ μην το κλείνεται γιατί εδώ πέρα έχω τους φίλους μου και δεν θέλω να χαθούμε.Σας παρακαλώ μέσα από την ...
καρδιά μου να πληρώσαιτε τις κυρίες μας.Άμα είσασταν στη θέση μους θα νιώθατε πολύ άσχημα γιατί είναι δίσκολο να χάνεις τους φίλους σου και το σημαντικότερο να χάνεις τις κυρίες που εγώ τις θεωρώ μάνες μου γιατί η συμβουλές που είχα από τις μαμάδες μου με βοήθησαν σε πολλά προβλήματα της ζωής μου.Επίσης για έναν άλλο λόγο που δε θέλω να κλείσουμε είναι ότι δεν θέλω να χάσουμε τις αγαπημένες μας εθελόντριες που μας αγαπάν και αυτές πολύ και μας βγάζουν βόλτες.Η κάθε βόλτα μας είναι διαφορετική και η συμβουλές τους πολύ καλές.Σας παρακαλώ κάντε κάτι για να μην κλείσει! το ίδιο μας το σπίτι.Εύχομαι να λάβεται το mail μου και να μας βοηθήσετε να μην κλείσουμε...


Γεια σας.Είμαι η Μ. Ζ. και είμαι 13 έτων.Θέλω να σας παρακαλέσω να μην κλείσετε το σπίτι μου(Φιλοξένια-ίδρυμα).Σας παρακαλώ μην το κλείσετε γιατί είμαι 2 χρόνια εδώ και έχω περάσει αξέχαστες στιγμές.Εκτός αυτό είναι και ότι αυτό που εσείς λέτε ίδρυμα εμείς το λέμε σπίτι γιατί δεν είναι σαν κανένα άλλο ίδρυμα.Οι κυρίες μας φέρονται σαν μαμάδες μας και μας αγαπούν πολύ αλλά είναι 17 μήνες απλήρωτες και δεν αντέχουν άλλο...Και κάτι άλλο ακόμα έχω ακόμα 4 αδέρφια.Η μία μου η αδερφή είναι στον Αγ.Στυλιανό και δεν τι βλέπω σχεδόν ποτ! έ αλλά τα άλλα μου αδέρφια είναι εδώ στο Φιλοξένια άμα κλείσει θα χοριστώ μαζί τους και δεν θέλω να συμβή αυτό.
Πιστεύω με τα λόγια μου αυτά να σας σιγκίνισα λίγο και να ενδιαφερθήτε.

Με μεγάλη παρακάλεση και εκτίμηση

ϊδρυμα Φιλοξένια
Παπάφη 33
τηλέφωνο 2310249989
6976934449"


Share on Facebook