Τετάρτη 16 Ιουνίου 2010

"Νεοδιόριστος καθηγητής εδώ !!"


"Διορισμένος με ΑΣΕΠ και μόνο με ΑΣΕΠ χωρίς ωρομίσθιες κλπ. μετά από αρκετά χρόνια εκμετάλλευσης από καθόλα "αξιότιμους" φροντιστηριούχους - επιχειρηματίες .Δεν θα αναφέρω ποιος είναι ο βασικός μου μισθός και πόσα τα επιδόματα...


αλλά μόνο το πόσα μπαίνουν κάθε μήνα στην τσέπη μου.

Πριν τα νέα μέτρα έπαιρνα 1054 ευρώ ή 527 το 15ήμερο .
Μετά τα μέτρα η απώλεια είναι γύρω στα 80 ευρώ το μήνα και τα δώρα
έπεσαν στα 500x2 αντί για (Μηνιαίος μισθός) x 2
Το προηγούμενο 15ήμερο λόγω και κάποιον απεργιών πήρα 466 ευρώ.

Σε ετήσια βάση πιάνω δεν πιάνω το αφορολόγητο των 12.000

Βέβαια οι υπόλοιποι νεοδιόριστοι παίρνουν ακόμα λιγότερα γιατί στα παραπάνω
περιλαμβάνονται επίδομα δυσπρόσιτης περιοχής και μεταπτυχιακού .

Θα μου πείτε ότι με τέτοια κρίση και πολλά είναι. Μπορεί να είναι και έτσι.

Ναι, έχουμε μεγάλες διακοπές. Και στις γιορτές και το καλοκαίρι .Όπως έχουν οι
καθηγητές σε όλο τον κόσμο. Εκτός αν υπάρχει κανένας γονιός που θέλει να στέλνει το
παιδί του σχολείο τον Ιούλιο και τον Αύγουστο ή τα Χριστούγεννα και το Πάσχα.

Ναι στο σχολείο έχω 5 διδακτικές ώρες τη μέρα . Ας δοκιμάσει ένας από όσους μας
κατακρίνουν να κάτσει μισή ώρα σε τάξη με 25-28 παιδιά και να έρθει μετά να μου
πει ότι είναι λίγες. Οι περισσότεροι γονείς δεν τα βγάζουν πέρα με 1 και 2 παιδιά.
Εμείς πρέπει να τα βγάλουμε με 25-28 .

Νομίζετε ότι το ωράριο μας εξαντλείται στις διδακτικές ώρες ;

Ποιος κάνει τη γραφειοκρατική δουλειά στα σχολεία ; από πέρασμα απουσιών και
διεκπεραίωση εγγράφων μέχρι εξωδιδακτικές δραστηριότητες.
Ποιος βγάζει μισθολόγια ;

Και στο σπίτι το απόγευμα ;
Ποιος φτιάχνει φύλλα εργασίας, παρουσιάσεις στο powerpoint , τεστ και διαγωνίσματα ;
Ποιος διορθώνει διαγωνίσματα και τεστ ;

Χτες μου πήρε 4 ώρες για να βγάλω αξιοπρεπή και σταθμισμένα θέματα εξετάσεων για
ένα μόνο μάθημα.Και άλλες τόσες για να διορθώσω προηγούμενο διαγώνισμα.

Δεν παραπονιέμαι για τις χρηματικές απολαβές που έχω. Αυτό διάλεξα να κάνω,αυτό
ήταν το μεράκι μου .
Ούτε παραπονέθηκα που άφησα το σπίτι μου για να πάω σε ένα μικρό νησί του Αιγαίου
όπου πληρώνω ενοίκιο 250 ευρώ για μια τρύπα και όλα είναι πανάκριβα.
Αλλά δεν μπορώ τον κάθε άσχετο να βγαίνει και να λέει ότι φταίμε και για τη χρεοκοπία
του κράτους .
Όποιος έχει δουλέψει στο ιδιωτικό τομέα ξέρει καλά τι γίνεται σε αυτόν και πόσο μαύρο
χρήμα κυκλοφορεί.

Για τα μαύρα στα ιδιαίτερα τι να πω. Αφού οι γονείς νομίζουν ότι με το να στέλνουν τα
παιδιά τους στα φροντιστήρια επιτέλεσαν το καθήκον τους ως γονείς ....
Και εμένα μου πρότειναν γονείς να κάνω φροντιστήρια στα παιδιά τους και αρνήθηκα.
Ας φροντίσουν να είναι τα παιδιά τους συνεπή στην τάξη και για το παραπάνω υπάρχει
και η πρόσθετη υπάρχει και η ενισχυτική διδασκαλία.

Οι ίδιοι που γκρινιάζουν για τα ιδιαίτερα οι ίδιοι κάνουν θεούς τους ιδιαιτεράδες και τους
φροντιστηριούχους και οδηγούν στην απαξίωση το δημόσιο σχολείο όταν το αντιμετωπίζουν
ως πάρκινγκ για τα παιδιά τους.

Αν ψάχνουν κάποιον για να βάλει τα παιδιά τους να διαβάσουν τότε μάλλον δεν παίζουν
καλά το ρόλο του γονέα.

Και σαν επίλογο για όσους ακόμα επιμένουν ότι είμαι προνομιούχος.

Όταν διάβαζα στο λύκειο κάποιοι συμμαθητές μου ήταν στις καφετέριες.
Όταν ξεσκιζόμουν στο διάβασμα στο πανεπιστήμιο για να βγάλω το 8άρι στο πτυχίο
οι ίδιοι γύριζαν στα μπαράκια.
Όταν διάβαζα για να με δεχτούν στο μεταπτυχιακό (με εξετάσεις) και για να το τελειώσω
οι ίδιοι το έπαιζαν μαγαζάτορες και επιχειρηματίες και "έπαιζαν" χρηματιστήριο .

Ακόμα λοιπόν και αν η δουλειά μου θεωρείται εύκολη και καλοπληρωμένη τις ίδιες
ευκαιρίες είχαμε,το ίδιο φτωχοί ήταν οι γονείς μας,τις ίδιες θυσίες ήταν διατεθειμένοι να
κάνουν για να μας σπουδάσουν. Θα μπορούσαν να είναι στη θέση μου αλλά δεν το
θέλησαν.

Ε ας μην γκρινιάζουν τώρα.

Ακόμα και αν είμαι προνομιούχος (τρομάρα μου !!! ) το κέρδισα !!! δεν μου το χάρισε
κανένας βο(υ)λευτής ή μπάρμπας στη Κορώνη ."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

------------------------------------------------------------------------------------

"Επιτέλους, μια φωνή από μέσα! Χαίρομαι γιατί αυτές οι αλήθειες που λέει ο εκπαιδευτικός αυτός εκφράζουν το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας, αλλά δυστυχώς είναι άγνωστες στα μέσα ενημέρωσης ή σε άλλους επαγγελματικούς κλάδους.

Το ζήτημα με τους διορθωτές γραπτών των πανελληνίων εξετάσεων δεν είναι τόσο τα χρήματα (μολονότι πλέον είναι ζωτικής σημασίας) αλλά περισσότερο η κοροϊδία και η απαξίωση. Εντάξει, λοιπόν, να διαλύσουμε την υγεία και την εκπαίδευση, για να δικαιολογήσουμε τι;

Και επιτέλους, είναι μια στιγμή που θα πρέπει να στηρίξουμε ο ένας τον άλλο, όχι να μετράμε τις άδειες και τις εργατοώρες!"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Share on Facebook