Πέμπτη 3 Ιουνίου 2010

"Σχετικα με μεταθεσεις νοσηλευτικου προσωπικου στο ΝΝΑ"


"Κυριε Βενιζέλε


Ειμαι νοσηλευτρια στο Πολεμικο Ναυτικο εδω και 14 χρονια.Υπηρετω στο ΝΝΑ ολα αυτα τα χρονια με καθηκοντα που αναλογουν στην ειδικοτητα μου....Ολα αυτα τα χρονια εβλεπα συναδέλφους μου να μετατιθονται σε διαφορα γραφεια (ΓΕΝ,ΔΝΕ κλπ) σε καθηκοντα που ουδεμια σχεση ειχαν με το αντικειμενο για το οποιο προσληφθηκαμε. Το αποτελεσμα ηταν να αποδυναμωθει το ΝΝΑ απο προσωπικο και οι τυχερες που μειναμε να εκτελουμε παραπανω βαρδιες. Ειχατε υποσχεθει οτι θα επιστρεψουν οι συναδελφισες στο νοσοκομειο...
οπου και ανηκουν αλλα επειδη ειναι καιρος που ετοιμαζονται οι μεταθεσεις, μαθαινουμε εδω, οτι αρχισαν παλι τα γνωστα....για βυσματα μιλαω. Θα ηθελα να σας αναφερω τα εξης. Και εγώ ειμαι μανα, και εγω εχω κουραστει ολα αυτα τα χρονια, και εμενα ο συζυγος μου εργαζεται κλπ κλπ. Οι αστειες μεταθεσεις Νοσηλευτικου προσωπικου σε υπηρεσιες οπως το ΓΕΝ και ΔΝΕ (εχουν δημιουργησει ευφανταστες θεσεις για να δικαιολογησουν τα αδικαιολογητα) πρεπει επιτελους να κοπουν.
Και εγω θα ηθελα να ειμαι σε ενα γραφειακι για να σηκωνω τηλεφωνα αλλα δε θα παω ποτε γιατι δεν ειμαι ομορφουλα!
Περιμενουμε να τηρησετε την υποσχεση σας."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ




Share on Facebook